Ik weet niet of dat ook in deze update zit of de vorige, maar merkte gisteren opeens dat beide politiewagens licht en geluid hebben. Wel grappig opzich!
Ja, er zijn er twee. Een daarvan is een formule 1-wagen , maar die krijg je pas op het laatst. Dat ding is f#cking snel en vet!
Een paar vragen, kun je dit net als TDU online doen met andere mensen over het hele gebied? Moet je dan in een bepaalde mode zitten of zie je willekeurig mensen voorbij rijden als je even geen opdracht doet? Kun je ook als je op een motor rijdt met andere mensen cruisen die dan een auto hebben.
Het is een vrije wereld en je kan een room joinen en vrij rondrijden. De host kan challenges starten, maar dat hoeft niet! Auto's en motor kunnen niet samen Rechter stick indrukken.
Yep, als je de 50% haalt met dag/nacht races (die je op de kruispunten start) krijg je een motor en bij de 100% 4 Motoren in totaal dus.
Net ook even 2 uur gespeeld. Zit op 68%, alle burning routes gehaald, 7/19 midnight races. In feite ben je non stop van punt a naar punt b aan het racen, af en toe een checkpoint race tussendoor. Die road rules boeien me niet. Die races haal je echt makkelijk. 1tje haalde ik net aan, omdat ik dacht dat m'n eigen route + paar crashes sneller was. 1tje haalde ik niet, omdat ik niet de juiste kant op werd gestuurd. Toen baalde ik wel even flink. Zie nu pas in het menu wat die awards inhouden. Eigenlijk best jammer dat je geen achievements krijgt. Na 250 challenges had je al kunnen stoppen. Die 70 timed dinges zijn amper te doen. Geen idee of die 70 motor challenges leuk zijn. Probeer ze wel als ik klaar ben met die offline races. Hopelijk begin ik de volgende keer niet weer 's morgens, want dan kan ik een uur wachten tot het weer donker is en dan heb ik kort de tijd om wat races te doen, en kan ik weer een uur wachten voor de laatste reeks. Wellicht dat ik dan ook nog voor de awards ga, die zien er niet zo moeilijk uit (haal je meestal vanzelf wel).