1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 26 mrt 2005.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Oei, wordt weer een toffe game.
    Wordt een drukke periode.
    Toffe games voor de PSP, waaronder Burnout Legends. Burnout Revenge voor de Xbox, sparen voor een laptop en de Xbox360.
    De console versie moet maar even wachten, aangezien ik de laatste paar weken niet echt aan console-gamen toegekomen ben en ik Ratchet en Clank 3 ook nog eens moet uitspelen. :+
     
  2. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    eey kan je in burnout 4 ook je auto pimpen want in het vorige deeltje kon je aleen de kleur kiezen
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan gelukkig niet
    ik haat pimp my ride hiphop kutneppeshitgedoe
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet het niet.. vind 'm deze keer te over the top. Dat auto's wegwalsen is me net iets te gek..
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Play is ie in stock.
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan dat nou :confused:
    het spel komt pas 23 september uit zeiden ze gister op play.com
    en gcshop.nl heeft ook nog niets verzonden ofzo

    ah hier kan ik echt niet tegen!!111
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff tot 10 tellen en rustig in- en uitademen ;)
    Die paar dagen extra kan je heus wel wachten
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is het niet :)

    het is gewoon die gcshop.nl die me zo pissig maakt
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen nog Gamekings gezien?? Boris enzow was niet echt positief over dit deel, doordat je nu de auto's op moet zoeken in plaats van vermijden. En JJ had het erover dat hij niet het gevoel had een videogame te spelen. Beetje vage shit, ziet er gewoon strak uit. Maar voorlopig ga ik deze titel niet halen. Als ik een adrenaline rush wil, speel ik wel Burnout 3. Maar zodra die in de budgetbak komt...
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ze waren redelijk positief over het spel, alleen Boris niet. Ik snap nog steeds niet helemaal waarom, volgens mij vond boris deel 3 ook niet zo tof en najah, als je deel 3 niet leuk vindt, vind je deel 4 ook nix.

    Mij lijkt het iig wel grappig

    vond het trouwens wel lachen gamekings.
    Lakschaderuilbeurs lololololololololol
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okay, Steven was idd wel heel positief. En die Nederlandse vertaling :confused:
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ook verschrikkelijk die vertaling pffff...

    hopelijk issie net als b3 op nederlands in te stellen
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lakschade ruilebeurs zit ook in Burnout Legends, weet niet of dit ook al in BO3 zat maar die beelden bij Gamekings zagen er trouwens wel erg vaag uit. Dat met die autootjes wegrammen ziet er trouwens ook erg vaag uit en past er imo totaal niet bij.
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er wel bijpassen, geeft het een meer aggresieve feel. Misschien is het nu wat makkelijker en minder uitdagend dan Burnout 3/legends en voorgaande games, maar het is wel tof IMO.

    die slechte vertaling zat ook in burnout 3 volgens mij, maar da zou ik niet zo snel weten, ik speelde namelijk altijd op engels en af en toe op Spaans om eens goed te lachen
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er bij het aankomende nummer van de OPM2 een demo van bijzit zodat ik het ff kan testen. PS2 en Xbox versie zullen toch wel ong. hetzelfde zijn. En anders gok ik er gewoon op, ik kan hem altijd nog ruilen.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier mij miscien iets meer over de Soundtrack vertellen. Er is een kleine kans dat ik deze game koop maar toch handig om te weten. Ik vond de soundtrack van vorige burnout erg tegenvallen. Ik heb gelukkig m'n eigen muziek kunnen draaien. Wat hardere rock waar je lekker agressief van word. Maar wat vinden jullie van de soundtrack?
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    tja.. ik zou zeggen, neem gewoon een ANWB-pas of een Free-ID mee naar FRS... en koop de game snel voor 54 euro! Misschien een euro of 4 duurder, maar dan heb de game wel op de dag van de release of misschien zelfs ervoor!
     
  18. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gooi er gewoon zelf muziek onder van Fear Factory, Megadeath, Rammstain en Metallica... deel 3 werd opeens een stuk beter toen ik dat deed ;) Ook een tip: koop de OST van xXx voor een paar euro bij de platenboer, gooi die op de Xbox-HD en dan heb je de vetste gamesoundtrack ooit!
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen zijn de knoppen in testellen.. (kom ik weer aan :mad: ) dus bijv A gas B remmen X handrem!
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel, maar waarom zou je dat doen?
    je kan (en dat is een feit) het beste racen met de triggers/analoge stick en de A knop als boost.
     

Deel Deze Pagina