1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ff een vraagje, kan je bij multiplayer bij (weg misbruik, weet niet hoe die mode in engels heet) kan je daar ook het aantal takedowns instellen? Hij staat op 10 maar dat is soms in 2 min. al gehaald:confused:
     
  2. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dat kan niet. Je moet de 10 halen.
     
  3. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja ik ken... heb ik ook lang op vastgezeten, heeeeel frustrerend 8). Maar je blijft het proberen hè... je móét het gewoon winnen.
     
  4. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar lt mezzz, ik vind het niet eens erg om nog eens te proberen, het is zo tof om zo snel langs alles heen te vliegen :D.....bij nfs underground is het juist verstrerend om dingen over te doen, daar vind ik het racen dan ook iets minder leuk.....
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Yeah, morgen heb ik weer tijd voor deze game, hoop ik:D
    Wil weer even lekker racen en beuken.
     
  6. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook weer even wat auto's ge-unlocked. Lekker weer world tour spelen.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Morgen dan maar met een paar XBW members raggen op live?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bah, wordt strontziek van dat catch-up systeem. Heb niet eens zin meer om hem uit te spelen. Lig je eerste na een paar takedowns en met volle boost racend, wordt je alsnog ingehaald. Zal het spel ongetwijfeld af en toe nog wel eens spelen, maar nee, dit is iets te triest voor mij. Zonde.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tip wat het echt een heel stuk minder irritant maakt (vind dat catch-up ook iets te erg, hoewel het het wel spannend houdt ;) )
    Gebruik geen boost als je 1 ligt.
    Ze houden je bij of je nou wel of niet boost gebruikt. Je kan de boost veel beter bewaren voor het geval je ingehaald wordt of crashed.
    (gebruik het hooguit om b.v. snelheid te houden als je een muur schampt)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal het onthouden;)
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Maakt het echt een stuk minder frustrerend.
    Heb ook een paar keer gehad dat ik 1 lig, volop boost en nog geen seconde nadat ie leeg is ingehaald wordt en de tegenstander aan de horizon zie verdwijnen :)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het werkt inderdaad super. En als je eerste ligt en nog volle boost heb, de finish in zicht is even flink wegblazen en de gouden medaille is binnen.
    In hoeverre is het van belang dat je een gouden of een zilveren/bronzen plak hebt? Bij sommige onderdelen heb ik niet alles goud.
    En wat is het voor-/nadeel van een zware wagen tov een lichte wagen? Je bent zelf steviger, maar qua snelheid merk ik weinig verschil.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Als je alles goud hebt unlock je weer een nieuwe wagen en als je een zwaardere wagen hebt, dan heb je meer kans als je beukt dat de tegenstander harder wegvliegt.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De AI is een beetje nep, tegenstanders zullen (vooral in het begin) nooit bij je weg rijden, maar jij zelf kunt vaak ook geen grote voorsprong nemen, hoe goed je ook racet. Dit is vooral nep bij Need For Speed Underground (2), maar Burnout 3 is ook niet onschuldig.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ik denk gewoon dat de game niet gebasseerd is op zo goed en snel mogelijk rijden (om voorsprong te nemen), zoals in de meeste racegames wel het geval is, maar om het Takedown-princiepe. Beuk je tegenstanders van de weg af en probeer zelf niet te crashen.
    Ben zelf weer een stukje verder gekomen. Heb coupe-klasse unlocked. Heb de huidige beschikbare races in VS continent (25 als ik me niet vergis) op goud voltooid en moet me kunsten in Europa en Azië gaan beproeven.
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook weer ff gespeeld... ik vind het toch een relaxte game, ondanks het catch-up systeem e.d. Heb de game nu al/pas voor 60% uitgespeeld. Iedere keer weer als je zo'n takedown maakt roep je toch nog: "hebbes, jij hond" en denk je bij jezelf "YEAH" (tenminste, dat heb ik dan :9).
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    geeft niet, heb ik ook!;) ow als je zelf ge-takedowned word, en dan vervolgens de dader terugpakt en er "takdown avenged" op het scherm staat, dan heb je ook zo'n gevoel van: Kheb je l*l! haha echt masterlijke game!
     
  18. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhhhh ik dacht dat er altijd revenge....stond? ben ik dan blind...of denk ik aan iets anders? 8)
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    nee je hebt gelijk ik twijfelde ff maja ken je het gevoel :p
     
  20. Indo_2k

    Indo_2k Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    best tof spel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina