1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    idd! Het EA netwerk is ontzettend traag, je word er echt sch**tnaar van! Na elke race flikkerd EA je weer helemaal uit LIVE en moet je opnieuw inloggen. Ik vindt dit echt onzettend slecht allemaal. Als je een game uitbrengt zorg er dan in godsnaam voor dat het ook draait. Ik heb EA altijd al zlecht gevonden, maar dit spant echt de kroon! En dan nog te bedenken dat we waarschijnlijk ook nog moeten gaan betalen straks, voor het spelen van EA games op live.

    Nee, Miscrosoft had beter de deal niet rond kunnen maken met EA........... |:-
     
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens aangezien we dan Burnout 3, en strax Fifa 2005 en Modern Conbat helemaal niet online zouden kunnen spelen. Je moet er al blij mee zijn denk ik, het verlengt toch de speelduur van een spel!
     
  3. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het eens met de kritiek op EA maar moet wel zeggen dat dit op Live echt een waanzinnige game is. Ik beleef hier zo ontzettend veel lol aan dat is echt onbeschrijvelijk. Op bepaalde momenten zelfs buikpijn van het lachen als je weer een onmogelijke takedown hebt of terug kan komen van een flinke achterstand. Helpt wel als je met bekenden speelt trouwens.
    Gisteravond alleen een paar keer ondervonden dat bij het starten van een game 1 of meerdere spelers "blijven hangen" in het waiting to launch scherm met als gevolg opnieuw starten. EA heeft wat dat betreft en ook alle andere issues slecht werk afgeleverd alhoewel ik wel blij ben dat we uberhaupt Live kunnen met dit spel.
     
  4. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt zeker gebruik van een router. Lees een paar reacties terug.
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Animal nl,

    Daar heeft het hoogst waarschijnlijk niets mee te maken want ik heb hier ook een Xbox rechtstreeks op de modem zitten en ik heb er ook vaak last van met Burnout 3 online (vooral s'avonds). Tevens net als iedereen hiero heb van elk van de aangegeven problemen al eens last gehad en dat heeft duidelijk te maken met de servers van EA want op het gewone Xbox Live netwerk heb ik haast nooit geen problemen.

    Niet te denken dat er geruchten zijn dat we in de toekomst extra moeten betalen om online te kunnen spelen voor de Live spellen van EA... :mad:
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Kheb hetzelfde probleem in de avonduren wordt alles rete traag. Terwijl alle andere xbox live games bij mij als een zonnetje draaien. het lijkt te maken te hebben met dat de rooms dan ook redelijk ernstig volzitten.
    Maar als ik verbinding heb is er geen lag en alles draait soepel

    EA heeft iets gemaakt wat niet echt lekker loopt.
     
  7. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik achter het ip adres van mijn xbox komen?

    kan je me mailen anders?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Best wel veel reclame voor andere EA spellen in BO3,Ik hen in ieder geval al ads voor Tiger Woods 2005,Fifa 2005,NFSU2 en Battlefield gezien.En die vent op Crash Fm heeft het soms over SSX3
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    en Fifa reclame zag ik ook.
     
  10. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vandaag gekocht, echt un coolll spel !!!!!!!!!!!!!!!
    _o_
     
  11. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik m'n Xbox op 50Hz instel vind hij bijna alleen maar 60Hz games, zet ik hem op 60Hz krijg ik weer veel meer 50Hz games.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb precies het zelfde probleem.....
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ff wat anders, ik vind die race tegen de clock uitdagingen rond uit vervelend. want 1 crash is je al fataal, meer mensen hier last van?
    verder zeer verslavend spel, niet goed voor mijn andere activiteiten :mad:
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Echt %^*@# man dat ik nu zoveel hw heb dat ik niet eens Burnout 3 kan spelen:'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  15. nnex

    nnex just NNEXĂ­ng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig denken de pro's er hetzelfde over als mij. dit schrijven de gasten van de gamesite www.penny-arcade.com :

    If you think you are getting Xbox Live when you play an EA game on the Xbox, what you are actually getting is the veneer of Xbox Live wrapped around the black and infested core of EA's substandard service. It starts by connecting you to Live, yes, at which point you are shunted into EA's sinister realm of torment.

    For the longest time, my Friends List wouldn't come up. If you've been on Live awhile, you rely on that list the same way you would the basic server browser in a PC game. It's that fundamental. It's a top level culling mechanism that lets me know at least one other person in the game I'm about to join isn't a Goddamn reject. Since my friends list was empty, it seemed to me that maybe EA wanted me to completely rebuild my Friends list manually, or perhaps build it out of names they had on their own service. It seemed like a pain in the ass, but I thought that the first step - choosing a lobby specific to a global region, alien to Live - was pretty stupid too, and I acquiesced.

    Searching for Gabe, it crashed my console.

    I restarted, and this time the Friends list came up. Good. There's a text mail from a friend of mine, no support for 3.0 Voice Mail, but I don't mind typing in a little message with the controller. It then tells me the message was not sent. Not much I can do about it now, I guess. I head out to the lobby and look for games. I get another notice saying the mail was sent, which, I mean, that's awesome I guess. I try to join his game, and get an Unknown Host dialog. About this time, I get an Invite from Gabe. I try accepting it, and after eight failed attempts and no response form the UI telling me what happened I decide to join manually from the list. The game is full, but Gabe turns them out on their ear and I manually join the next one.

    Shit like this happens every time I go in there. You never really know if it's going to kick you out after a match or keep you in the lobby. If somebody does get kicked, there's no message identifying it, and everybody just sits there for a while.

    Once you get into a game, and provided it doesn't kick you out even if you are the host, it's about as much fun as you can have online - and I know that's high praise. Aside from not being able to save and trade your best crashes (which is a tragedy of epic proportions), the only regrettable thing about Burnout 3 really is EA's perverse multiplayer scheme. That it is worth enduring their fragmented, nonsensical approach to player matching is a testament to its craft and precision.


    ---NNEX---
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar komt nog bij geen live aware. Offline tijden worden niet geupload. En ranking system is niet zo goed als die van RSC 2 en PGR 2. Er wordt ook alweer gecheat.
    Ga hier aub niet lopen brullen hoe dat gedaan wordt btw.
     
  17. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt gewerkt aan de EA servers op dit moment. Onder andere voor Burnout 3.

    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=293093

    De website van EA ligt nu ook plat.

     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Woei daar krijgt iemand nog gigantisch op zijn flikker bij EA :9
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    das lekker dan, wou k net gaan spelen
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook sinds vandaag, erg vet spel.
    alleen hijs van me broer en is gekopieerd en hij heeft een omgebouwde xbox.
    zelf koop ik liever de orgineele.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina