Zo, net even de PS2 demo gespeeld....kort maar krachtig......
Het volgende is gebaseerd op de demo met 1 lap en 6 tegenstanders.
Setup:
Sony Playstation 2
Philips 100 Hz Flat breedbeeld 70 cm.
High Definition SCART
Philips stereo sound system
I can see clearly now!
Het eerste wat bij het begin van Burnout 3 opvalt, is het gebruik van kleuren. Vergelijk GTA3 met Vice City qwa kleurgebruik en je begrijpt wat ik bedoel. Volledige reflection mapping, glimmend chroom, duidelijke decals, enz.
De auto's zien er nu niet uit als 1 brok polygoon, je ziet nu practisch de bouten en moeren zitten. (goed te zien tijdens slo-mo crash)
Een duidelijk zichtbare verandering is wel de tunnelvision of "focus". Net als je in het echt in een auto zit, zie je alles voor je haarscherp en alles naast je is ietwat blurred. Very nice!
De omgevingen zien er kleurrijk en gedetailleerd uit. Op naar het geluid.
Graphics krijgen van mij een dikke
9+
Drrrrums please!
Eh....tja, de demo had alleen effecten, geen muziek. De effecten zijn even realistisch als pijnlijk. Bij een klap hoor je de onderdelen loslaten, buigen, vonken en schuren. Je moet het horen om te oordelen. ON-GE-LO-VE-LIJK!
8 omdat er geen muziek in zat........
Gameplay
0WN3D!!!!!
Jaja, lieve dwangbuiskinderen, meneer de uil is nog aan het revalideren van een 15-voudige whiplash........
Ervan uitgaande dat de besturing net als bij BU2 op xbox en PS2 hetzelfde is:
Net als bij Burnout 2 werkt de turbo-start truc ook hier weer. De besturing is iets stroever als deel 2, maar dat kan ook aan de aan mij voorgeschotelde auto liggen (Mustang Fastback). Het vullen van de boost bar is een STUK lastiger geworden, omdat je nu ook Take-downs moet doen om het meeste uit je boost te krijgen.
Laat dit nu het punt zijn waar fans over 2 maanden nog natte dromen van krijgen!!
Voorbeeld? U vraagt, wij draaien!!
Halverwege de demo lig ik eerste, maar nummer 2 komt me op een recht stuk voorbij. Vlak voor de aankomende bocht bevinden we ons onder een viaduct. Dus in het midden van de weg staan pijlers....
Ik rijd links (oncoming) en mijn tegenstanders zit rechts van me te duwen.. Hé, een aankomende pijler, zo vlak voor de bocht naar rechts
![Devil }:] }:]](styles/default/xenforo/clear.png)
. Evil as i am laat ik het gas even los om de tegenstand parallel naast me te krijgen.... En nu komt het...een corrigerende tik naar rechts, een hoop herrie, slow-mo, de camera draait 180 graden, brokstukken vliegen alle kanten op.......... PILLAR DRILLER!!!!!
Met een volledig gevulde boostbar vervolg ik mijn weg met een powerslide door de bocht, maar mijn concentratie wordt verstoord door het wrak van de tegenstander die zéér laag over mijn auto vliegt....dit is ca. 100 meter na de crash!!!!!!!
Door dit incident zie ik de pickup die mij met knipperende lichten nadert, te laat op. Vol in de boost klap ik tegen zijn linkerkant. Een complete opstopping gevolgd door 3 take-downs was het gevolg.
10 THIS IS MY GAME!!!!
Features:
Handmatige slo-mo tijdens crash (boost knop)
Takedown cam. Needs no intro
Tegenstanders kunnen je boostbar leegtrekken door tegen je aan te beuken. Vul hem weer aan door ze de groeten terug te geven.
Aftertouch: Als je zelf crashed en je tegenstanders zijn binnen bereik van jouw auto, dan kan je da auto nog licht besturen en van your crash, your cash maken.
Dit was de PS2 demo. Ik vraag me af hoe magisch het uiteindelijke spel er op de XBOX uit gaat zien!!!!!!!!!!!
Heeft er iemand pleisters? Mijn vingertoppen zijn verdwenen...........
![[IMG]](http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Playstation_2/Burnout_3/BO3CBgenSCRN45multi.jpg)
Zo ging het ongeveer!!

Klik om te vergroten...