1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende heb ik gedaan.
    => ga naar Nat setup => DMZ host setup (enable en kies hier het ip van je xbox)

    => ga naar Open ports setup => kies indes 1 => enable open ports en kies weer je xbox ip. De volgende poorten moet je neerzetten.
    UDP 88 88
    TCP 3074 3074
    UDP 3074 3074

    Dit moet het zijn. Ik krijg in ieder geval niet meer die foutmelding *) suc6
     
  2. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje ;D ik probeer het
     
  3. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel op "reboot system" drukken als je alles hebt gewijzigd. 8)
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die je nog niet hebt zijn doorzichtig zegmaar... kan je toch kijken hoe ze heten en dan weet je wat je ervoor moet doen :)
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi.. Ik krijg afentoe disc errors.. Zit ik net ik een mooie race, *bang* hangt ie weer.. Heb ik alleen met dit spel.. :mad:

    Hebben meer mensen hier last van? Of is mijn disc niet goed ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is echt heel verslavend, maar live heeft EA toch flink vern**kt :mad: .

    Ten 1e, je hebt niet echt veel games tot je beschikking(50 hz en 60 hz). Dan zit je in een game maar na een tijdje zegt ie: Unable to open communication blabla. Dus ik op zoek naar een andere game, weer dezelfde melding. Ik kreeg maar geen goede game gevonden :mad: . Bedankt EA :mad: .
     
  7. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook linken met andere xboxen??????
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb het vandaag op de Gameplay gekocht ! En net de hele avond gespeelt ..... Mijn eerste indruk van de game was, WOW ! Die crashes zijn zoo coowl ! En je kan egt zooo mooie Takedowns maken _O_

    Geweldig Racepel !
     
  9. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat vraag ik me ook af.. ik heb geen LIVE maar kun je wel linken? Anders moet ik ff kijken of ik 'm nog koop....

    Dus zeg het eens.
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  11. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi knaken spel dan. Alles zit erop en eraan behalve System Link.... was een kleine moeite lijkt me zo.
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Als ik al die ellende lees over verbindingen, heb ik nog geluk. Nog nooit last van gehad. Het enige wat soms ERG lastig is dat er problemen zijn met het bijwerken van de ranglijsten. Heb ik al 2x gehad, en dat net na een super race.

    ik denk dat EA aan een patch kan beginnen.
     
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah idd en dan SytemLink er ook ff bij Fixen
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    iemand nog in voor een late-night Burnout 3 potje? :D
     
  15. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had vanavond met burnout 3 op live meer bugs te pakken dan de voorkant van mijn auto op een warme zomeravond.
    EA heeft duidelijk nog een hoop te leren van Microsoft als het gaat om de opzet van Live servers.

    Wachttijden lang genoeg om ondertussen de handleiding in het Swahili te kopieren met een ganzenveer.
    Diverse keren werden er medespelers zonder enige oorzaak van het spel verbroken.
    Vrienden die niet konden inloggen.
    1 had er zelfs de gestuurde uitnodigng nooit ontvangen. (Maar...eerlijk is eerlijk, hij is erg dom)
    2 keer viel het geluid weg bij 1 of meer spelers en 1 keer ging geheel onverwacht het beeld op zwart.

    Het spel is erg geinig, zeker met een paar spelers over live maar EA... o wow, die zuigt harder dan een Zweedse masseuze.
    Laten we hopen dat dit kinderziektes zijn.
     
  16. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog gelukt?

    Ik kreeg gisteren wel weer dezelfde foutmelding. Heb toen de kabel van de router in poort 4 gestoken. Had ik gisteren gewijzigd van 4 naar 3. Toen heb ik geen enkele melding gehad. Met poort 3 wel weer. Heb nog te weinig online gespeeld of die foutmelding nu echt wegblijft. Wordt er wel kriegel van. 8)
     
  17. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Synchronisatieverschillen tussen PAL en NTSC. Kan EA weinig aan doen (tenzij je wilt dat de PAL versie trager loopt, waardoor je gevoel van snelheid weer drastisch beperkt wordt)
     
  18. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    En waarom zijn MechAssault, Unreal Championship, Project Gotham Racing 2 en DTM Racer 2 wel in staat om PAL en NTSC games met elkaar te laten communiceren? Idem EA's games op de PS2 (zoals SSX3 online).
    Tuurlijk hadden ze daar wat aan kunnen doen...
     
  19. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond vond ik het trouwens allemaal wel heel langzaam gaan, voordat je eindelijk weer was "ingesigned" bij EA (dat moet ook elke keer na een race). Dat duurde heel lange, 30 sec. oid terwijl het normaal wel in 4 a 5 seconde gaat. Volgens mij kon EA het aantal mensen niet helemaal aan, aangezien er veel meer Nederlanders waren die hier last van hadden.
     
  20. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook zo stom van EA, ze vinden zichzelf zo groot en willen alles zelf doen. Had het Live gedeelte nou maar gewoon aan Microsoft over gelaten. Als de Live-functie dik in orde is zorgt dat toch ook weer voor betere verkopen. Soms snap ik EA gewoon niet..........
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina