Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eh ja, dan is ie er wel heel erg verslaafd aan. Ik heb btw 16 uur in 7 dagen en ben op 49 %.
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad wel heel erg verslavend... Ik heb het spel sinds woensdag en heb er 6 uur op zitten en zit inmiddels op 20 procent...

    Dat ene nummer is trouwens wel heel goed "Racing generation".. De rest van de muziek valt me een beetje tegen..
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Van het intro? Lazy generation is het. De tekst slaat echt nergens op man. Ik citeer: Wij zijn de luie generatie' 'staat op en schreeuw, wij zijn er voor jou, hey, hey, hey' :+
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij 9 van de 10 nummers slaat de tekst nergens op, dus wat dat betreft is er weinig nieuws onder de zon... :) :)

    Had nog niet echt naar de tekst geluisterd, maar de melody is wel lekker om lekker hard op te racen.. Past goed in het spel..
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Tekst slaat idd nergens op, maar het gaat om de melodie en dat is toch altijd een sterk punt van de spellen van EA, gewoon lekkere nummers, waar je relaxed op kan racen/snowboarden enzovoort. Alleen word ik echt gek van die DJ, wat een irritant ventje zeg |:-
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Die DJ kan je uitzetten, en dan blijft de muziek gewoon. :)
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gelukkig wel anders zat ik nu in het geschiftenhuis.:p
     
  8. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond dit spel met een vriend via splitscreen gespeeld; dat doe ik dus nooit meer. Het hele gevoel van snelheid is compleet weg en de graphics lijken wel van het niveau van deel 2. Gelukkig bestaat er L!ve nog en in de singleplayer ook uitstekend, maar splitscreen valt enorm tegen.
     
  9. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ik heb een vraag, waar kanje nu in godsnaam die mph veranderen naar kmh?????
    vinnek nerges terug :-( ofwel hebbek nie goe gezocht?
    anders is het een vet game
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me, maar ik ga het wél zeggen. Het is onzin namelijk, en ligt óf aan je disc of aan de TV waarop je speelt. Ik heb er nog nooit last van gehad.
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je ziet alleen maar kilometers per uur als je als taal Nederlands selecteerd..D
    Dus kiezen Miles icm Engels of Kilometers icm Nederlands..

    Mijn keuze was snel gemaakt..
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nederlands? Ik vind dit wel een van de beste games die Nederlands hebben toegevoegd, de rest was altijd een te hoog A2-Racer gehalte, maar de Nederlandse Burnout vind ik nog aardig goed. Of was jouw keuze Engels?
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @SijmeZ; het is tog alleen taal-selectie in het spel, en geen apparte versie?
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat klopt, ik bedoel ook alleen de taal die aardig goed is uitgewerkt. Vooral grote populaire games kiezen eigenlijk nooit voor andere talen en zéker niet Nederlands, maar ik vind het echt fraai dat EA het hier wel heeft gedaan. De meeste dingen zijn gewoon goed vertaald en niet zo letterlijk dat het lachwekkend is. Vooral 'DE PINEUT!' is wel fraai!
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ksnap je nu! :D
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net de City Bus ge-unlocked! Met 70miljoen Crash$ ^^ Echt een vet spel dit! Ben nu alle Crash Events aan het spelen =P Al 48% van de game gehaald. Erg vet spel!
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb nu nog alleen live over nu dat ik 100% heb.
     
  18. solidsnake1987

    solidsnake1987 The one and Only

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Busje komt zo, vondt ik ook wel hilarisch ... Mag EA vaker doen ,dit soort vertalingen.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    volgens mij gaat EA idd meer nederlandse vertalingen maken.Voor het eerst zit in Fifa nederlands comentaar
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan gaat EA eindelijk begrijpen dat Nederland ook meedoet in de Gameswereld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina