1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Andersom is 't trouwens wel zo, als je nog 1 mile moet o.i.d. en dan bij wijze van 6e staat, dan gaan die 5 voor jou vet langzaam rijden, en als je dan nog aardig boost heb kan je nog eerste worden ook, als je niet crashed natuurlijk :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Burnout Paradise Goes Back To The Future
    Criterion continues to deliver the Burnout Paradise goodness, this time with a preview of a very special vehicle coming next year as part of their new Legendary Cars series. The Jansen 88 Special is modeled after the Jansen P12, but it's received a few modifications. Once you fill up the boost gauge, trigger it and the car leaves a trail of dual flames behind it, much like a certain modified DeLorean DMC-12 does when you reach 88 miles per hour in it.

Sweet, but that's not all. Now see what happens when you hit the L3 button.
    That's right. This motherf***er hovers.

The Jansen 88 Special is the first of four Legendary Cars being introduced to the series as next year, along with the Cavalry Bootlegger, Manhattan Spirit and the GT Nighthawk. Each car will be available for purchase separately, or as part of a discounted pack of four.

Generally I am not a big fan of purchasing extra vehicles, but when said extra vehicle can possibly break the space time continuum I take exception.

_O_ :D

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, WTF?! 8)

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jeej nu ga ik het spel echt halen! Eerst motoren en nu DE Delorean!

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Marty,you have to go back to the future!

No i can't doc,but i have to do a race in Burnout Paradise against Biff!

Superruig deze ongein,zou leuk zijn als ze ook de trein zouden doen.:thumbs::b:

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Jammer dat het nu opeens geld kost terwijl criterion eerst nog zo goed zat te melden dat alle DLC gratis zou worden :mad:

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, echt he. Ik snap het af en toe sowieso niet, want je betaald al genoeg voor een game lijkt me en zoals bij deze game zit het ook nog 's vol met reclame zoals die Billboards van Diesel etc. Beetje jammer! :'-(

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat extra eiland / deel is toch nog wel gratis ?

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou eerlijk gezegd denk ik dat je er gewoon voor moet dokken, maar ja we zien het wel. Ik ben toch bang dat ik deze game niet echt veel meer ga spelen. Het was leuk, maar geef mij maar weer een Burnout a la deeltje 3. :cool:

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Was na dit deel nog even Revenge aan het spelen en die game is dan zo tergend frustrerend. Dat catch-up is niet leuk meer dan.

Op zich is het niet zo gek dat ze voor (grote) updates geld vragen. Zelf heb ik de game niet zo heel veel meer gespeeld met de updates. Nadeel blijft dat het een helse klus is om een leuke room te vinden of vullen met mensen die gewoon serieus de challenges willen doen.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik speel ook nog af en toe revenge, want ik moet nog steeds een paar offline achievements :mad: het lukt me alleen niet echt en daarbij is Paradise een stuk beter ;)

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 'm wel op 1000G, maar sommige Achievements zijn vrij pittig ja.

13. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog een hoop nieuwe DLC voor deze game. Maar of ik het allemaal ga kopen.

Details are expected for the 'Eastwood/Island'update which includes Big Surf Island and the new Dust Storm on November 28th, 2008.

Now, the Boost Specials Pack takes you to levels of performance that will blow your mind.

This pack will be available for purchase in 2009 and brings you 2 amazing machines, the likes of which you've never driven before.

The first is the Carson Extreme Hotrod.

It's the fastest car in Paradise City - a stripped down, ultra low, overpowered straight line monster.

It has its roots in American Rat Rod culture - it's a wildly exaggerated Hot Rod, based on a '20s Roadster.

It also has a new vehicle dynamics system, which means that it handles more intuitively and drifts more realistically than any other car.

And it has blue exhaust flames - this means it has a totally different boosting system to those that you're familiar with.

The second car is a closely-guarded secret. We'll be revealing details of this in the New Year.

Toy cars are taking over Paradise City!

It's another amazing Downloadable Content Pack for Burnout Paradise - you can look forward to driving these crazy cars around Paradise City when they're made available to buy in 2009.

Regular Burnout fans will recognise 5 Paradise City classics - the Carson GT Concept P12, the Krieger Racing WTR, the Hunter Takedown 4x4 and the Hunter Manhattan, but there are 9 awesome vehicles in this range.

Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Burnout Paradise toont eiland

Sinds de release van Burnout Paradise op de PlayStation 3 en de Xbox 360 werkt Criterion aan extra content voor de game. In 2009 lanceert men onder andere Big Surf Island, een eiland waarin je meer grote sprongen kan uitvoeren.

15. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd DulleNL, ik had het gelezen.

Van het weekend zijn er screenshots gepost van het eiland en informatie.

http://www.criteriongames.com/article.php?artID=374

Ik vind die Carson Extreme Hotrod wel heel erg vet, misschien ga ik het gewoon allemaal kopen, want ik vind Burnout Pardise een erg vette game.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Niet gratis = :mad:

Van Tweakers:

17. dvdspeler

dvdspeler Guest

Ik kan vrij goedkoop een duitse versie krijgen, maar is deze ook in het engels in te stellen?

edit: nope, kan dus niet, en het is nog erger hij is frans :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2008
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    2 Nieuwe achievements Burnout Paradise

Nieuws | 8 december 2008 - Criterion Games heeft onlangs in een update voor hun game "Burnout Paradise" twee kleine verrassingen in de game gebracht. Zo bevat de game nu twee nieuwe achievements, beiden met een waarde van 25 gamerscore, waardoor het totale aantal haalbare punten nu op 1050 staat. Waarom de ontwikkelaar dit heeft gedaan is nog niet bekend, maar wellicht is het om spelers weer lekker te maken voor de game in verband met de aankomende uitbreiding. Je kunt hieronder de details van de nieuwe achievements bekijken, de volledige lijst met achievements van de game (exclusief de nieuwe set) is hier te vinden.

En ik zie ook dat er een nieuw plaatje is wat op je gamercard komt te staan:

En ik zie dat ik Burnout maar snel weer eens moet gaan spelen. :p

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja dat is wel leuk, maar als ik op deze website kijk dan moeten we er ten eerste tot februari 2009 geduld hebben en ten tweede moet je betalen als je intresse hebt in die 50G. Zie hier:
    Het ziet er grappig en intressant uit, maar ja... het blijkt maar weer: voor niets gaat de zon op! :+

20. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die DLC snel in 2009 komt. Vind het wel weer eens tijd voor iets nieuws in Paradise City. Wel jammer dat het allemaal geld gaat kosten.
    Ik hoop dat Big Surf Island niet boven de 800 MS punten gaat kosten. En van die boost specials hoop ik dat ze snel die tweede wagen bekend maken, een truck lijkt me wel wat:9. Zo eentje die ze in Burnout 3 hadden.
    Vond die Heavyweights met die vuilniswagen en de brandweerwagen echt dolle pret in de crash mode.

Laatst bewerkt: 27 dec 2008

Deel Deze Pagina