1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 26 mrt 2005.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    gewoon een kut game hoor!
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah ik was een hele grootte fan van burnout2... En ik had ook gedacht dat burnout helemaal zou floppen, maar dat viel ruzie mee, road rage over xboxlive was gewoon super vet samen met blackdragon _O_
    Grootste nadeel vond ik alleen de boostmeter...

    Voor wie burnout2 niet heeft gespeeld in burnout2 kreeg je boost door te driften vlak langs autos te rijden en voor Air als je balkje dan vol was kon je boosten en als je dan gevaarlijk bleef rijden kreeg je BURNOUT X 2 en als je dan weer gevaarlijk bleef rijden kreeg je BURNOUT X 3 enz... Dat was echt zo goed gedaan dat ik ook niet snap waarom ze het eruit hebben gehaald |:- :'-(

    Maarja nu ik dus heb gehoord dat je autos gewoon kan beuken heb ik de hoop opgeven voor de Burnout serie :{ Snappen ze nou echt niet dat het veel vetter is om te ontwijken dan overal dwars door heen te kunnen beuken |:-

    Maarja dit is mijn mening over de burnout serie :)

    Burnout 2 > Burnout 3
    Burnout 2 & Burnout3 >>>>>>>>>> Burnout Revenge :+
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het mogelijk om in multiplayer crashbreakers te gebruiken? In single player kan dit vanaf level 5 of 6.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    in de split screen multiplayer kan het iig wel, maar toen ik voort eerst multiplayer deed was ik al lvl 8 (binnen 6 uur) en dus had ik allang crashbreker geunlocked.

    jensss, je kan zoiets pas zeggen wanneer je zowel burnout 3 al revenge goed gespeeld hebt, je kan niet zomaar zeggen:
    'jah dit spel is beter dan dit spel omdat het ea is'
    terwijl je het spel nooit hebt gespeeld

    Dat is zoiets als zeggen:
    'Ninja gaiden is 10000000keer beter dan God of War' terwijl je god of war nooit hebt gespeeld...

    als je burnout een kans zou geven, zou je denk ik wel snappen waarom veel mensne dit een leuk spel vinden:
    het gaat lekker hard
    het ziet er goed uit
    het gaat niet om realisme of al die onzin
    geen tune-gedoe
    geen urban kut
    gewoon simpel rijden en beuken

    Het geeft echt een goed gevoel als je iemand takedowned met vol geluid en mooie muziek, niet normaal gewoon!
    en in burnout 3 baalde je echt enorm als je crashte, wat het spel ook heel wat moeilijker en interessanter maakte.

    in revenge ben ik er nog niet hemaal uit of ik het nou beter of minder vind dan burnout 3.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga vanavond wel even naar EA bellen of ze een oplossing hebben.. 45 cent per minuut :mad:
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    JOnguh ik heb burnout3 ontzettend veel gespeeld man ik stond 30ste op xboxlive dus ik weet heus wel hoe het is om iemand te takedownen :{ _0/
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je hebt burnout revenge niet gespeeld, hoe kan je dan zeggen dat die veel slechter is dan burnout 3 en daardoor ook minder leuk dan burnout 2 (ik heb deel 2 nooit gespeeld dus ik zal maar nix zeggen over burnout3<->2). Het lijkt misschien op papier niet zo heel erg spannend maar het kan toch wel grappig zijn ook al is het niet zoals je gewend bent?
    ik zou deze game iig pas later kopen, want als je burnout 3 veeeel hebt gespeeld kan ik me voorstellen dat je nu nog weinig behoefte hebt aan meer van hetzelfde maar dan een beetje anders
    (want dat is burnout revenge, net als bijvoorbeeld Ghost Recon 2 Summit Strike: gewoon hetzelfde, maar dan anders) :)
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het spel bij vriend even gespeeld en meegekeken maar toen ik zag dat je door autos kon botsen had ik nou eenmaal snel gezien met het spel :{
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ach, wat maakt dat nou uit. Der kunnen altijd bugs/ of andere lijpe dingen inzitten, zo heb je bij Burnout Legends voor de PSP, als je een takedown maakt dattie soms dwars door de grond heen gaat 8). En dattie soms niet vaak goed laad, beeld staat dan even stil. Maarach daar valt toch door heen tekijken. Maar in deel 4 zit zeker niet zoveel verandering als in deel 3?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Blijft vermakelijk om 's morgen voor werk nog even 10 minuutjes Revenge te spelen. En in de trein nog eventjes Legends. :)
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah burnout legends heb ik ook.. Vind het wel grappig om de oude banen van burnout2 weer te kunnen spelen :)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Deel 3 toch :eek:.

    Ik zit momenteel al op bijna 50% en zit in de laatste sport serie zo lijkt het. Maar burnout op de handheld is echt super. Wie wil nu ff niet wat auto's kunnen omvergooien als je in de rij staat om een volkorenbrood op tehalen bij de supermarkt :+
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm zitten ook banen van burnout2 in hoor en volgensmij ook van burnout1 zelfs
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten er ook in van BO1 ja. Ik herkende er iig wel een paar.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Wat een tillers bij EA :mad:

    bel je Telefonische support
    Voor Nederland bel je met:
    0900 - 1001666 (E 0,45 p/m)

    nogeens gratis dus..

    goedendag met ea..
    hallo met marcel. ik heb burnoit revenge gekocht en kan hier niet mee online op de xbox

    weet ze nogeens wat burnout revenge is...

    komt er na 5 minuten op neer dat ik moet emailen..
    staat nogeens op www.eagames.nl het goede email adres

    volgens mij moet je toch bij xbox wezen...
    heb ik al gebeld ze zeggen dat je bij ea moet wezen want jullie hebben je eigen netwerk..

    maar xbox is tenminste gratis de helpdesk.. jullie helpdesk van ea niet... word je weer mee opgelicht...

    ja..

    kut hoer jongen.. ze wist echt niks..
    kan ik me vraag weer gaan emailen meestal binnen 2 dagen reactie jaja..
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ach, probeer het gewoon, proberen kan geen kwaad ;)
    anders mischien spel inwisselen bij de winkel waar je m gekocht hebt (als je m niet gepreordered hebt dan)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het een superspel (had het nooit zo op die spellen0 maar het is gewoon verlavend en leuk. ik krijg nu ook het taekdownen onder de knie! Helaas is het soms onmogelijk om somigge bochten te nemen zonder rem maar dat went wel.. (op live ist natuurlijk wel jammer, lig je lekker op kop :) oohh shit er komt een scherpe bocht :mad: :p )
     
  18. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Respect *)
     
  19. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook nog met jullie gespeeld. het was mijn eerste game die ik op live speelde. Blackdragon stond geloof ik iets van derde ofzo op de wereldranglijst. jullie waren echt vet goed man en dan kom ik als vette noob hahaha. ik vond het altijd wel lache. spelen jullie nog wel eens burnout3???
     
  20. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey gasten,

    Ik heb een vraagje over Burnout: Revenge en ik post 'm maar hier, omdat ik 't een beetje doelloos vind om daarvoor een heel nieuw topic aan te vragen maar hier komtie:

    Ik heb dus bij een aantal steden 7/8 uitdagingen voltooid op de 5e na (dat je een of andere speciale auto moet uitschakelen). Ik snap dus totaal niet wat ze hiermee bedoelen, ik weet nog niet eens in welke spelmodus ik 'm moet zoeken. Dus ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!!


    Alvast heel erg bedankt,

    GrZ Marcozzz
     

Deel Deze Pagina