1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    w00t net mijn eerste triple takedown gehaald
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben nu in de mm(serieus) Mja is zeker een brute game. Heb hem nu gespeeld op de ps2 als demo omdat een joch al een hele tijd de xbox hier opeist :p
     
  3. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0

    ja kan je dat veranderen? want daardoor heb ik het spel uiteindelijk laten liggen.. zat het ff te spelen en dacht echt zo van WTF!?!?! het is Nederlands |:-
    nou ga ik hem mss dan tog maar ff halen.
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    wat een stompzinnige reden TP :confused:
    heb ej al is aan een dokter gedacht..?
    zodra je de game aanzet moet je taal uitkiezen..en bovenaan staat engels dus je moet hoe dan ook gezien hebben dat er meerdere talen zijn...
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is nog niks, heb al 1 keer 7 keer achter elkaar Takedowns gemaakt. Maar naar de 4 keer heet het Takedown Rampage :D
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    zo stompzinnig is dat niet.Als het alleen maar in het nederlands was had ik BO3 waarschijnlijk ook niet gekocht.Hier kan ik me echt meer aan ergeren dat ik van het spel had kunnen genieten
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat heb ik ook zo vaak.

    Triple Takedown is 3 autos tegelijk takedowen en niet achter elkaar.

    edit//whoops wou vorige post editten :eek:
     
  8. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, mijn hoogste is nu steeds double takedown :)
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit er system link in?
     
  10. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat nou weer op? :{
    ik heb het ff gespeeld bij de media markt en heb heel het begin dus niet gezien...!
    Ik vind een spel in het nederlands echt walgelijk!
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb in de mm die paar minuten die ik gespeeld heb al een trippel takedown gemaakt. Was opzich niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon mazzel hebben dat er veel van die gasten bij je in de buurt zitten...
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, ik heb hem ook zitten spelen al iets van 5 uur ofzo en dan krijg je tog van die special evenementen, maar is het zo dat die naar een tijdje verdwijnen? want ik dacht dat ik van crash ook zo'n evenement kreeg en hem nu niet meer kan vinden.
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij niet
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lijkt me niet logisch. Je speelt hem uit. Wacht je een paar dagen, en dan kun je weer overnieuw beginnen met de game :p Dan word het echt een neverending story :p
     
  15. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel super gaaf hem hem vanmiddag gekocht, alleen het live vind ik tegenvallen :eek:, ik kan bijna geen servers in omdat ik 9 op de 10x gekickt wordt: hij zegt heletijd "unable to open communications"... weet iemand er iet svan ?
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Super spel maar alleen soms word je gek van dat gezeur op xbox live of moeten we zeggen EA Live...
     
  17. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    anders antwoord iemand me vraag=D :mad:
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand het weet zal die het heus wel zeggen... en als die het weet en niet hier komt kijken, dan krijg je ook geen antwoord.
    heb tog geduld man
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bij deze bevestigen dat je gewoon tegen Amerikanen etc kan spelen op Live (voor de mensen die dat wilde weten).. Ik denk dat men in de reviews PAL v NTSC met 50Hz v 60Hz door elkaar gehaald heeft..


    P.s. beetje vreemd trouwens dat sommige mensen kennelijk walgen van hun eigen taal in games.. Zouden Engelstaligen dat ook doen als ze een game in het Engels spelen? Of Duitsers, Fransen of Japanners etc die een game in hun eigen taal spelen? Ik vind het juist goed dat er een Nederlandse taal optie in games zit, dan kunnen mensen die geen goed Engels kunnen (die zijn er zat) het ook normaal spelen..
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah ik walg er niet van, maar dan als je het soms gewoon ziet of hoort lijkt het of het precies is vertaald en dat vind ik dan bes wel niet klinken :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina