1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    er bestond nogal wat onduidelijkheid over dus ik denk: post het nog maar even..

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    WTF, vanmiddag beetje Paradise gespeeld, freeburn challenges met bikes pack.
    Probeer ik hem nu na het eten waar aan te zetten, update beschadigd. 360 opgestart met triggers en back+start, geen verschil.
    Naja, dan maar ander spel doen.
    Vond het al irritant dat ik 1 tijd roadrule tijd niet kreeg. Zelfs als ie paar keer aangaf dat ik tijd verbroken had kreeg ik hem niet. Of het nou was omdat ik erna crashte, of omdat een vriend sneller was, geen idee, maar vond het erg vreemd dat ik hem maar niet kreeg, terwijl ik er normaal gesproken weinig tot geen problemen mee had.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je al geprobeerd om je cache te clearen?

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe doe je dat?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210 :)

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Werkt, merci!

Edit: Fijn, als je vrienden een snellere tijd hebben, moet je die verbreken wil je de road rule halen. Zo is er echt geen f*ck meer aan, aan die road rules. Heb het idee de stad al 100x doorgereden te hebben en moet er nog een stuk of 30 (8 night en stuk of 20 day). Die Nakamura is zo kort, dat die zowat onmogelijk is om te halen. Zelfs al ga je met de snelste motor er full speed goed doorheen, dan zit ik er minimaal boven en krijg ik hem niet.
    Ach, je krijgt toch niets voor de road rules, behalve nutteloze award. Voor die challenges krijg je ook geen achievements meer, dus die ga ik ook niet meer halen. Is gewoon niet leuk meer als men weg gaan en de achievement niet meer gehaald kan worden. Die timed challenges zijn helemaal rampzalig.
    Tijd voor andere games.

Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je hebt off- en online roadrules he. Offline hoef je de tijden van friends niet te verbreken. Gewoon 1 of 2x omhoog/omlaag whatever drukken.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja dat zal het wel zijn. En dan nog eens overdags en 's nachts. Maar ben wel weer een beetje klaar met Burnout Paradise. Vervelend als je die challenges niet in een leuk tempo kan halen.

9. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Burnout Paradise vandaag ook aangeschaft.
    Al zo'n 2 uurtjes mee vermaakt alleen vind ik die map behoorlijk irritant. Ik heb al eventjes bij opties gekeken of ik de map zo kon instellen dat de map met mij mee draait als ik door een bocht rij. Ik kon dit dus niet instellen... Hierdoor heb ik ook een aantal races gefaald.

Is dit überhaupt in stelbaar. En zo ja, hoe?

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nope. Daar zul je aan moeten wennen. Na een tijdje leer je de map en finishpunten wel aardig kennen en dan weet je wel waar je wel of niet naartoe moet. In het begin heeft iedereen last van net de verkeerde weg inslaan vlak voor het einde en daardoor verliezen.
    Ook een tip, op je richtingaanwijzer of straatnaambordjes letten, die de route aangeven. Af en toe gaat dit te snel of komen ze te laat, of sturen ze je niet de goede kant op, maar vaak helpt dit een hoop.

11. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zo'n vermoeden dat het niet ingesteld kon worden. Wel jammer eigenlijk, maja, het mag de pret niet drukken.

Net ook nog even online gespeeld en dat was ook wel tof. Je hebt echt veel online challenges dus daar kan ik me zeker nog even zoet mee houden. Ook vind ik van offline naar online gaan goed verwerkt.

12. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister mijn burnout license gehaald :D wel tof... nu ken ik ook de stad eindelijk een beetje...

verder vind ik online nog een beetje vaag... snap er niet veel van en loop alleen maar beetje met zijn alle road rules te verbeteren... nog geen enkele race gedaan.. kan iemand me uitleggen hoe dat moet?
    thnx

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Die moet de host starten net als challenges. Maar je kan ook op games zoeken de races doen he ;)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, custom games en dan kijken wat ze aan het doen zijn.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hey ik heb Paradise een tijdje en ik merk dat als ik 'n race heb gedaan ik er dan een vinkje bij krijg, maar als ik dan 'm heb afgesloten en dan een dag later weer terug kom, dan zijn alle vinkjes bij de races weer weg, maar mijn license e.d. word wel goed opgeslagen. Hoe kan ik nou alle races winnen dan als ze elke keer 't vinkje weghalen?? :confused:

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Als je nieuwe license haalt, moet je volgens mij ook weer een hoop races overnieuw doen.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ow wat gay. Dus als ik straks die laatste license eindelijk heb, dan moet ik alles nog 1x doen om alle events te winnen voor die achievement?

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, de burning routes niet, maar de gewone races wel. Voor de elite zijn dat er een stuk of 90.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op zich is dit een hele goede game, maar door dat geklooi om te navigeren speel ik het toch maar weinig.
    Alleen Road Rages en Showtime speel ik dan eigenlijk. Hoef je tenminste niet verplicht bochten te nemen. O-)

Ze hadden voor races ed. beter de routes kunnen afzetten, of gewoon zorgen voor een pijl boven je auto. Dat knipperlicht op mijn auto valt me niet eens op, en als ik er op ga letten ben ik afgeleid en bots ik.
    Grote misser vind ik, en het is ook een echte 'gamebreaker'.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, op den duur ken je de finishpunten wel aardig en dan gaat het wat beter, of let je op de straatnaambordjes die ook de richting aangeven.
    Dan nog rij je wel eens verkeerd, of moet je helemaal terug rijden als je een onderdeel net niet haalt. Grote voordeel is dat het overdreven catch-up systeem eruit gehaald is. Recent Revenge weer gaan spelen en dan ben ik behoorlijk vaak gefrustreerd.

Deel Deze Pagina