1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een nutteloos berichtje van mij:

    [nuttelozepost] BURNOUT IS ECHT WREEEEEEED !!! [/nuttelozepost]


    Vandaag pas gehaald maar damn.. nu al me toppertje.
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5

    Ik heb hier nog geen last van gehad, !! Gelukkig !!
    Er is totaal geen last van framedrops. 1 x heb ik last gehad van lag, maar dat kwam omdat er iemand met een slechte verbinding had gecreate, voor de rest is er niks mis met de servers van EA.

    Wel dan dat mijn ranks niet worden upgedate! :mad: en dat er een verschil zit tussen 50 HZ en 60 HZ
     
  3. j4cky

    j4cky Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    he het eerste veld is gaaf ?

    jij moet dat uit proberen !
    *) ja .
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    j4cky, als je op iemand reageerd, moet je zijn bericht "quoten" zodra ik weer bij jou thuis ben leer ik je dat wel. zolang je nog niet weet hoe je moet quoten, dan moet je eerst die persoon waarop je reageert zijn naam eerst noemen, en dan je reactie plaatsen. probeer ook duidelijk te zeggen wat je bedoelt, want wat bedoel je met:
    want wie moet wat proberen, en waar geef je antwoord op met het woordje JA ?
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel hou is op met dat gemierenneuk joh :D
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb hem nu ook ff geleend van mn kameraad en tis wel een grappig spelletje...ik heb nu iets van 2 a 2 1/2 uur gespeeld en zit al op 15% :D
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het opstarten steeds opnieuw ja. :mad:


    Ik vind Burnout een beetje tegenvallen. Je moet +/- 70 keer zo'n crash medal halen, wat allemaal vrijwel het zelfde werkt. De auto's in de klassen (klasses?) zijn vrijwel allemaal hetzelfde. En hij is niet erg uitdagend; de laatste GP is alleen moeilijk.
    Voor de rest( O-) ) is het wel een vette game.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niet zo zeuren, wees blij dat het weg kan. Ik zelf vind EA Trax ontiegelijk zuigen, dus wees blij dat je het kan veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  9. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap niet waarom ze in godsnaam die stomme punkrock erin hebben gestopt het past gewoon echt niet bij het spel zelf. Dat werkt echt niet dan maak je zo'n vette take down en dan hoor je op de achtergrond zo'n heel blij luchtig liedje. Maarja gelukig kan je ook nog je eigen tracks luisteren
     
  10. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    e welke spel is beter burn 3 of lord of the rings the return of the king
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb ze allebei en ik moet zeggen dat Burnout 3 echt helemaal geweldig is.

    LotR:RotK is ook wel leuk maar gaat al snel vervelen omdat het alleen maar hack&slash is


    Dus ik zou je Burnout 3 aanraden _O_
     
  12. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij burnout 3 als je botst zie je steeds zo"n filmpje hoe die auto crsht kan je dat weghalen dat is vervelend
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zijn beetje te verschillende spellen om met elkaar te vergelijken. Speel je liever hack en slash, dan race games, ga dan voor Lotr. Race je liever, ga dan voor burnout3. Heb Lotr nooit gepeeld, maar kan vertellen dat burnout3 super is.
     
  14. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je die filmpjes weghalen steed als je tegen een auto aan rijd dan zie je dat filmpje dat is iri
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja die kun je volgens mij weghalen(weet het niet 100% zeker)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het heeft even geduurd, maar ik heb hem. Sanoma Uitgevers heeft ervoor gezorgd dat de game gister pas in de deur lag (met PU abbo dat al enkele nummers actief is).
    Vette game, zover ik gespeeld heb. Alleen dat catch-up is extreem. Zo extreem dat ik het er soms niet leuk meer door vind. Lig je de hele race op kop, een keer een crash, je komt de nummer 1 niet meer tegen en schijnt dat hij xx seconden voor ligt. Je kan turbo gebruiken wat je wilt, ze halen je toch wel in.
     
  17. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lag de game ook pas afgelope zaterdag op de deurmat. maar het was het wachten wel waard. Deze game is zooo leuk om fftjes tussen door te spelen, je kan gewoon zonder na te denken iedereen van de wegafbeuken :D
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat zeker weten. Alleen lastig als je 4 games te spelen hebt, waarvan je de een buina uitgespeeld hebt, de ander amper hebt gespeeld, en dan nog eens 2 leuke titels hebt, waarvan de een erg veel tijd inneemt (Halo2). :)
     
  19. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ff blij dat ik arm ben en maar net genoeg geld had om een abbo te nemen op de pu plus burnout 3 :+
     
  20. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die filmpjes juist relax want tijdens dat filmpje zorgt de computer er voor dat jou auto nergens tegen aan rijd en de filmpjes zien er gewoon stoer uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina