1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

1. Stoorzender

Stoorzender van de chillsessies

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste: Jammer dat dit soort offtopic bullshit niet verwijderd word,

ten tweede: Ik ben nu 5 dagen online met Burnout3, en heb er al aardig wat uurtjes in zitten, het is zwaar verslavend! Het gebeurd idd af en toe dat ie ineens disconnect, wat het af en toe wel lastig maakt om mensen waar je mee te spelen zat terug te vinden als ze nog niet in je friends list stonden. Ook het updaten van de statistics mislukt af en toe, maar over het algemeen gaat dat wel goed.

in het begin had ik nog wel eens dat ik mensen niet kon horen, maar dat heb ik de afgelopen dagen niet meer gehad.

Er zitten in elk geval heel wat relaxte spelers online, je moet gewoon een beetje selectief zijn wat andere spelers betreft... een mute optie per tegenstander zou wel heel handig zijn

2. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is zekerz erg verslavend.. ik kom alleen wel heel weinig nederlanders tegen. Beetje jammer :{

3. NL Wolfie

NL Wolfie Gamergirl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb burnout net sinds gisteren en heb het ook al online gespeeld en ik vind het echt vet. Het enigste minpuntje vind ik dat je eerst al aardig wat auto's moet gaan unlocken voor je online gaat.
    Want met de compact car red je het dus echt niet tegen de andere gasten met supersnelle wagens

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    je moet zo snel mogelijk de dominator super halen dan kan je meekomen ik had hem in een paar uurtjes

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Veel mensen zie ik met de ovalracer rijden. Daar moet je volgens mij de signature takedowns voor halen. Das nog wel te doen. Hier moet je echter wel op alle drie de werelddelen kunnen racen.

Toen ik de eerste keer op live kwam moest ik tegen allemaal gasten racen die 27 races hadden gehaald en die een eurocircuitracer (=de ultieme wagen!) hadden :eek: Dit bleek gelukkig niet standaard te zijn :) Hiervoor moet je alle trophies voor hebben. Das wel erg moeilijk, voor mij niet te doen allemaal. Ik haal niet eens de ovalracer. Ik heb nu als hoogste de world circuitracer, maar dan ken je net zo goed die domaniator hebben. Rijdt minstens net zo goed volgens mij.

6. clusterbuster

clusterbuster Less is more

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment kan ik niet connecten met EA: is er downtime aangekondigd? Met PGR2 geen enkel probleem......zucht vorige week zondag ook al pech!

7. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zelf de assassin super echt heerlijk rijden terwijl dit wel 1 van de eerste auto's was die ik had.

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mwehehe, ik zit ff TMF te kijken... Je raadt het nooit, ze zijn nu live bezig op xboxlive een rondje bo3 te doen :confused: Volgens mij gaan ze dit nog vaker doen, beste mag meedoen met die gameawards :+ Lache... Wel weinig interessante ventjes daar. Ik weet ook niet wie die gast is die daar zit te spelen maar hij ken er iig weinig van (die boost knop ken je ingedrukt houden hoor ;))

Als je mee wilt doen: TMF Live 1 of 2 ;) Programma heet gameshop pro

/Ed: Rechtstreeks van tmf.nl:

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    bol.com :/, stomme advertentie.... gcshop 4ever!!!!

kmoet eerst betere auto's halen maar ik moet eerst de 2e race halen met de F1 car en anders ga ik geen andere doen 8).

10. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen er nog mensen?

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik ben nog bezig met auto's te halen. Zul je zien dat als ik net wat wagens heb gehaald dat niemand het dan meer speelt :)

12. clusterbuster

Leuk Bevonden:
    0
    yep...elke avond is voldoende aanbod van games.Ook altijd wel nederlanders te vinden...vanavond was wel goed te zien dat halo2 in de VS volop online was. Normaal altijd wel 60 tot 80 spelers of meer te vinden in de lobby...vanavond rond de 30 gemiddeld.

13. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet je hem op 60hz (noob vraag, sorry :p)

14. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Als je in het hoofdmenu van je Xbox zit ga je naar Settings, Video, en dan staat er 60-PAL, als je deze op yes zet, dan staat je TV op 60hz.

Veel succes ermee, en misschien tot ziens online ;)

15. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog autos aan het halen, heb net 1 super, en ik denk dat iedereen wel zo'n beetje met supers rijdt..

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die info. Ik had hetzelfde probleem _O_

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Speelt iemand het nog op Live. Heb de MP nog niet uitgeprobeerd (heb het spel pas sinds gister) en een beetje SP gespeeld. Hoe zit het met de catch-up in Live?
    En hoe zit het met de updates, is het 50/60Hz probleem er nog steeds?
    Vanavond denk maar eens even online racen. Ben benieuwd.

18. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je zeggen, ik heb het spel ook nog nauwelijk online gespeeld in de 4 weken tijd dat ik em heb. De enige enkele keer dat ik online ging kwam ik wel idd het 50/60Hz probleem tegen...

19. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout3 is online ook alleen maar leuk als je met een vast groepje vrienden speelt imho.. Ons groepje racet nooit, we rammen elkaar alleen maar, meeste takedowns wint.. }:]

Maar eigenlijk spelen we Burnout3 ook nooit meer online (ik krijg constant disc errors in Burnout3 ook, zuigt!), we zitten nu volop in Halo2.. Ik met de Gamejoy Frag, met muis+toetsenbord dus.. Gaat echt veel beter bij mij dan met een controller, ik kan nu met de besten mee in Halo2 (dat was met controller wel anders, zie mijn n00b optreden in Halo2 op TMF).. Kan ik eindelijk mijn l33t PC FPS skills gebruiken.. 8) :D

Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  20. clusterbuster

Leuk Bevonden:
    0
    Alle online scores zijn gereset: wie snel aan relatief hoge ranking wil komen: zet m op! Wie 2,5 maand heeft gecrashed _0/ 1,5 miljard op crash masters: ik was nummer 99 worldwide :mad:

Deel Deze Pagina