1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat vroeg ik mij ook af kan dat volgens jou wel? dan?

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt dat jullie antwoorden op m'n vraag... :{

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft last van kartelende randjes (misschien de een iets meer dan de ander). Dit is nou eenmaal de grens van de huidige generatie consoles en tv's.

4. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag aannemen dat je het over de xbox versie hebt. en die heb ik ook _O_

ik heb niet echt last van die karteltjes (ofwel jaggies). als je een zeer goede tv hebt valt het meer op. maar echt lelijk vind ik het niet omdat het spel zoveel detail heeft. en dan, wie heeft er nou tijd voor te kijken naar karteltjes als je met boost langs wagens vliegt met een snelheid die gelijk ligt aan een straaljager ?

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd de rem, tenminste in burnout 2 (deeltje 3 heb ik helaas nog niet)

Ik heb volgens mij van jou wel eens eerder wat gelezen over dat je niet goed je linker hand kan gebruiken.
    Misschien een optie voor je om een controller te modden of te laten modden.
    Als het mogelijk is om de linker trigger te verplaaten naar rechts (naast de rechter trigger dus) of gewoon boven op de controller dan zou je veel meer mogelijkheden hebben kwa het spelen van spellen.
    Misschien dat 1 van de members het wel voor je kan doen, vraag anders eens na in deze thread .

Als ik me trouwens goed herinner is de rem ook onder de B knop (burnout 2 tenminste).
    Maar dat kan iemand hier vast wel bevestigen of tegenspreken ;)

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    In burnout 2 zat onder "B" de handrem, in Burnout 3 heb je (vreemd genoeg) geen handrem, onder de B knop zit dan ook geen rem in burnout 3.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    is B de rem? waarom niet gewoon de linker trekker, is toch veel logischer

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Lees eerst even wat hierboven wordt besproken voor je vragen gaat stellen :)

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    bedankt voor je reactie!

maar even voor de duidelijkheid :)

ik kan alleen mijn linkerhand gebruiken

dus daar bedien ik alles mee

mijn rechterhand gebruikik om de controller tegen te houden ik heb hem gewoon opschoot liggen? en als ik dan de rechtse trigger nodig heb druk ik de controller tegen mijn rechter han aan!

maar heeft het spel nu wel een (hand) rem met de A of B knop en kan er niet geremd en gegast worden met het rechter pookje?

(bij de meeste ea games kun je nooit de controls zelf instellen?) :mad:

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    het spel heeft geen handrem.A is de boost met Y verander je de camera en met X kijk je achteruit.B wordt tijdens het racen niet gebruikt.

Met het rechter pookje kan je ook niet gassen/remmen

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    bedankt!

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde nog ff iets kwijt over Burnout 3 wat imho heel erg SUCKS!!!!

Namelijk het feit dat je geen profiles kan kopieren.. Nu kan ik dus niet mijn profile delen met een maatje van me die geen tijd heeft om alles te unlocken.. Lekker handig ook dat ik niet mijn eigen profile op een memorycard kan zetten als backup, als er nu iets met de HD in mijn Xbox gebeurd ben ik dus ook alles kwijt.. Ik kan alles kopieren van andere games alleen Burnout 3 niet, SUCKS! :mad:

Dat was het.. ;)

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch spel _O_.

Ik zit echt te genieten achter me Boxje. Vanaf het begin gaat het snel en het blijft maar sneller gaan. De opdrachten zijn uitdagend, de banen zijn verschillend, de Crash courses zijn gewoon hartstikke leuk en de Takedowns zijn subliem. Verder ziet alles er gewoon heel mooi en verzorgd uit.

Op dit moment heb ik er alweer een dikke 18 uur opzitten. Het grootste deel daarvan is Vinyard 1 tegen 1 Road Rage tegen een vriend van me. Op dit moment staat het 56 - 53 voor mij, dus dat gaat nog even lekker door.

Dit spel krijgt van mij echt een dikke 9, alleen zitten er wel wat foutjes in. Dingen die in het vorige deel er ook in zaten en waarvan het jammer is dat ze er nu uit zijn. Zoals bij Multiplayer mogen ze best laten zien welke baan bij wleke naam hoort, want dat weet ik echt niet uit mijn hoofd. Ook mis ik inderdaad een handrem, maar het gas achteruit werkt ook goed zat. Maar goed, dat is allemaal mierenneuken.

Voor iedere Arcade gamer, Gas naar die winkel en Crashen maar.

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom zou je een hand rem willen hebben :) Gassen met die zooi, en dan driften door de bocht, niks geen handrem nodig hoor !!

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm naast de live mode die zuigt door EA heb ik nog een aantal minpuntjes. In de singleplayer mode namelijk unlock je eerst een hope race events achter elkaar, dan een hoop crash events en dan weer een hoop race events. Er is vaak geen variatie. Je kunt dan bijvoorbeeld alleen maar crashen wat dan ook begint te vervelen. Daarnaast is de A.I. slecht. Ik kan nooit loskomen van de tegenstander maar als ik een keer crash dan lig ik weer 5e in plaats van 1e. Ik ben misschien ook niet zo goed in de game maar ik vind dit nogal irritant en ik raak daardoor ook vaak geirriteerd.

Ik geef de game een 8.3 aangezien de game niet perfect is maar wel goed en verslavend.

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    klopt moet je maar eens op letten,

als je voor ligt doormiddel van een takedown, dan geef je een volle boost, zodat de tegenstander je nooit meer in kan halen.
    Maar dan gebeurd het!. hij komt gewoon in volle vaart dichterbij.
    DAT KAN NOOIT. omdat hij getakedownt is en je gebruikt ook nog eens fullboost van die takedown.

Ik denk dat ze dit gedaan hebben zodat het altijd spannend is tussen jou en de tegenstander.

Let ook maar eens op als je vet ver achterligt 10 sec ofzo
    Komt er te staan dat ze 10 seconden voor liggen, dan rij je 3 sec door en daar heb je ze allemaal :p

ahehehahahehoho hihihoho miauw

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dit spel gaat ook om beuken.Dus ik vind het ook beter als de tegenstanders vlak achter mij liggen dan dat ik 15 sec voorop lig.Dan wordt het snel saai.Dus ik vind dat geen nadeel(in ieder geval minder erg dan in NFSU)

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik vind het ook wel een voordeel, takedowns maken vind ik wel erg fraai en dan is het wel goed als het druk en spannend is. Bovendien is het ook fraai dat hun met elkaar beuken, je dendert echt met het hele gezelschap door het verkeer heen. Meestal is het ook niet zo dat het daardoor veel moeilijker wordt, omdat je ze altijd wel kunt inhalen met een flinke boost. De tijden kloppen imo inderdaad niet, als ze 7 seconden voor liggen heb je ze met een lange boost zo ingehaald.

20. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat geen bug maar expres gedaan zodat het altijd spannend blijft, ik gebruik dan meestal alleen mijn boost als ik achter lig of als ik ze snel zie naderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina