1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat je TV 60 Hz niet aan kan. Die van mij kan het ook niet aan, en als ik het aanzet worden alle kleuren veel donkerder en met oranje "gemengd".
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Jep, hij is net voor de eerste keer in 3 dagen vastgelopen .... om precies 00:00 uur ... toen ik een game joinde ... :mad:

    GVD EA
     
  3. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game kan altijd vastlopen zeker online en Criterion heeft de game gemaakt niet EA :)
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat snap ik niet. ik host altijd, en heb de games sinds woensdag. en eigenlijk op een paar na alleen maar nederlanders tegen gekomen. nu ken ik heel wat nederlanders maar der waren dus ook een heleboel die ik nog nooit gezien had op live. komt ook vooral door dat 50/60hrz probleem dat ze automatisch naar mij gestuurd worden geloof ik.
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij is een game nooit vastgelopen, behalve GTA maar dat is bij iedereen denk ik zo welles gebeurt ....

    Criterion heeft het netwerk niet gemaakt ....
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij liep ie ook vaak vast. Dat een game vaak vast loopt heeft vaak te maken met het feit dat je een oude drive hebt. Sommige games zijn double layer. Daar is ook van bekend dat oudere drives daar moeite mee hebben. Bij RSC2 had ik precies hetzelfde probleem. Gisteren heb ik een andere DVD drive in mn Xbox gezet en hij is daarna helemaal niet meer vastgelopen.
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een dol spel, maar mij lukt steeds niet optijd tekomen met die soort previeuwlap race (of zoiets) ook al knal ik nergens tegen aan, ik haal het nooit :confused: maar wel zilver en dat is niet genoeg :p . bij de rest van de racers heb ik tot nu nog allemaal goud :)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    jep,bij preview laps mog je hooguit een keer crashen anders haal je de goudtijd toch(bijna) niet.En je moet eigenlijk voor 90% van de race de booster gebruiken
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan ook weer lekker merken dat het voor de ps2 is, moet je al die lijntjes zien niet normaal
    SCHANDE!!!!!
    Burnout 2 zag er beter uit zonder al die lijntjes PFFF


    Voor de rest toppie, gameplay is onwijs gaaf.
     
  10. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een heel vet spel. Zo verslavend, dat ik zelfs kan stoppen met roken. Ik neem de tijd niet eens meer om sjekkie te draaien. Ik vind wel dat ie redelijk lang doet over het restarten van een event. Maar ja er is altijd wel iets te zeiken. je kan niet ff snel zo als in dtm in 0.5sec weer opnieuw beginnen. Als je de controller pakt en gas geeft kun je niet meer stoppen totdat iemand je verlost door de stekker eruit te trekken, zodat je ff aan het avond eten kan denken om vervolgens gewoon weer 4 a 5 uur achter elkaar rond te beren.

    En ik heb op het forum al gelezen dat iemand zei dat ie tracks uit burnout2 leek te herkennen, dat heb ik ook wel, maar dat mag de pret zeker niet drukken. In realistische race spellen zoals motogp, F1 en misschien dtm heb je ook bij elk nieuw spel dezelfde banen. en ik zeg niet dat ze hetzelfde zijn maar stukjes lijken terug te komen.

    Conclusie: Hier ga ik nog heel lang plezier van hebben!
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat een onzin...

    BO3 ziet er stukken beter uit dan BO2
     
  12. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook ja dan moet je een nieuwe tv kopen als bij jou bo3 er net zo uit ziet als bo2
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister een hele tijd gespeeld, vind het een prima spel, en het enige minpunt is dat 50/60 hz probleem, voor de rest valt het allemaal wel mee, kom bijna altijd weer terug in dezelfde lobby. Game is helaas wel al 2x vastgelopen, en 1x een dirty disc error
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    VOlgens mij weten de meeste mensen echt niet wat AA inhoud he.
    Let er maar eens op in dit hele spel wordt volgens mij geen AA gebruikt. en ik denk dat het komt omdat het spel gewoon geprogrammeerd is voor Ps2 en xbox.
    Bij burnout 2 hadden ze tenminste het spel nog aangepast aan de xbox, volgens mij is dit bij burnout 3 niet het geval geweest.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Liever 60 FPS zonder AA, dan 30 FPS met AA.....
     
  16. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Of je rost gewoon een advanced scart erin.
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat een geweldige arcade game. Een prachtige arcade racer.

    Geen sim, gewoon puur gas gas gas. en rossen maar met die bak.
    Geeft ook een heerlijk snelheidsgevoel, kheb bijna geen tijd om met mijn ogen te knipperen. Voordat je het weet parkeer je je auto achterin een truck.

    Wel zwak is de Nederlandse vertaling. Wat een onzin, ik moest bijna overgeven toen ik teksten zag als:
    - Busje komt zo
    - Raak
    - Bijna raak

    Doe mij maar gewoon Engelse teksten. En dat kun je gelukkig zelf kiezen.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    was idd erg gaaf, moeten we nog eens doen
     
  19. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is nou de vetste mode van het spel?
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Race en Road Rage
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina