1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is burnout 3 met split screen eigelijk?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja!

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    De laatste trophie is toch 2000 takedowns? Dan ben je nog wel even bezig, hoewel online takedowns zeker ook meetellen? Moet de server het natuurlijk wel doen...

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee het is 1500 takedowns, dus ben er bijna!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

voor de laatste trophy heb je toch echt 2000 takedowns nodig

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh dan duurt het nog wel even, want 1100 heeft al 30 uur geduurd, maar dat was wel met niet zo veel roadrages, dus ik zal veel roadrages moeten gaan doen.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    in een single race road rage kun je makkelijk elke keer rond de 30 takedowns halen en dan ben je wel redelijk snel bij de 2000

edit//ik heb rond de 1500 takedowns in 10uur(maar ik zit nog maar op 50%)

8. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gister gekocht! Wat een game zeg en ik vind het persoonlijk erg moeilijk. Op een of andere manier wil je het steeds proberen en ik raak er neit gefrustreerd van. Als ik juist tegen een auto aan knal tijdens een race, dan ga ik juist helemaal kapot van het lachen vanwege die gruwelijke botsing. Echt de shit. Online nog niet geprobeerd, dat komt nog wel haha. Gegroet!

9. verboonstra

verboonstra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 10000 takedowns in 70 uur. Golden city north 79 takedowns. ja dan schiet het op.

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    voor degenen die nog geen xbox hebben (of wel een 2e willen) en Burnout 3 nog NIET hebben.... ik lees in het Bart Smit krantje: Xbox + 1 controller + Burnout 3 --> 169.95 ... ik hoop datk iemand blij gemaakt heb ;)

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    WTF is dit? heb de game net gekregen dus ff online gamen. Zijn alle games 60Hz (paar 50hz, maar dat waren er maar 3 ).

Dus ik mijn xbox op 60Hz zetten, denk nu van "ff dikvet online gamen". Kijk ik in de gamelist (gevonden games) en zie tot mijn grote verbazing dat alle games nu ineens 50Hz zijn WTF ZIJN DIE EA EIKELS ME AAN HET KLOTEN.

Heeft iedereen dit of wat is er aan de hand?

Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, je begrijpt het niet.

Tijdens een race kan je een room niet joinen. Nu wordt er meer geraced dan in de lobby geouwehoerd, dus kan je relatief weinig games binnenkomen.

Tip voor vinden van een game:
    - Ga naar een server met redelijk wat mensen, maar niet teveel (100 is max, dus zeg een 50)
    - Join game via de server (bijvoorbeeld UK2 of iets), je ziet alle games waar je bij kan (waarschijnlijk maar een 2 of 3 ).
    - Host zelf

Als je je xbox in 50 Hz mode plaatst kan je niet tegen de USA racen.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom staat er dan bijna bij elke game (in die balk die scrolled) host is 60Hz. En als ik mijn xbox op 60Hz zet staat er bijna altijd in die balk host is 50Hz.

14. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat dat gewoon toeval is joh :)

Maar idd, beetje lame gedaan van EA

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat EA allemaal aan berichten verzendt tijdens live is mij in het geheel onduidelijk. Kan niet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de servers van EA tot heden.

Wat je kan proberen is een tijdje wachten in de lobby waar wordt gemeld dat je een foutieve Hz stand hebt, bij mij openen deze rooms gewoon na een race (als er een plek vrij is dan). Naar mijn idee is toch de standaard wel 60 Hz (met 50 Hz kom ik iig niet aan spelen toe).

Wat je zegt, weinig rooms aanwezig, is iets wat volgens mij de hele wereld ervaart. Daarom speel ik de game ook bijna enkel met friends in een met een password beveiligde room. Kan je dmv email iig nog een beetje afspraken maken en met elkaar communiceren...

Kortom jouw conclusie, weliswaar anders bewoord ;), deel ik geheel. EA is nog geen toegevoegde waarde op live...

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Yo mensen met 50Hz voeg me toe aan je list. Ik ga niet op 60Hz spelen omdat Halo dan hapert als de tering.

(en zeg niet dat jullie dat niet hebben want ik heb het op 10 xboxxen geprobeert van versie 1 tot versie 5 en ze haperen allemaal op 60Hz bij halo. Je ziet het beeld dan iets van "terugspringen" na elke seconde).

17. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je een foute cd denk ik makker, ik heb dat probleem nog nooit meegemaakt, en ik speel alleen maar 60 HZ

18. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn genoeg races op 50 Hz te vinden. Gewoon even geduld soms. Ik heb beide geprobeerd en maakt niet zo heel veel uit. Soms vind hij even geen vrije room maar binnen 1 a 2 minuten altijd wel 1 of meerdere. Als je eenmaal in een geschikte room zit dan kan je daar ook de hele tijd blijven als je wil. De problemen worden steeds minder de laatste paar dagen. De game is online gewoon ultiem fun...

En Dutch raven...hoeft niet aan cd te liggen maar waarschijnlijker is de TV. Ik ehb dat ook wel eens gezien dat sommige games op 60 Hz op bepaalde tv's niet lekker gaat.

Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  19. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel altijd op 60hz en heb nergens last van en wat lul je nou over Halo dit gaat toch over burnout 3 :confused:

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    70 uur?? En het spel is nog maar 1½ week uit....:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina