1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt een saai, niet verslavend spel.
    Dat mannetje van crash fm werkt op me zenuwen, totaal geen spannende game, geen leuke moeilijke besturing, ik heb m geleend van iemand, maar die zit niet meer in mijn xbox, alleen nog maar halo 2 _0_
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De DJ kan je uitzetten, live is wel spannend, dit spel is gemaakt om snel onder de knie te krijgen en te raggen. Kijk zo kan je het ook bekijken.:)
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je een 'moeilijke' besturing wilt, dan weet je aan het begin al dat Bunrout dat niet heeft. Burnout = arcade.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Veruit het beste race spel van 2004 *)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Yeah, kan de post van Graveheart lezen, wat me niet lukte toen Graveheart de laatste post had. Morgen probeer ik nog even R&C2 uit te spelen en daarna ga ik me denk weer even flink richten op Burnout 3. Een potje op Live lijkt me wat, al ben ik nog slecht:)
     
  6. Jeltje

    Jeltje Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    undefinedundefinedMaar kun Je nou niet tegelijk muziek afspelen en het tegelijk spelen :?????? :confused:
     
  7. Jeltje

    Jeltje Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Krijg hem voor 5 december,Als ik die verhalen hoor heb ik er nou al zin in maar is het ook leuk met zijn tweeën???? O-)
     
  8. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Enkeldals je alleen speelt. Dit kan dus niet als je met meerdere op 1 Xbox zit en als je online bent dacht ik ook niet.
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee hoor. Niet echt bijzonder omdat de opties niet optimaal zijn. Je kunt niet eens met z'n vieren (aan de ene kant natuurlijk wel logisch, omdat het anders te druk zou worden. Aan de andere kant, ze hadden die optie erin moeten zetten voor de mensen met een kingsize tv). Verder rijdt het gwoon niet echt lekker.. Haal em daarom ook vooral voor online en de SP. offline MP is naatje..
     
  10. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net een burnout pack gehaald, leuk spel maar hoe skip je dat irri race training dat je iedere keer krijgt??
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan volgens mij niet
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan wel maar weet niet meer hoe.......
     
  13. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    iedere keer...dat zie je toch maar een keer?
     
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Je krijgt 1 keer uitleg over het racen, en 1 keer uitleg over het crashen. Daarna niet meer :).
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je moet hem een keer helemaal af laten spelen en daarna krijg je het als het goed is niet meer.
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten idd een keer met een Xbw groep op live gaan burnen, lijkt me erg cool want ik heb em namelijk nog nooit op Live gespeeld :9. Career ben ik al aardig ver mee dus ik heb al best leuke bakkies.

    TAKEDOWN! 8).
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zolang je maar niet met een snelle bak gaat rijden, terwijl ik het met een slome bak moet doen :+
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik zou zeggen: speel de career eens door :). Je moet er ff de tijd voor nemen, maar het gaat sneller dan je denkt.

    *Succes :+
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    In het begin wel, maar op een gegeven moment krijg je van die frustrerende time trials met de F1 wagen en daar heb ik wel een paar uur opgezeten.:eek:
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, ik heb al even rust genomen met Halo2. Nu nog even snel R&C2 zien uit te spelen en dan kan ik me volledig vestigen op Burnou3, hoop ik:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina