1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

1. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is toch juist goed? Is er nou al wat gedaan aan die lag? Want ik wil het spel ook gaan kopen alleen niet als er zoveel lag is....

2. clusterbuster

clusterbuster Less is more

Leuk Bevonden:
    0
    lag heb ik zelf weinig problemen mee op het moment. by the way: ze hebben de scores weer teruggezet, ik ben nu weer 86 ;)

3. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik dacht dat halo veel lag had maar nu ik deze ea server shite hoor Valt dit MEGA tegen ik dacht er net over om dit spel nog te gaan kopen:p

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    zegt ie een half jaar later. misschien is het nu wel verbeterd.

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    LAG WAAR? :confused:

Burnout heeft egt geen last van lag hoor... in ieder geval niet bij mij..

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol, niemand speelt dit spel
    toen k het had (3 maanden geleden, was er niemand) en ik denk niet dat er nu ineens wél mensen zijn roflmao

7. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen tijd juist weer meer gespeeld, ook meer mensen (zelfs NL!) online gezien! echt hele vette game online dus gewoon af en toe kijken of er games zijn :)

net als deze post kom ik ook als een oude koe weer uit de sloot, lang geleden dat ik hier geweest ben

_0/

8. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    naah kwacht gewoon to Revenge

9. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    nee ben het toch gaan halen maar k vindt dus echt helemaal geen lag of iets anders dan dat ...ben er al best vaak mee online gegaan n helemaal niks mis mee dat insigne op ea valt wel mee het is niet zo heel irri en mijn rank wordt gewoon snel geupdate dus ik weetniet waar jullie het over hebbe

Deel Deze Pagina