Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XeoN

XeoN Guest

Ik moet nu gaan kiezen welke game ik ga pre-orderen.
    Fable/Burnout 3...
    Ik wacht nog ff de review van de PU over Burnout3 af.:)

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Vette Bads 8)

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Vette Bands 8)

4. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    *kuch* edit knop *kuch*

Vanavond volgt de definitieve review van de demo. :)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949

was jouw review nog niet lang genoeg _O_

6. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Lang?? Dat vod? HAH! Kep wel ns langere (p)reviews geschreven hoor. ;)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik ben benieuwd :)

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    morgen kan ik ook de _O_ demo _O_ checken kan niet wachten 8) :{ :{ :{

9. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Und jetzt.............Ein aanvulling op de preview van de PS2 demo met our special gueststar Meneer De Uil!!
    *drumroll*

Jaja, lieve dwangbuiskinderen, daar istie weer! Nog amper genezen van de gisteren opgelopen whiplash, zit meneer de Uil tijdelijk in een rolstoel wegens een niet werkende kreukelzone........

Kijk het zat zo: Meneer de Uil reed in zijn dikke, opgefokte Amerikaanse bolide een beetje te hard op de verkeerde rijbaan terwijl hij een peuk wilde opsteken.
    Hierdoor zag hij Bor de Wolf in zijn vette japanse sportbak volledig over het hoofd......

Hieronder een foto gemaakt door een onpartijdige getuige:

Zoals jullie kunnen zien, mag ik blij zijn dat ik nog kan praten, Bor zal de rest van z'n leven gevoed moeten worden door een slangetje......SHIT HAPPENS, toch...dwangbuiskinderen??

Maar wat gebeurde er voor dit lelijke ongelukje? Meneer de Uil zal het allemaal haarfijn uitleggen. *zet rolstoel op de handrem*

[Omgeving]
    Het zit zo, ik was lekker aan het cruisen met een fles Wodka in de hand. Genietend van het gebulder van mijn dikke, brandstofslurpende V8 keek ik me de ogen uit. Ik reed rondjes in een voor mij onbekende stad. De wegverlichting en lichtkranten waren op z'n zachtst gezegd afleidend.

Elk steegje wat ik inreed, lag bezaaid met pallets, dozen, kranten, XBW moderators en andere zooi. Dit was niet bevorderend voor de lak van mijn auto, maar wel ideaal om Vrouw Ooievaar te voorzien van een goede verpulverende takedown actie.

Ook de door wegwerkzaamheden afgesloten rijbanen zijn erg gevaarlijk als je ze niet op tijd ziet of niet uit kan wijken (take-downs).

Op het rechte stuk heeft Da Owl toch nog een foto kunnen maken van de stad:
    (screenshot van de demo)

[Geluid]

Toen meneer *hik!* de Uil eenmaal de bodem van de fles zag, werd de concentratie verstoord door de autoradio. "Too fast 2 furious" van Ludacris klonk toch een beetje TE.... Radio uit dus.

Het raampje ging open. Het geluid van een druk stadsleven, 18 wheelers, wegwerkzaamheden, wind en vogels werden meneer de uil even teveel. Vergeleken met het geluid van het bovengenoemde ongeluk, klonk dit toch wel wat aangenamer.

[Gameplay]

Toen meneer de Uil eenmaal zonder fokking benzine stond, zag hij de gebroeders Bever een dragrace houden.
    (foto uit demo baan en auto's)

Dat ze die auto's met zulk gemak onder controle konden houden, was een wonder. Wetende dat dit niet lang goed kon gaan, rende ik door een paar steegjes om maar net op tijd te zien dat de broederliefde plaats had gemaakt voor rivaliteit.

Ze bleven maar op elkaar inbeuken en botsen. Willem besloot de lachgas in te zetten die hij 2 dagen eerder in zijn werkplaats had gemonteerd.

Dit pakte echter totaal verkeerd uit en de 2 knalden met een rotvaart tegen aankomend verkeer...............beide overleefden de klap niet.........

Het zien van vliegende banden, kappen, spiegels, glas, deuren, bumpers en rolkooi restanten werd me even teveel..........

Willem (rip)

Fred (rip)

Slot van mijn wilde ervaringen op 's werelds wegen in een notendop.
    Ik geef cijfers voor 2 dingen:

In het echt meemaken: een dikke 0
    Als dit een videospel was: PRICELESS 10+++++++++++++++++

Zo, nu gaat meneer de uil maar ns ff een fles Rosé ontkurken om de pijn wat te verzachten.

