1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of je burnout 3 ook via systemlink kan spelen?

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    8) Heb je gister al gevraagd. Lees de post na je vraag, ongeveer het eerste woord zeg maar ;). Nee dus.

3. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag ook ff zitten gassen op Live. Ik kon ook bijna geen games vinden. Lijkt wel of je sneller cracht online en of er een stuk meer verkeer rijd. Is wel gewoon superbruut om iemand vol van de weg te beuken. En er dan ook nog punten mee verdienen ook, geweldig!!!!

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Moet wel kunenn natuurlijk, met de meeste nieuwe TV's (eigenlijk de laatste tien jaar) kan dat wel.

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Pal 60. Wel deen dikke bug. Zet ik em op 60 staat er dat et 50 hertz is, zet ik em op 50 staat er 60, daar krijg je wel de scheit van imo.

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een Game host , mijn Gamertag is : Michael T NL

7. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Sukkel, je moet gewoon GOED lezen wat er staat..........sommige mensen KUNNEN of WILLEN het gewoon niet........ :'-(

(60 Hz) Er staat alleen dat je 50hz games wel kan zien, maar niet kan joinen.

Voor 50Hz werkt dit vice-versa.......

8. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Echt zwaar sch**t dat 50 en 60 htz gedoe allemaal :mad:

En EA servers crashen vaak, heb al meerdere malen gehad dat mijn punten niet berekent worden omdat de verbinding met het EA netwerk niet tot stand is gebracht :mad:

Verder is de game zeker aan te raden, geen supertopper maar wel een kleine topper :)

9. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon gister nacht niet op Live met dit spel. Ik kon me wel insignen op Live en EA, maar als ik een game wilde hosten dan stond er;" This game can not be played this time". Zeer vaag!! Waren ook helemaal geen games te vinden. Zijn er mensen die dit ook al hebben gehad???

10. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een spel host , is het meestal op 60hz en in de Lobby van UK 2 !!! _O_

Ik heb trouwens heelemaal geen probleemen met het EA Netwerk , alles werkt zoals het hoort !!! :9

Hier nog een leuke Tip voor het online Gamen :
    Extra Boost :
    Hold the gas while tapping the brakes to get your tires smoking. When the countdown is between ''1'' and ''Go'', release the gas, then press it again.

11. FabianNL

FabianNL Guest

wat is eigenlijk nu het verschil tussen normaal live en live in combinatie met het EA netwerk, behalve dat je 2 keer moet aanmelden?

12. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live heeft betere netwerken !!! _O_

13. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe nodig je eigenlijk iemand van je friendslist uit om in jouw spel mee te doen? Ik heb het nog niet meteen gevonden, ik zag alleen iets van mail sturen enzo..
    Hoe weet of zie je dat iemand je uitnodigt voor een game?
    Normaal heb ik nooit problemen met deze functies in games maar hier heb ik het nog niet echt gevonden. :eek:

14. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal staat dat ertussen (invite friend). Behalve als je room vol zit. En soms kan je iemand ook gewoon niet uitnodigen, waarom weet ik niet.
    @Fabian NL, je moet je inderdaad 2x aanmelden, maar élke keer na een race moet je je opnieuw aaanmelden bij EA, waardoor je soms niet terug in de lobby komt. Bovendien ging het gisteravond heel erg langzaam dat insignen bij EA, wel een seconde of 30 (en iedereen met wie ik heb gespeeld hadden daar last van) terwijl het normaal in 4 seconde wel lukt.

15. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag rond 1:00 was het netwerk ook zo traag als dikke stront door een trechter... En steeds problemen met ranking updates....daaaaaag 30 miljoen aan crashpoints....

16. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een paar potjes via live gespeeld maar ik vind het bedroefend slecht.
    Nu heb ik geen Mega internet verbinding maar pgr2 bijv. loopt grandioos terwijl dit gewoon kraakt aan alle kanten.
    Mijn xbox is zelfs 3x vastgelopen en mijn scores zijn nog nooit geupload om dat er
    "a problem is".
    Hoop dat dit nog wordt opgelost !!!!

17. FabianNL

FabianNL Guest

het is me ondertussen wel duidelijk geworden dat het EA netwerk dus veel minder is dan het standaart Live netwerk, erg jammer want dat dan wel dus voor alle EA spellen gelden (BattleField :D )...maar bedankt voor de uitleg en jullie mogen weer lekker over Burnout gaan lullen:

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het gevoeld dat het netwerk veel lkangzamer gaat savonds dan ovder dag want savonds wil ie soms gewoon niet mij Ranking updaten...

19. FabianNL

FabianNL Guest

is niet vreemd ook, 's avond is de VS actief dus die zitten allemaal online dan (dus netwerk veel drukker, dus meer problemen) en overdag zitten er gewoon veel minder mensen online (alleen de EU dan)

20. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, 'savonds is het heel druk, de lobby's (je kan kiezen voor een lobby, bv UK, of US central, en daar zie je dan weer de lobby's in waar je kan joinen) zitten 'savonds dikwijls vol. Het lijkt me duidelijk dat de servers van EA Xbox Live 'savonds gewoon niet aankunnen, 'smiddags loopt alles veel beter, sneller en soepeler.

Deel Deze Pagina