1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Preview Laps, waarbij je een bepaalde tijd moet halen heb ik tot nu toe weinig problemen mee, zelfs met een keer crashen haal je ze vaak nog.

    Catch-up systeem maakt het speelplezier voor mij er een stuk minder op. Vind het totaal niet meer spannend, omdat het niet meer gaat om goed rijden, ze halen je immers toch wel in. Heb dan ook liever een korte race dan een lange, voor het geval je aan het eind vlak voor de finish weer crashed.
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zit één preview lap in in Azië, daar heb ik best wel lang over gedaan. Dat was echt een superlange race met die F1-wagen, maar als je op een gegeven moment weet waar het verkeer rijdt is het gauw bekeken.

    Ik vond de moeilijkheidsgraad van het hele spel nou niet heel hoog, alleen sommige takedown targets en signature takedowns zijn best moeilijk. Moet er van beide nog 2 maar heb het al een maand niet meer gespeeld ofzo, echt geen zin meer in.

    Voor de rest is het wel een briljante game en dat crashen was gewoon het onderdeel wat de serie nodig had om echt door te breken.
     
  3. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij een race waarbij ik dus met die beruchte F1 wagen tegen medespelers moet spelen. de eerste ronde wil ik nog wel eens heelhuids doorkomen, maar de 2e ronde gaat echt niet meer hoor, die gasten blijven kort op je zitten, en dan is een fout al fataal. ik haal dan die voorloper nooit meer in. best jammer, want het spel is voor de rest echt gaaf. maar zoiets als dit vind ik dan weer afbreken aan het totaal gevoel van het spel. die F1 is gewoon TE snel.
     
  4. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten je moet gewoon niet botsen :9 nee geintje je moet een beetje kijken waar het minste verkeer rijd en dat is het zo een beetje zo heb ik hem gehaalt te minsten maar ik vindt die signature takedown moeilijker moet er nog zes maar lukt me niet om zo een tegen stander tegen de tram aan te botsen :confused:
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Een tip voor de F1 wagen: Gebruik in de race geen boost en ze zullen dan niet sneller bij je komen(rot catch-up systeem) en als je dan crasht heb je vol boost en ben je zo weer bij hun. Werkt echt.
     
  6. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    maar mag je dan wel take downen ?¿?¿

    hoe dan ook, ik ga het meteen proberen......
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tuurlijk, zo krijg je namelijk boost.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga me er zo ook maar weer aan wagen, ik word er namelijk een beetje gek van maar ik wil toch wel erg graag verder met het spel :)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het ook al een paar dagen niet meer gepseeld, zowieso een aantal dagen niet meer gespeeld. Weet wat ik morgen in ieder geval moet doen. Burnout spelen.
     
  10. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb met bijna alle crashes een goude medaille. Ik ga de laatste nog even proberen te halen en dan kan ik met smart terug kijken.
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het nu ook geprobeerd om zonder te boosten (alleen als ze me inhalen) te racen met die F1 championship (meer dan 1 baan), maar ik krijg toch gooi en smijt neigingen als ze me in de laatste ronden door een simpel foutje met zijn allen inhalen................ hoe houden jullie dat toch vol ?? petje af hoor, voor diegene die alles al gehaald hebben. en dan hoeft dat nog geeneens allemaal op goud te zijn. jullie ownen dit spel dan zekers veel beter dan ik. ik kan mij niet echt beheersen. _O_ _0/
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Blijf proberen, ik heb ook 5 controllers uit het raam gesmeten(figuurlijk) om die races, maar ik heb ALLES op goud en nu kan je dan trots toekijken. :cool:
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ u ownt dit spel man ! _O_

    nee, als ik weer wat gekalmeert ben probeer ik het wel weer een paar keer. maar mijn controller slopen is te duur, dus het zal wel weer bij een paar pogingen blijven.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die crash dingen had ik makkelijk gehaald op goud, de andere waren echt moeilijker en heb ik niet allemaal gehaald (toen gng me xbox kapot en kon ik overnieuw beginnen...)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het idee alsof er geen einde komt aan die crach-opdrachten:)
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn er 100 dacht ik en echt moeilijk zijn ze ook niet. Het komt neer op crashen en de 4X pakken. Jammer dat het zo versimpeld is. De crash mode in Burnout 2 PoI was zo intens en cool, jammer dat dan zo versimpeld en dus verpest is. Het racen is ook niet echt meer leuk door de behoorlijk valse AI. De takedowns zijn wel heel cool gedaan hoewel je soms niet eens zelf wat hoeft te doen..Toch een beetje een teleurstelling.

    Ik heb de game nu op 99% uitgespeeld en moet nog 2 takedowntargets en een paar signaturetakedowns. Ik haal ze waarschijnlijk toch niet meer maar ik heb er ook geen behoefte meer aan. De auto's die je krijgt zijn in mijn ogen echt niet speciaal en dus een nutteloze toevoeging aan de collectie.. |:-
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Damn dat heb ik nu ook :'-( Ik kan niks behalve die crash opdrachten... Ik word het een beetje zat eerlijk gezegt. Laat dat nou ook voor mij het onderdeel uit het spel zijn dat ik het minst leuk van alles vind... Jammer trouwens dat je niet in races met die heavy weights mag rijden.
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was voor mij de reden om het spel te ruilen. De leuke racemodes speel je het minst. Wel vreemd dat het op deze manier in het spel is verwerkt, gezien ik hier meerdere negatieve reacties over lees. Wellicht vonden de makers van het spel deze crashmode wel het "coolst". :{
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja, ik kan er ook geen touw aan vast knopen, maar dat zal helaas het geval zijn geweest. Dat je dat in je kop kunt halen om zoiets te vinden is me een raadsel... Ach, je weet toevallig ook niet of ik na die overdaad aan crash events nog gewoon eens flink ouderwets kan racen? :+
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat het zo makkelijk is geworden. (vooral het crash gedeelte)
    Alleen heb je bij race en die grand prixes vaak dat ze heel lang zijn die banen en dan crash je net op het laatste voor de finish en dan zie je ze zo allemaal voorbij jou rijden over de Finish. Dat is echt zwaar klote, en dan word je het ook snel beu. Bij crash moet je gewoon de X4 pakken en je hebt um. Het is allemaal veel te versimpeld idd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina