1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 26 mrt 2005.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, de turbo door gevaarlijk rijden liep heel langzaam op. Even een takedown maken en hij zit ineens vol. Met tijdritten liep ie extra snel vol.
    Het is jammer dat het soms een kwestie is om je vinger zo lang mogelijk op de a knop te houden zonder iets te raken.
    Het catch-up systeem verpest de hele feeling. Hoe langer de races duren hoe vervelender ze worden, aangezien je nooit kan uitlopen en je met een crash direct weer ingehaald wordt. Het had voor mij weinig spanning te bieden. Hoop dat ze met deel 4 weer terug naar de eerdere delen gaan, minder last van catch-up, leuker turbo systeem (die je nu enkel gebruikt als je achter ligt) etc.
     
  2. Antonio Montana

    Antonio Montana Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond burnout 3 slecht hopelijk wordt burnout 4 beter
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was wel jammer. Je kon eigenlijk gewoon A ingdrukt houden. Effe een takedown maken en hij zat weer vol. En het gaat ook helemaal niet snel op.
     
  4. alibi

    alibi Guest

    burnout 4 zou toch uitkomen op de Next-Gen consoles????
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij niet. Mischien allebei, kan ook.
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    allebei lijkt me sterk
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft komt ook met spellen die ze op allebei de consoles gaan uitbrengen. En BO 4 duurt nog een tijdje.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    lijkt me een vet spel alleen hoop niet dat ze nu dingen moeten afraffelen van ea.....
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, beter gezegd... EA had er bijna niks aan gedaan. Criterion heeft eigenlijk alles gedaan.
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al een paar genoemd is, de turbo laadt veel te snel op. Je kan soms een hele race met je vinger op de A rijden. Daar mogen ze van mij wel wat aan doen.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had ik hierboven ook al gezegd. Je kon makkelijk een hele tijd met boost aan rijden ja. En als ie bijna op was even een takedown en hij zat weer vol.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nog wat scans van de ps2 versie:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    BO 1 en 2 waren gewoon uber KUT spellen om het maar even duidelijk te maken.
    Burnout1 herinner ik me geneens terwijl ik die wel had.
    Burnout2 heb ik er 2x in gehad, omdat een vriend dat wouw.
    Burnout3 was gewoon TE vet :D... dat online catch up systeem was ook wel goed.
    Je kon als je goed kon racen gewoon uitlopen, het zit heel relaxed in elkaar.
    Je moet gewoon lekker racen, En als je achter ligt niet heel de tijd vol boosten, want dan zie je amper iets, word moeilijker te besturen, en je reageert later.

    Marjah dat is gelijk ook minder aan burnout3, want als je niet vol gas ging, maar kleine beetjes booste, ging je net zo snel maar had je gewoon zicht op de baan, kon je gewoon sturen etc.
    Bij burnout3 vond ik juist een nadeel dat het te simpel was als je eenmaal uit de groep bent. Uitlopen vond ik veel makkelijker dan bijhalen.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp de Screen uit de BeginPost niet helemaal..:confused:
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk er wel naar uit. :) Enkel jammer dat die van EA komt, dat bedrijf moet ik nu echt niet.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ook niet hoor. En @ feodor: Dat is gewoon een auto die door een steegje rijd. Ik weet ook niet hoe dat gaat zitten maar waarschijnlijk gaat dat dus ook. Ik vind die screen zelf een beetje Driver style.
     
  17. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet... ik vond het juist wel fijn dat die boost zo snel vol was, dan kon je lekker snel gaan! Ook al was het wel erg shit dat je bijna de hele tijd botste als je te snel door een bocht gaat of dat je tegen een auto knalt ofzo. Maar het is toch niet verplicht om boost te gebruiken? :confused: Boost gebruik je als je het wilt gebruiken!
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Gamer.nl staat een nieuwsbericht over de eerste details van Burnout 4:
    Ben benieuwd, zeker als de game helemaal opnieuw wordt opgebouwd.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk is dat fijn en lekker. Maar dat maakte het wel een stuk makkelijker. En dat is het jammere.
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Pascal; zou je de Scans wat in willen kleinen ? Elke keer als ik deze Pagina bekijk moet ik een lang gedeelte over de Scans Scrollen en moet ik naar rechts Scrollen om lange Posts te bekijken en omdat het Kleiner ook wel wat fijner kijkt. :)
     

Deel Deze Pagina