Burnout 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 26 mrt 2005.

  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zometeen nog even spelen. als er mensen zijn die ook nog gaan spelen nu. voeg me maar toe : FLIPMODE P
    ik ben er nog niet zo goed in, maar het gaat mij ook meer om de fun.
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... knap dat je dan kan gamen _O_

    Blackdragon heeft ook een verlamde vinger waardoor die zijn controller veel beter kan vasthouden... (vind ik)
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ik kan nog niet op live

    zou dat aan de cd liggen ?
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind dat de Burnout serie er door deze titel op achteruit gegaan is dat komt door de nepheid,je kan door een auto heen rijden.eey wat te fuck dat is gewoon te nep sorry.Ook die Nederlandse stem is gewoon zuper nep,die gast die dat heeft gedaan die moeten ze oppakken en opsluiten sorry...Verder een game waar je wel een tijdje mee zoet bent maar persoonlijk vind ik Burnout 3 takedown toch net iets vetter. :+
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2005
  6. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een toffe game, maarja dat is natuurlijk mijn mening. ik vind het wel lache dat je die auto's weg kan drukken, zo heb ik al een aantal takedowns op live gemaakt.

    ik weet nu nog steeds niet of je nou de single-player ook moet spelen om auto's vrij te spelen. of is het zo dat als je online een level hoger gaat dat je dan een andere serie auto's krijgt. ik speelde gister op level 6 kon toen uit veel meer auto's kiezen. ik heb er offline ook al wel heel wat vrij gespeeld, dus ik weet niet of het daar door komt.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    hoeveel levels zijn er op live ?
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wow jezus mars jij kan echt totaal GEEEEEEEEEn engels :D

    waar hebje geleerd om zooooo'n slecht engels te schrijven
    lololololololololololololol
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    hehe www.freetranslation.com hehe

    maar had ff geen zin om zelf te schrijven

    denk de oplossing toch te hebben vanavond ff me modem resetten
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het al té erg voor woorden:
    een 17jarige ICTer die zo slecht is in engels -> Impossible


    btw je post op dat forum slaat eik nergens op, als je het doorleest dan snapje dat er weinig aan te doen is.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Ik zeg toch dat ik gewoon me nederlandse vraag die ik heb gesteld aan EA Nederland, zo rechtstreeks in die vertaalmachine heb gestopt en dat heb gepast op dat forum
     
  12. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeey wat the fuck ( :confused: ) eert zit je de game af te kraken en dan valt ie wel weer mee en is ie best lekker te spelen. Geef eens duidelijk commentaar in plaats van wannabee ganster taal
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt alleen dat dit geen verbetering is voor de Burnout reeks omdat je nu met 250 km/h op iemand in kan rijden die 100 rijdt en dan crash je zelf niet. Dat is zijn mening, ik ben het er wel een beetje mee eens, 1 van de eerste races die ik deed, was zoveel mogelijk schade maken door achterop auto's te rijden. Wattafak? Je rijdt gewoon dwars door een file heen, je ziet alleen maar auto's in het rond vliegen en het gaat helemaal nergens over. Maargoed dat is dan maar een klein onderdeel van het spel, opzich vind ik het in gewone races wel grappig om een auto voor een ander te beuken zodat hij crasht en Burnout gaat sowieso niet om realisme. 8)
     
  14. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Traffic attack is echt zeer kut, een goede verbetering vind ik wel de crash mode, echt een stuk uitdagender dan in B3.Niet meer allen zorgen dat je iemand+viermaal multiplierer raakt, maar echt ''plannen''
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah ik vind het spel gewoon een en al geluk, niets strategie of die onzin bij crash :)

    maar dat maakt het spel er niet minder op, ik heb me er tot nu toe (6 uur gespeeld) erg mee vermaakt en ik denk datiej nog wel een paar uurtjes meekan.
     
  16. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW, ik haal overal goud maar die crashes zijn soms echt iets te moeilijk. :confused:
    Wellicht doe ik iets verkeerd ofzo, iemand tips???
     
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game makkelijker tenopzichte van B3, ik weet niet warom maar dat gevoel heb ik gewoon :eek:
     
  18. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje aan diegenen die het spel bezitten: wat is de nederlandse vertaling van de traffic attack modus?
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Tekeer in het verkeer

    DOPE NAAM MAN!!
     
  20. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanks, had gehoord dat die hilarisch was, maar wist niet wat het was.
     

Deel Deze Pagina