1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat catch-up systeem is zeker irritant. Tenminste zo nu en dan.
    Turbo heeft geen zin om te gebruiken als je 1 ligt. Zelf bewaar ik het altijd voor het geval ik crash of wordt ingehaald.
    Weet trouwens niet hoever je bent maar er is op een bepaald punt een race die door het catch-up gebeuren zeer frustrerend kan zijn.
    Maar het is dan even een kwestie van doorbijten.

    Voor de rest vind ik het echt een top-spel, heb nu alles op gold.
    Alleen nog 2 auto's te unlocken, 1 met de resterende signature takedowns en de andere met de trophies. Niet dat dat nog makkelijk gaat worden :)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben nog bij het begin. 13 voltooid ofzo.
    Vandeweek weer eens verder racen.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    aaah ok.. nog maar een burnout3 groentje dus :+

    Dan is die race waar ik het over nog wel een tijdje weg.
    Moet wel zeggen dat burnout3 waar voor zijn geld geeft (ook al is het via een pu abbo ;) )
    Heb momenteel iets van 25 uur erin zitten, minder dan de helft had ik nodig voor burnout2.
    Blijf hem ook nog spelen ondanks dat ik worldtour helemaal voltooid heb.

    Even een tip trouwens voor de worldtour. Doe regelmatig ook de crash evenementen. Ik had dat wat minder gedaan en op het eind moest ik er nog een stuk of 20 doen.
    Nou vind ik ze echt wel leuk, maar zoveel achter elkaar......
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, met Halo2 lukt het me niet goed om evenveel tijd vrij te maken voor andere games. Zelfs als je veel vrije tijd hebt (waardoor je huiswerk ook nog eens vergeet).
     
  5. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik bijna de grand-prix met de f1 auto had gehaald en mijn xbox in de laatste lap vastliep, heb ik mn controller letterlijk in de ring gegooid. Ik ga er binnenkort toch maar weer es mee beginnen.
    Hoe is btw de Live optie, want zeker met halo2 denk ik er toch hard over om live te nemen.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf Burnout3 nog niet op Live gespeeld. Als je Live hebt, samen met Halo2, reken er dan maar op dat je andere games weinig meer in je console zitten. :D
     
  7. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben gisteren weer eens verder geggan (opnieuw verder gegaan) met Burnout 3 en heb er weer dikke lol mee gehad. Ik ben nu dus weer lekker aan het aan het die-hard racen. Ik heb nu de helft van de auto's en moet de andere helft dus nog.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is wel jammer dat niemand meer Burnout 3 op live speelt, want het is dikke pret.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan wordt het toch maar eens weer Burnout3 erin stoppen:)
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb nu ook Burnout 3 gekocht (lekker vroeg al;)) wat een master game is dit. Lekker rammen enzo geeft je echt zo'n "k krijg je nog wel l*l" gevoel :D echt geweldig. In de winkel twijfelde ik tussen: NFSU2, GTA3+Vice city ( 45€ ), Prince Of Percia 2 en Ninja Gaiden. Allemaal spellen die ik zeker nog ga kopen. Uiteindelijk heb ik dus voor Burnout 3 gekozen en dat bevalt me zeer goed, mijn cijfer? Een 9; multiplayer in splitscreen vind ik beetje terleurstellend verder top.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  11. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    w8 maar tot je het uitgespeelt hebt ;) dan heb je er geen lol meer aan, ook op live niet :) teminste ik niet
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb hem vandaag verkocht... Ik heb hem helemaal grijs gespeeld, ben er nu echt klaar mee. Het is ook niet een game die ik weer zou gaan oppakken. Racen is niet echt helemaal mijn ding. Wel een topper dat spel, maar op een gegeven moment is het over, dan ken je het wel. Na je 500000ste takedown geloof je het wel weer. Ben nu toch een beetje sentimenteel aan het worden... Heeft iemand toevallig een Burnout3 versie te koop????
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb hem vandaag verkocht... Ik heb hem helemaal grijs gespeeld, ben er nu echt klaar mee. Het is ook niet een game die ik weer zou gaan oppakken. Racen is niet echt helemaal mijn ding. Wel een topper dat spel, maar op een gegeven moment is het over, dan ken je het wel. Na je 500000ste takedown geloof je het wel weer. Ben nu toch een beetje sentimenteel aan het worden... Heeft iemand toevallig een Burnout3 versie te koop????
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    huh.. :confused: ik snap je niet helemaal...je bent er op uitgekeken maar je wilt wel burnout 3 kopen? terwijl je hem net hebt gekocht?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Was een joke haha. Ik had er misschien even een smiley achter moeten zetten. Nee, ik ben hem idd zat, maar hij stond zo mooi tussen mijn games... Je kent het wel...
     
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel hem niet in 1 keer uit. Gewoon rustig aan en af en toe eens lekker auto's erbij winnen.
     
  17. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    nee owhkee....dan snappen we elkaar weer :cool: 8)
    edit
    maar dit is juist een mooie game om ff tussen door te doen. gewoon een half uurtje zonder reden beetje lomp rijden....
     
  18. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Burnout 3 is ook erg vermakelijk met z'n tweeën. Je hebt dan een groot genoeg beeld om te kunnen racen en je kan dan lekker samen raggen of racen.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook ik heb Burnout 3 weer even uit de kast gepakt.
    Blijft wel een vermakelijke game.

    Misschien een keertje over Live met een groepje van XBW?
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Klinkt goed!:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina