1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep Amerikanen zin zielige mensen.....

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Vind je het gek dat ze misschien iets minder vriendelijk tegen je uit de hoek zouden kunnen komen met zo'n instelling :{

BO3 op live is aardig hektisch moet ik zeggen :D Wel lastig als je nog niet al die banen goed kent en niet alle autos hebt. Het is idd wel minder casual dan bijv. DTM2 of PGR2. Meer frustraties denk ik }:]

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  3. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0

dit is zwaar gelul hoeveel amerikanen ben jij nou helemaal in het egt tegengekomen???

moet je amar eens kijken ik denk dat nederlanders een stuk minder sociaal zijn dan amerikanen

wij NL ers ehbben door eht nieuws enzo gewoon een bord voor de kop dat amerikanen slecht zijn maar dat is dus niet zo

( ja ik verdedig amerikanen omdat het ten eerste een geweldig land is en ten 2 e geweldige mensen)

4. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    on topic alsjeblieft..

ga dit maar ergens anders uitvechten....

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Feit blijft dat amerikanen denken dat de wereld om hun draait. Andere landen hebben ze wel eens van gehoord..............soms, maar waar het ligt.............? World series baseball, alleen voor amerikaanse teams. Zo kan je wel doorgaan.

Ik ben ook een paar keer in amerika geweest (oost en west) en de mensen zijn vriendelijk (buiten de stad). In New York zijn ze toch echt vrij kortaf.

De live community is echter niet representatief voor de gemiddelde Amerikaan. Je hoeft ze hier dus ook niet te verdedigen. Je hebt heel wat vervelende mannetjes er tussen zitten, maar dat geldt voor elk land.

Ontopic:

Burnout 3 al een tijdje niet meer gedaan op live. Toch blijft het een leuk spel, maar altijd maar voor een uurtje ofzo (vind ik).

6. FabianNL

FabianNL Guest

offtopic: ga die amerikanen echt niet verdedingen hoor maar iedereen denkt dat de wereld om hun draait, doen wij (europeanen) ook en chinese ook en...enz...

7. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van de zomer in new york geweest en voelde me meteen thuis volop aardige mensen enzovoort kortaf heb ik neits van gemerkt... en de gene die ik gesproken heb ( een heel gesprek dan) vonden het erg dat de hele wereld denkt dat zij denken dat de wereld om hun draait maar dat vinden ze dus niet het is alleen die regering van hun. en ze kennen de landen niet omdat ze dat nooit op school krijgen topografie enzovoort

maar goed

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wordt dan een openbaring voor je als je wat "landelijker" komt.

meelullen noemen we dat. bovendien is de regering een afspiegeling van wat de maatschappij vindt. is nog altijd een democratie daar.

duidelijkere bevestiging dat ze het buitenland niet "belangrijk" vinden kan je niet krijgen, lijkt me.

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ho, sorry verkeerde draad, o, het is toch de Burnout 3: Live draad :cool:

Het loopt bij mij ineens een stuk vloeiender sinds een paar dagen, vind ik wel vreemd want ik heb niks hoeven updaten, maja, ik klaag niet :p

Vind het spel steeds beter worden online, vooral het takedowns maken is een kunst, zeker omdat je nu tegen echte tegenstanders rijdt in plaats van computergestuurde tegenstanders.

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die amerikanen zijn zo arrogant als de pest....

Niet allemaal offzo maar wel veel...
    Ze denken dat ze de baas over je zijn...

Kijk eens een Micheal Moore film zou ik zeggen 8))9

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ja waar een discussie allemaal heen kan gaan, haha.

in het begin was het een drama op live, maar na een week ging het al een stuk beter. nu heb ik het alweer een tijdje niet meer gedaan.

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook op het platteland geweest hoor heb een rondreis gemaakt... en waarom denk je dat de regering zo onder kritiek daaro staat:confused:

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hou nou ns op met dat gezeik over wie je wel en niet lief vindt zeg :{ Je hoeft toch niet met die mensen te gamen, ga vriendjes maken ofzo _0/

Net weer ff burnout op live gedaan... Echt ik ken dr geen zak van volges mij :D Liep verder zeker lekker, niks geen probleem als je bij dezelfde server blijft :9

Ohja, die ranking als er bijvoorbeeld staat ranking: 534 is dat dan de 534e plaats algemeen? En is dat dan goed? Die gasten schoppen echt mn kont namelijk _0/

14. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    AGREED!

yep, ranking loopt van 1 (de aller-aller-beste) tot...eh...nou, ik sta iig 13.000 ofzo :)

had gister iemand met ranking 25 op mn servertje en die schopte wel zwaar kont....

gamertag: Fillem

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja, ik zal echt ff moeten gaan oefenen op live... Ik heb geneens een ranking :+ Maar eerst die autos halen anders schiet het al helemaal niet op. Tot nu toe heb ik alleen nog maar dat achtervolgen gedaaan, snap er niks van 8) eerst dus ook dat maar eens uitzoeken... Maargoed heb ik niet echt veel tijd voor, probeer te leren voor tentamens maar ook dat schiet niet echt op zo ;)

16. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    voel je vrij om vragen te stellen als je iets niet snapt!

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het was niet mijn bedoeling om een ruzie te starten hoor guys. Ik zat fout om alle Amerikanen zo te generaliseren, maar ik was een beetje boos. Sorry daarvoor en het is echt niet zo dat ze allemaal zo zijn op live. Alleen die Cyrax66 met zijn vriendjes zijn nogal arrogant door alleen al te denken dat ik mijn gamertag (die ik toch echt maak voordat ik op Live kan maar goed) van hem heb afgekeken en mij dus a.s.a.p. kicken. Nu is het vrij om iemand te kicken hoor, maar in het begin deden ze nog vrij normaal (wel dacht ie toch echt dat ik zijn naam gejat had) en wilden ze zelf tegen mij spelen. Maar na het voor mij goed verlopen spelleke was ik een copycat en kunnen ze alleen nog maar dom lopen schelden als ze me tegenkomen. Zelfs als ik een game zelf host vinden sommigen het nodig om even binnen te komen en dan te gaan schelden. Nu kan ik hier verder best mee leven, en speel ik mijn spel wel, maar vervelend zijn ze wel. Maar goed, de nieuwigheid en opwinding over mijn gamertag begint al danig af te nemen dus over een weekje zijn ze me wel weer vergeten hoor. BTW ik heb genoeg friends op Live die Amerikaan zijn hoor.

18. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kijk met hem kan ik praten:);)

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen in de USA van de zomer. Ik denk dat we dezelfde rondreis hadden :p

20. Napstar991

Napstar991 Gamen is een hobby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen problemen met die Amerikanen.
    De laatste keer op Live toen ik met ze speelde hadden we nog lol ook... :confused:

Al wil je die amerikanen afzeiken mag je dat ergens anders doen... :)

Deel Deze Pagina