Links:
    Vette movies:
    Check movie 1 en 2 Crash mode

Officiële EA BO3 site.

Zoals jullie ondertussen hebben kunnen lezen, ben ik LAAIEND enthousiast over het pareltje wat Burnout 3 heet. Nu al mijn game van het jaar 2004.
    Halo 2, Fable..........bah!!! Dit is adrenaline op een schijf, nix anders!!!

Dit spel verdiend veel meer aandacht dan dat het krijgt. Heb je vrienden met een PS2 of XBOX? Laat ze de 2 stukjes lezen, zijn ze dan nog niet overtuigd?

Stuur ze dan gerust langs Robhimself. Ik zal er persoonlijk wat gezond verstand in hengsten.

Vind je DTM2 te realistisch? Is PGR2 in jouw mening een rijvaardigheids simulator voor uitgerangeerde bejaarden? Then this is the game for you!!!!

Donderdag 9 en Vrijdag 10 September is deze jongen vrij van zn werk. Hij zal zich enig contact met de buitenwereld mijden, zijn eigen autosleutels verstoppen en pas na het weekend weer de buitenlucht ruiken.

Don't watch out for traffic, DESTROY IT!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hahaha, hoezohypen :)

Mij heb je gewoon overtuigd kerel.

Ik ga dit spel op de launch halen!!!!, EN OHH WEE ALS IE TEGEN VALT ;)

11. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Wat valt er te hypen als er al bevestigt is dat dit spel KICKASS wordt?

Op de dag van de launch ben ik te vinden bij Mediamarkt Utrecht, bewapend met een joint en een pinpas :D

12. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ze zouden jou moeten inhuren om een game te promoten, op deze manier verkopen ze veel meer spellen :D:D

Mij heb je ook overtuigd. Ik kan echt niet meer wachten om het spel te spelen :)

13. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Ik promoot games die mijn aandacht en het promoten waard zijn. Niet zoals sommige sellout gamesbladen die een mooi cijfer geven voor exclusieve screens en andere troep....bah!

Ik ben gewoon een burnout fan in hart en vaatziekten ;)
    ik heb:
    Burnout (PS2)
    Burnout 2 (XBOX en PS2)
    Burnout 3 demo

Zegt genoeg, d8 ik zo........

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat hoor ik graag. wil ik 1 ding weten. welke vind je beter: burnout 1 of 2?

15. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Mja als je burnout fan bent is het ook niet objectief,

maja als je het zo brengt dan is het tog wel goed :)

16. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    1. :) Was baanbrekend toen ie uitkwam. Dat maakt m een uitblinker.

17. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Fan of fanboy is een groot verschil. Ik ben ook een Metal Gear fan, maar MGS2 heb ik ook een magere 7 gegeven.. eerlijk is eerlijk.

Ik ben over het algemeen een fan van adrenaline veroorzakende games, ook al speelt Goofy erin. Als ik mn rush krijg, is het goed.

Bij burnout is het 1 constante rush om vol in de boost overal tussendoor te knallen, add a little agressive AI en ik zit gebakken :)

Als het uiteindelijke resultaat tegenvalt zal ik het ook zeker niet onder stoelen of banken schuiven.

18. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het worden dure tijden. eerst burnout 3 (heb burnout 1 en 2 ook), en dan 1 oct. outrun 2. ok, zekers niet zulke wrede crashes als in burnout, maar deze racer met zijn wrede extra's zullen mij ook wel jaaren aan mijn xbox gekluisterd houden. tenslotte speel ik outrun ook nog (sega saturn versie).

maar ff terug naar burnout 3, alleen al die adrenaline verhogende snelheden die dat spel haalt zijn al genoeg fun, maar dan ook nog eens explosieve crashes, dan kan het voor mij al helemaal niet meer stuk. ik vraag mij wel af hoe deeltje 3 zich tegenover het toch al oh zo wrede deeltje 2 houd.

19. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Tegenover? Zoals het er nu naar uitziet, slaat BO3 deel 2 snoeihard voor zn waffel.

Bovenstaand gebaseerd op +/- een uurtje de PS2 demo spelen.

20. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt veelbelovend. zodra ie uit is op xbox ga ik hem onmiddelijk kopen. zo te horen kan het niet minder zijn als deel 2, en ook al was ie net zo goed vind ik hem nog de moeite waard. wow, een nog betere versie........... was het maar 10 sept. (heeeeeel toevallig ook mijn verjaardag)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina