1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik me deze game ook ga aanschaffen. Vooral nu ik de review heb gelezen. Ik zat lang te twijfelen tussen Flatout (beuken) en Outrun2 (arcade). Deze game zal denk ik de ultime combo tussen deze twee worden.

    Alleen jammer dat ie uitkomt als ik net op vakantie ga :'-(
     
  2. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de dome gecheck de graphics gewoon verblufend (en dat al Op ps2) maar nu het belangrijkste als de demo afgelopen is wil je meer 8)
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb Burnout 3 net Ge-Preorderd bij Gcshop!




    Kan niet wachten *)
     
  5. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga echt niet kiezen tussen outrun2 of burnout 3, ik ga voor bijde :) heb de demo van burnout 3 zitten spelen (opm2) en kan niet anders zeggen dat "the best just got a lot better !"

    maar ik ga outrun2 ook echt halen. heb een nieuw filmpje gedownload waar je ook de missie mode aan het werk ziet, en dit spel is ook vet. dat driften is gewoon zalig. heb de arcade versie al te veel gespeeld. nu maar euro's mikken in mijn xbox !
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    [off-topic]
    ik kijk nooit in dit outrun 3 topic, maar toen ik music_maniac zag staan dacht ik dat ik toch maar eens een gokje moest wagen.
    betrapt ronald ;)
    [/off-topic]
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dr is nu wel een kansje dak m toch koop/krijg, beetje bij me ma lopen zeiken. Hopen dat t goed afloopt :)
     
  8. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    De Power Unlimited geeft het spel een 8,3. een heel mooi cijfer natuurlijk maar ik ben toch wel een beetje teleurgesteld dat het dus geen echte topper is. zijn voorganger Burnout 2 kreeg een 8,8
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn de reden voor het i.m.o. een beetje tegenvallende cijfer?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het cijfer klopte niet echt bij de tekst vond ik, ze waren heel enthousiast in de review :)
     
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    er staan geen echte minpunten bij.. alleen dat je een beetje weinig zicht hebt op de weg. hij vond het geheel waarschijnlijk niet zo heel erg goed
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah kom op heren. Eindelijk eens een recensie die overeenkomt met wat je normaal met cijfers doet. Het is een goed, degelijk spel. Dat is toch gewoon binnen de range van 8.0 tot 9.0? Pas wanneer een spel exceptioneel tof is moet het in de 9's gaan zitten. Ga dat nu niet in de grond lopen trappen, deze positieve ontwikkeling.
     
  13. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had gewoon verwacht dat het hoger zou krijgen als zijn voorganger.. maar het mocht niet zo zijn
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook geen slecht cijfer en ik let ook niet echt op alleen het cijfer van de PU, de rest zegt ook wat en ik koop m ook gewoon (als ik geld van me ma krijg) maar kzou aan de hand van de text een hoger cijfer geven.
     
  15. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Een spel waar je niet/nauwelijks kritiekpunten op hebt verdient geen 8. Ik bedoel als jij in een examen met 60 vragen 2 foutjes hebt dan ben je toch ook niet tevreden als je een 8,3 krijgt. Als er iets is in het spel is waardoor hij het een 8,3 en bijvoorbeeld geen 9 waard vindt zou het wel zo prettig zijn als hij dat aangeeft. Kijk je kan uit de cijfer voor replay(7) en gameplay(8) al concluderen dat hij het spel blijkbaar niet echt interessant/leuk genoeg vindt om het vaker te spelen, maar dan is het als consument wel handig om te weten waarom. J.J gaf bijvoorbeeld in zijn review van The Chronicles of Riddick aan waarom het spel net geen goldaward verdiende en dat doet Steven niet en dat vind ik een beetje matig.
     
  16. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom roepen die schapen toch altijd dat games die niet in de 90 scoren, geen toppers zijn... ONZIN!

    Je springt toch een gat in de lucht als je zo'n cijfer op school haalt, of niet.............. Snap jou niet, gozer.........
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Die 7 voor replay snap ik niet, ach ja..die eikels bij de PU hebben m niet eens online gespeeld of multiplayer....Ik vind niet dat zij in de positie zijn om de replay dan een 7 te geven.

    Raakt kant noch wal.

    Ik kijk niet naar cijfers. Cijfers zijn individuele meningen. Ieder heeft zn eigen.
    Ik ben van mening dat dit spel gewoonweg BRUUT wordt.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet een spel niet als een toets zien, maar als een werkstuk. Wanneer iets gewoon goed is betekent niet dat dat een 10 verdient. 10 is perfectie. 9 is perfectie benaderend. Ik heb zelf ook genoeg games gespeeld waar ik weinig aanwijsbare minpunten bij kon vinden maar die alsnog geen 9 - soms zelfs geen 8 - verdienden.

    Ik was zelf ook verbaasd hoor, eerst het cijfer, toen het verhaaltje mét het cijfer maar daarna eigenlijk blij verrast simpelweg omdat ik hoop dat men hiermee toch langzaamaan klimt naar een wat redelijker score systeem.
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    PU gaf een 8,3 OXM een 9,3, XBM een 9+ nog een andere site een 9,2. Lijkt me toch aardig mooi. Nooit op 1 cijfer afgaan, zoiezo eerst reviews Lezen, en meerdere reviews/cijfers lezen.
     
  20. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    nee daar gaat het niet om.. ik vind gewoon raar dat als ze haast geen minpunten weten te bedenken toch (maar) een 8,3 geven :{ .. terwijl de voorganger ZONDER live etc. een hoger cijfer kreeg (8,8 ) ik had echt verwacht dat dit een van de toppers van het jaar werd en toch zeker een gold award zou krijgen.. daarom ben ik ook een beetje teleurgestelt dat het een 8,3 is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina