Hehehe jou vriendin (toch?) had altijd die headset op Maarja ik speelde zo af en toe nog burnout3 maar blackdragon niet die is helemaal into World of warcraft (WOW IS A FEELING... Was altijd wel vet ja black en ik stonde ook 3e en 4e met crash Goede ouwe tijd _0/
haha ja klopt man. ze heeft zelf ook wel geraced hoor. alleen mijn vriendin is snel op dat soort games uitgekeken, dan crasht ze te vaak en dan heeft ze al geen zin meer haha. trouwens ik had effe die montage van jou bekeken, echt vet gedaan man. ga je er nog meer maken??
Hmm waarschijnlijk nog 1 en daarna stop ik met halo2 _0/ En heel mischien wel helemaal met xboxen (Hoewel die xbox360 toch ook wel erg vet is )
ja die is zeker vet man. ik ga hem wel halen. ik wou hem eerst al meteen halen maar we hebben net een huis gekocht, dus wacht ik nog maar effe. heb tegen die tijd toch weinig tijd om te gamen.
Zit er ook aan te denken... Ben erg aan het twijfelen. Ik wil ze allebei heel graag, maar heb geen zin om weer zoveel geld uit te geven. Kan tot volgende week vrijdag omruilen, misschien heb ik burnout dan al uitgespeeld ofzo. Maar wat als ik spijt krijg, lastig... Weet iemand trouwens al wat je moet doen bij die uitdaging dat je een speciale auto moet uitschakelen?
tijdens het racen, race je soms tegen een speciale wagen, als je die takedownt dan krijg je die reward
Klinkt allemaal heel mooi, maar is het vergeleken met 3 een verbetering of niet? en dan even duidelijk waarom wel of waarom niet aub ?
het valt mee het ziet er allemaal wat mooier uit en je hebt iets meer mogelijkheden maar het is uiteidelijk bijna hetzelfde. maar crash vind ik wel veel beter geworden met die wind enzo en de maps zijn ook wel cool.als je 3 niet hebt is het zeker een aanrader maar als je 3 al hebt kan je beter ff de review in xbm en xbw lezen en zelf kijken of je er 60euro voor over hebt!
ik zou er iig nooit 60 euro voor neerleggen. Zoveel is de game niet waard dit is eik meer zo'n game waar je ff mee wacht en pas koopt wanneer die 30 euro ofzo is. zo goed issiej namelijk niet, hij is niet zo vernieuwend als Burnout 3 dus
nou als ik burnout 3 niet gehad had zou ik er best 60euro voor over hebben want het spel is egt geweldig
ik vind de multiplayer echt wel tof. singleplayer speel ik wel maar speel toch liever over live. (heb ik bijna met alle games)
Vanmorgen weer eens 10 minuutjes gespeeld, maar begreep niet goed meer hoe je zo een turbo-start moet maken (bij Crashmode). Bij het bovenste groene balkje op A drukken en dan snel weer op A, maar voordat ie hem pakt is balkje flink teruggelopen en slinger je alle kanten op. Werd vanmorgen wel gek van het camerawerk, wanneer je een goal opnieuw probeerd (dat wazige, bruingekleurde terugspoeleffect), maar kan komen omdat het nog vroeg was.