heerlijk spel, gisteren op dat "vliegveld" de 2x barrelrol en de 360o flatspin gehaald( die laatste was wel geheel per ongeluk!) Voor die speel 20 online events, houdt dat in dat je in 20 aparte sessie gespeeld moet hebben? (dus niet 20 challenges halen in 1 sessie) En voor die sta aan top bij zoveel zaken, ik had dat dus gisteren kunnen halen, was op alle challenges n0 1 maar toen naaide alle andere spelers eruit, en kreeg ik dus niet die achievement, maar wanneer haal je die dan? Als je met zijn allen juist speelt tegen middernacht?? En hoe maak je een burnout!?
Het zijn er 25 en je kan gewoon doorgaan tot het tellertje zegt 25/350. En ff een vraagje over Road Rules. Tellen die mee voor je license en worden ze weer gereset als je een level omhoog gaat?
Weet iemand wat het fucking probleem is online? Ik wil ff met 2 vrienden 3playerchallanges doen, maar de 3e speler wordt er steeds uitgeflikkerd... GA JE FUCKING SERVICE IN ORDE MAKEN MICROSOFT
Microsoft? Dat ligt eerder aan de EA servers of aan jullie host... BTW de DLC wordt helemaal niet gratis.. Maar zal zoals Crackdown worden, wanneer je met iemand speelt die de betaalde DLC wel heeft kan je er ook gebruik van maken. Criterion’s Alex Ward clarifies with this statement: “I stated yesterday that access to the new downloadable islands in Burnout Paradise would be free,” Ward told videogaming247. “That’s not to say ALL of the downloadable content we are working on will be free. We will charge (price TBC) for some stuff. What’s important to know is that we see DLC in a totally different way. So far, with many games, DLC has been secondary ‘extras’ type stuff, a different costume in an RPG, a different car in a racing game, and so on. We see DLC as significant additional content which expands the game experience. We see it as continuing to develop the game which we worked on. Taking it further almost to the point of making a new game. “New game modes are very important to us, but it’s about more than that. Expect more details soon, I’d love to say more but we’re still working on this stuff.”
Het ligt niet aan onze host want het is bij andere hosts van ons hetzelfde. Of de derde speler kan niet praten of hij word er uitgedonderd. Echt vage shizl
EA servers hebben nogal eens last van problemen. Heb ik ook geregeld. Een game opnieuw hosten wil nog wel eens helpen.
Damn dat power park is echt kut. Echt bij de Casey st. al 100x geprobeerd maar me hoogste is maar 94%. Ook gister 2x bijna die 10 takedowns in a row achievement gehaald. Had ik er 9, doe ik rustig aan, ram ik te pletter op een andere dode auto Maarja, ik had hem bijna dus moet hij wel te halen zijn. Oja, en alle drive-tru's en car parks gevonden. Die car parks was nog best lastig en ik moest er nog 5 en ik was in een afslagje een paint shop en een junkyard vergeten dus die heb ik ook even gehaald. Best een lekker dagje voor mij dus.
Zijn er nog mensen die online achievements willen halen met mij? Ik zie trouwens dat ik niet de enige ben met die online problemen
Powerparken vind ik wel meevallen. Makkelijkste manier om 100% te halen is om naar wagens te gaan die tegen een muur geparkeerd staan (moet ook zonder lukken, maar dan kom je sneller net op de stoep). Bij de onderbroken dam/superjump staan auto's tegen een muurtje aan, waar je betrekkelijk eenvoudig de 100% moet kunnen halen. Ook als je rustig rijdt zul je zien dat je onnodig crasht. Soms gaat het bij mij zelfs beter als ik tempo er in hou. Had gisteravond ook weer de nodige connectieproblemen. Laat op de avond ging het beter, maar dan komer er kneuzen in je room die niets van die challenges snappen, lopen te kloten of op het laatste moment weggaan. Heb in een paar uur tijd maar iets van 10 challenges oid weten te voltooien. :{ Moet alleen nog de nodige 6 en 7 player challenges (zo een 40) en dan heb ik alle 350 challenges voltooid.
goed nieuws. De download content word gratis. Nieuwe eilanden en nieuwe cars. http://www.xboxonly.nl/nieuws/10739/Nieuwe_details_extra_content_Burnout_Paradise/
Volgens mij zijn die extra eilanden en auto wel gratis, maar ze zijn ook met nieuwe design bezig, denk dat die dan wat gaan kosten.
WTF een burnout auto in de sims? Wel geinig maar stop die auto dan liever in Paradise zelf. Ik vind hem wel vet xP En wat bedoel je met nieuwe designs?
Wagen zit al in Burnout. Mogelijk niet die skin. Begin van de avond een leuk koppeltje om challenges mee te doen, maar daarna gingen ze een voor een weg en is het niet meer gelukt om een game te hosten met 6/7 man. Moet nog 30 van de 350 challenges. Probeer ze toch allemaal te halen.
Misschien moeten we maar met xbw mensen gaan om die challenges te halen. Ik heb er nu iets van 70 dus ik wil altijd wel wat erbij halen.
Wil natuurlijk ook meedoen met challenges moet er nog een hoop Designs: http://www.criteriongames.com/article.php?artID=15 http://www.criteriongames.com/article.php?artID=2 je kunt trouwens ook je eigen opsturen : http://www.criteriongames.com/article.php?artID=22