Ok, ik begon al te twijfelen... Als je die signature foto ziet, dan zie je namelijk een wit busje, maar toen ik beter ging kijken zag ik ook wat half op de achtergrond staan... Daar ga ik maar is iemand voor gooien . Thnx!
Ik zit nu op 73 uur, maar dat is incl. online uren . Ik laat soms ook gewoon m'n Xbox aanstaan vanwege de muziek. De Soundtrack van Burnout vind ik echt onwijs goed! Als ik vervolgens een uur later weer ga racen, dan telt die dat uur muziek luisteren natuurlijk ook mee...
Maar ja, hoe lang doe je over het spel... Ik denk dat alle 173 opdrachten op goud zetten ongeveer 25-35 uur kost. Het is vaak een kwestie van geluk hebben.... De een na laatste race (de GP met de US racer) was best irritant, de rest is wel goed te doen.
Als je daarna voor alle andere dingen gaat ben je wel ff bezig. Vooral die signatures nemen een hoop tijd in beslag... Ik kreeg echt niemand tegen de Euro Tram aan . Voor 100% heb je denk gemiddeld toch wel 50 uur nodig. Natuurlijk zijn er ook weer gasten die roepen dat ze er nog geen 20 uur over gedaan hebben, nou leuk voor ze .
Edit:
Owja, misschien een tip voor mensen die het maybe niet weten.... Als je Single Event doet, dan telt dat ook gewoon mee! Dus voor die opdracht van 40 takedowns in een race zoek je gewoon zelf een track uit en zelf een raceklasse. Die signature Takedowns kun je ook op je gemak met Single Event doen. Ook alle Takedowns die je daar haalt tellen mee en dergelijke.
Laatst bewerkt: 25 sep 2004