Ik ben van plan om deze game toch maar aan te schaffen... Is de multiplayer kant leuk/druk bezocht of raden jullie me dan aan om een andere race game te kopen?
Kan geen filmpjes kijken hier. Ziet het er een beetje uit? Hoe gaan ze het eigenlijk oplossen met de bestuurders van de motoren? Want de auto's zijn leeg om zo een lagere leeftijdsrating te krijgen toch? Wat gebeurt er als ik met een motor crasht?
Ja. Er zitten gewoon mensjes op de motor. Dan val je denk ik. Krijg je verder in het filmpje niet echt te zien. Ze laten het niet zien in het filmpje, maar een Road Rage lijkt me lachen op zo een bike.
Trailer zag er wel leuk uit. Hoop dat de gameplay goed uitpakt. Lijkt me wel vet, maar betwijfel of het Burnout gevoel dan niet compleet weg is.
wanneer je valt met een motor, verdwijnt je personage.. trailer ziet er erg tof uit! kan niet wachten tot de 18e!
Ziet er gaaf uit. Wel heel erg de nadruk op dat het gratis is. Ben benieuwd wanneer de eerste betaalde content gaat komen...
Dat was iig wat Critereon altijd zij. Ook extra locaties zouden gratis toegevoegd worden. Had die ook verwacht, tegelijk met motor update.
Ik dacht ook dat het eiland betaald werd, maar dat je, net als bij crackdown, het wel kan bereiken als iemand in je room dat eiland heeft. Maar ik weet niet of dat inmiddels anders is geworden.
ik weet het nu ook niet meer.. maar naar mijn idee zou alle content gewoon gratis blijven (en worden dus)
Mijn God. Waar heb je dat nou weer gelezen? Ik vraag me af hoe laat ie online komt. Iemand al gekeken of ie al online is? edit: Nog wat gameplay filmpje: [gt]40164[/gt] [gt]40160[/gt] [gt]40141[/gt] [gt]40138[/gt]
Ziet er wel leuk uit met motoren! Kan ik online met wat gasten gewoon doen wat ik wil dus gewoon lekker vrij rijden ? Kijken of ik hem via de Bazaar goedkoop kan kopen of ruilen.
Net gekeken, helaas nog niet online. M'n zoontje kan niet wachten : Papa!!! zijn de motors al online?