1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Jep daar heb ik ook last van.Is echt een stuk minder leuk dan dat je alleen speelt
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk heb ik het spel in m'n bezit... moet zeggen dat 't een supervet spel is. MP is ook vet, zolang je het maar doet op een grote TV ;)
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb een grote TV, echt zo'n bakbeest uit de televisieprehistorie :cool:, maar vindt het gewoon niet relaxed om in splitscreen te spelen.

    Die signature takedowns zijn nog best wel moeilijk, ik maak bijna alleen maar wall takedowns en psyche outs |:-
     
  4. Chimaera

    Chimaera XBoxWorld N00bie

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik begon al te twijfelen... Als je die signature foto ziet, dan zie je namelijk een wit busje, maar toen ik beter ging kijken zag ik ook wat half op de achtergrond staan... Daar ga ik maar is iemand voor gooien }:] . Thnx! _O_



    Ik zit nu op 73 uur, maar dat is incl. online uren ;). Ik laat soms ook gewoon m'n Xbox aanstaan vanwege de muziek. De Soundtrack van Burnout vind ik echt onwijs goed! Als ik vervolgens een uur later weer ga racen, dan telt die dat uur muziek luisteren natuurlijk ook mee...

    Maar ja, hoe lang doe je over het spel... Ik denk dat alle 173 opdrachten op goud zetten ongeveer 25-35 uur kost. Het is vaak een kwestie van geluk hebben.... De een na laatste race (de GP met de US racer) was best irritant, de rest is wel goed te doen.
    Als je daarna voor alle andere dingen gaat ben je wel ff bezig. Vooral die signatures nemen een hoop tijd in beslag... Ik kreeg echt niemand tegen de Euro Tram aan :p. Voor 100% heb je denk gemiddeld toch wel 50 uur nodig. Natuurlijk zijn er ook weer gasten die roepen dat ze er nog geen 20 uur over gedaan hebben, nou leuk voor ze :p.


    Edit:
    Owja, misschien een tip voor mensen die het maybe niet weten.... Als je Single Event doet, dan telt dat ook gewoon mee! Dus voor die opdracht van 40 takedowns in een race zoek je gewoon zelf een track uit en zelf een raceklasse. Die signature Takedowns kun je ook op je gemak met Single Event doen. Ook alle Takedowns die je daar haalt tellen mee en dergelijke.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  5. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige van die burning laps met die f1 wagen zijn wel moeilijk
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat sommigen mensen de game in 20 tot 25 uur op 99% tot 100% uitgespeeld hebben. Ik vindt het niet zo makkelijk. Ik heb nu z'on 23 uur gespeeld en ik zit op 58%, natuurlijk speel ik ook regelmatig op live. Maar ik vindt het geen game waar je in één keer door heen dendert. Er zijn zat events die ik overnieuw moet doen.
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk, niet iedereen is zo goed om het in 23 uur te halen. Maar het gaat erom dat je het naar je zin hebt... :D
     
  8. Chimaera

    Chimaera XBoxWorld N00bie

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja, die heb ik ook een keer of 100 gedaan |:-. Je mocht geloof ik 1 crash maken, mits je doorschoot en alle drifts goed deed... Zo had ik hem in ieder geval gehaald... Een crash tijdens een burning lap wil lang niet altijd het einde betekenen... Als alle drifts voor je gevoel goed zijn gelukt en met de crash je je wagen gewoon recht over de weg doorstuurt, dan heb je nog een kans hem te halen!

    Met die US racer moest je als ik me niet vergis 2:30 lang rijden... Ik kon naderhand dromen waar alle wagens reden....

    Maar ja, de Burning lap met de Hot Rod was ook niet makkelijk. Dat ding slipt als een idioot. In bochten heb je hem amper onder controle en dan wil je nog weleens ergens tegenaan rijden *).
     
  9. Darth Vader

    Darth Vader Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game wel, maar nog niet gespeeld
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ga je schamen in een hoekje.:+
     
  11. Darth Vader

    Darth Vader Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga het morgen doen ( ik heb hem al 1 week maarja) :p
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Hoe kun je een game als burnout 3 kopen en een week laten liggen?Of heb je hem gratis gekregen ofzo?
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    ik rijd overal tegenaan en die formule 1 ding is egt impossible
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    jah die is echt fucked up 8) , ik haal het telkens net niet :mad: :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  15. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    jah...dat Eliminator word later ook steeds erger...Ik krijg altijd van die Market Stalled takedowns...Die truck met die lange neus is echt vet...Zeker met party Crash :)
     
  16. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    als je een tijdje die f1 ronde heb geprobeerd dan is de rest ineens een stuk makkelijker en lijken de andere auto's erg sloom te gaan. is wel logisch ook, aangezien de f1 300 nog wat rijd en de rest 200 nog wat?
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    haha moet je dan eens rallysport challenge 2 of ....overtreffende trap.....pgr2, dat is pas sloom.
     
  18. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoh, weet iemand waar je bij Burnout 3 je eigen soundtracks kan instellen heb zowat overal al gekeken maar staat nergens terwijl wel op het doosje staat van 'Custom Soundtracks' |:-
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan moet je naar EA Trax gaan en daar kan je het instellen.
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje hebben jullie bij burnout 3 ook bij bijvoorbeeld crash party ofzoiets dat als je een grote crash maakt tegelijkertijd er framedrops komen???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina