1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 26 mrt 2005.

  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehehe jou vriendin (toch?) had altijd die headset op :+
    Maarja ik speelde zo af en toe nog burnout3 maar blackdragon niet die is helemaal into World of warcraft (WOW IS A FEELING... 8)

    Was altijd wel vet ja black en ik stonde ook 3e en 4e met crash :)

    Goede ouwe tijd _0/
     
  2. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja klopt man. ze heeft zelf ook wel geraced hoor. alleen mijn vriendin is snel op dat soort games uitgekeken, dan crasht ze te vaak en dan heeft ze al geen zin meer haha.

    trouwens ik had effe die montage van jou bekeken, echt vet gedaan man. ga je er nog meer maken??
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm waarschijnlijk nog 1 en daarna stop ik met halo2 _0/
    En heel mischien wel helemaal met xboxen :)

    (Hoewel die xbox360 toch ook wel erg vet is :eek: )
     
  4. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die is zeker vet man. ik ga hem wel halen. ik wou hem eerst al meteen halen maar we hebben net een huis gekocht, dus wacht ik nog maar effe. heb tegen die tijd toch weinig tijd om te gamen.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ingruild voor Farcry
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit er ook aan te denken... Ben erg aan het twijfelen. Ik wil ze allebei heel graag, maar heb geen zin om weer zoveel geld uit te geven. Kan tot volgende week vrijdag omruilen, misschien heb ik burnout dan al uitgespeeld ofzo. Maar wat als ik spijt krijg, lastig...

    Weet iemand trouwens al wat je moet doen bij die uitdaging dat je een speciale auto moet uitschakelen? :confused:
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdens het racen, race je soms tegen een speciale wagen, als je die takedownt dan krijg je die reward
     
  8. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal heel mooi, maar is het vergeleken met 3 een verbetering of niet? en dan even duidelijk waarom wel of waarom niet aub ?
     
  9. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt mee het ziet er allemaal wat mooier uit en je hebt iets meer mogelijkheden maar het is uiteidelijk bijna hetzelfde. maar crash vind ik wel veel beter geworden met die wind enzo en de maps zijn ook wel cool.als je 3 niet hebt is het zeker een aanrader8)
    maar als je 3 al hebt kan je beter ff de review in xbm en xbw lezen en zelf kijken of je er 60euro voor over hebt!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  10. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja daarom vraag ik hier wat meningen he :D een review blijft toch uiteindelijk ook maar een mening
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er iig nooit 60 euro voor neerleggen. Zoveel is de game niet waard
    dit is eik meer zo'n game waar je ff mee wacht en pas koopt wanneer die 30 euro ofzo is. zo goed issiej namelijk niet, hij is niet zo vernieuwend als Burnout 3 dus
     
  12. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik burnout 3 niet gehad had zou ik er best 60euro voor over hebben want het spel is egt geweldig _O_
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg je nu
    maar wat zeg je over paar dagen?
     
  14. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen wie heb je het? O-)
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    3 keer raden
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel nog steeds vet hoor, heb bijna alles op goud
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    dat spel is ook gewoon vet :D
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik wel raar... ik ben het spel nu al na 7 uurtjes zat...
     
  19. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de multiplayer echt wel tof. singleplayer speel ik wel maar speel toch liever over live. (heb ik bijna met alle games)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanmorgen weer eens 10 minuutjes gespeeld, maar begreep niet goed meer hoe je zo een turbo-start moet maken (bij Crashmode). Bij het bovenste groene balkje op A drukken en dan snel weer op A, maar voordat ie hem pakt is balkje flink teruggelopen en slinger je alle kanten op.
    Werd vanmorgen wel gek van het camerawerk, wanneer je een goal opnieuw probeerd (dat wazige, bruingekleurde terugspoeleffect), maar kan komen omdat het nog vroeg was. :)
     

Deel Deze Pagina