1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , dat is ook niet heelemaal waar .
    Ik heb gisteren heel laat nog gespeeld & het viel nog mee .
    Ik zeg niet dat de EA netwerken goed zijn , maar bedroefend slecht ?
    Hopelijk gaat het straks wat beter met NFSU 2 & Battlefield !!!
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat wordt dus en flop met fifa 2005 online
     
  3. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja zoals ik al zeg ik heb geen mega verbinding misschien dat dat wat uitmaakt.
    Maar ik ben een uurtje bezig geweest en in die tijd heb ik 2x kunnen resetten ivm een v astloper en van de 2 a 3 potjes die gelukt zijn heb ik niet een keer mijn scores kunnen uploaden...dus mijn ervaring(naast pgr2)is momenteel bedroevend.
    Wie weet als er meer nl spelers zijn het veel beter gaat hoor dat kan ook nog...
     
  4. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe heb ik nog geen vastlopers of problemen gehad online dus klagen doe ik (nog) niet :)
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geen vastlopers tijdens het spelen maar tijdens het " navigeren " in de lobby's en aanmelden in een lobby...
    Als jij het niet hebt zou je zeggen dat het aan mijn xbox ligt,weet je wat? ik probeer gewoon effe een andere xbox.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt volgens mij idd aan je xbox het netwerk is niet super maar ik kom de foutjes niet vaak genoeg tegen om het echt super vervelend te vinden
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar slaat toch nergens op dat het dan aan je xbox ligt? kan de helft "perfect" spelen en de andere helft moet z'n xbox om de 10 min. resetten, ze krijgen echt een probleem dan hoor met grote titels als fifa2005 die de halve wereld online wil spelen of battlefield...
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een heel vaag probleem....

    Steeds als ik 2e of 3 of 1 word gaat het ranking systeem kut doen en dan kan ie niet rankings updaten en als ik 4e of 5e of 6e word gaat ie wel updaten 8)



    Vaag kut spel!
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat 50 % hier last van heeft en de andre 50% niet ?
    Iedereen die ik ken heeft hier tot nu toe geen last van en dat hangen ligt niet perse aan het EA netwerk.Je hoeft geen dde te krijgen om aan te geven dat het je xbox/disc is,met mijn oude xbox heb ik dit probleem zo vaak gehad dat ie gewoon bevroor en geen dde of iets dergelijks gaf .Nogmaals het EA netwerk is niet te verglijken met live (live is gewoon veel beter)En er zitten nog te veel bugs in die in de beta test naarvore hadden moeten komen.Maar om elke fout van het spel/xbox op het ea netwerk te gooien gaat me ook weer net te ver.Er zitten nog genoeg bugs in maar vergeet niet het is hun eerste game op de xbox die dit onderstuend (dit vind ik trouwens niet be beste smoes ze kunnen ergenoeg cash tegen aansmijten om het livenetwerk te overtreffen)Maar het lijkt me dat EA hier nog genoeg aan kan gaan knutselen om er een goed stabiel draaiend netwerk van te maken
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 2,5 Mbit verbinding en ik heb weinig last van vastlopers & zo !
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    KUT spel. EA moet zich kapot schamen.
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    wat een goed onderbouwde mening van jouw lekkerbek321, ben metteen overstag, weet zeker dat ik iig dit spel niet moet kopen! :confused:
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan mij het nou schelen of jij het spel wel of niet haalt. Ik heb echt de behoefte niet om jou te overtuigen.

    Mijn post is in feite een samenvatting van bovenstaande reacties en alle reacties op de forums van xbox.com zelf.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoewel de mening niet helemaal onderbouwd is, ben ik het hiet toch helemaal mee eens. Het racen opzich is echt geweldig, maar het telkens opnieuw connecten, dan weer inloggen bij EA, dan krijg je weer om de race die leuke melding dat je geen verbinding hebt tot Xbox Live, dan is je account weer geblokkeerd, dan dit weer, dan zus, dan zo. Het is VERSCHRIKKELIJK!

    EA moet echt even naar Microsoft gaan kijken, hoe het wel moet. Ze willen alles zelf doen, denken dat ze een heel groot bedrijf zijn, maar zijn dus niet in staat om gewoon een goedlopende Xbox Live functie te inplementeren. Ze moeten echt gauw met een patch uitkomen, wat dit is echt te belachlijk voor woorden. |:-
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    o, sorry lekkerbekkie dat ik een foutje maakte in je naam, je bent hopenlijk niet boos op me?
    en heel dit draadje hoeft mij niet te overtuigen (mag natuurlijk wel :) ) maar het lijkt me wel zo handig dat als je een mening hebt je er ff kort bijzet waarom dat zo is? je hoeft van mij echt niet een halve pagina vol te lullen met goede, steekhoudende argumenten maar je kan teminste nog iets van uitleg geven...lijkt mij zo
     
  16. XireoN

    XireoN Me 'ead 'urts...

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmorgen een paar potjes zitten te spelen met wat Amerikanen in een Amerikaanse lobby.
    Heb zelf gewoon een ADSL Lite van Wanadoo, en een multi-pc modem.
    Ging allemaal lekker snel, en echt nooit de verbinding kwijtgeraakt. _O_

    MSS ligt het aan je verbinding?
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond heel de avond gespeeld, maar in het begin (om een uur of 10 geloof ik) liep het spel echt héél langzaam, maar later om 1 uur werd het spel steeds sneller. Je zou juist zeggen dat er dan (om 1 uur) juist alleen nog maar meer mensen komen (amerikanen).
    [e]@xerion: zoals je zegt: je hebt 'sochtends gespeeld, en dan loopt het inderdaad erg snel en soepel, ga vanavond maar online om 10 a 11 uur, kijken of je er dan nog zo over denkt.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, aan mijn verbinding ligt het zeker niet, want ik heb iets van 500 Kbyte down en 64 up, dat lijkt me wel genoeg. Maar zoals DS als zegt, je hebt vanmorgen al gespeeld en dan is het echt een stuk minder druk, als in de avond. En dan krijg je problemen. Probeer het maar eens, je word er echt scheitziek van.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    maakt niets uit..ik heb ultra-verbinding, maar ik heb hetzelfde probleem.
    dirty disc errors heb ik niet meer (nieuwe drive in mn xbox gezet)
    maar probleem met rankings updaten heb ik wel (Waarna ik meteen uit de room gekicked word). Als je achter elkaar hebt dat je rankings niet geupdate kunnen worden moet je btw ff in en uitloggen. Dat helpt...even.
     
  20. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Aldus Insidegamer.nl vandaag
     

Deel Deze Pagina