1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Dan hoef ik ze ook niet:+

2. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, kan iemand ons helpen? We willen met een groepje Burnout Paradise spelen op Xbox LIVE maar een van onze vrienden kan ons niet joinen. Hij kan zelfs met niemand van ons samen spelen.

De foutmelding die we altijd krijgen is: “The session you are trying to join is using a different version, please try again with another game.”

Dat is raar want we zitten allemaal op Xbox LIVE en hebben dus allemaal de nieuwste versie gedownload anders kan je Xbox LIVE niet op met het spel.

Waar het misschien aan zou kunnen liggen dachten we is dat hij als enige in Amerika woont, maar Xbox LIVE is toch een wereldwijde dienst? Andere spellen zoals bijvoorbeeld Halo 3 kunnen we perfect met hem samen spelen.

Hij kan ons trouwens ook niet uitnodigen, hier een screenshot:

Weet iemand misschien hoe we dit op kunnen lossen? Alvast bedankt!

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hebben jullie allemaal Big Surf Island dan?

4. 5150

5150 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, this EA business sucks. Their products look nice, but are we not supposed to be this global gaming community?
    I want to play games with my Dutch friends from the US, and sometimes we all buy the game (4x $60 = $240) for lots of money and we can't even play together.
    This makes me want to not buy their games anymore. I would rather just play something from a different developer that cares. I also had to download EA's nonsense software, which takes away from game time. When I see that EA logo, I will not buy the games anymore.

5. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben allemaal versie 1.9 gedownload, maar hebben geen van allen Big Surf Island gekocht. We hebben dus precies hetzelfde alleen heeft die vriend de Amerikaanse versie van het spel.

/edit: Ik heb twee links gevonden over Army of Two, ook van EA, daar wordt gezegd dat multiplayer tussen Europa en Amerika bij dat spel niet werkt:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3166908
    http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/2008/03/army-of-two-no-eu-us-play.html

Zou dat bij Burnout Paradise ook het geval zijn?

Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ze kan proberen contact op te nemen met EA support (belletje doen lijkt me dat je dan het snelst antwoord heb:p)

7. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend is een hij :) En het probleem speelt eigenlijk al niet meer want hij heeft het spel al weggedaan. Ik ben wel nog steeds nieuwsgierig waar het nou aan lag. We hebben het lang geleden eerder gehad met een spel van EA dat je niet tussen Europa en Amerika kon gamen ermee en de helpdesk zei toen min of meer dat we pech hadden. Ik kan alleen niets erover vinden bij Burnout Paradise, niemand anders die klaagt dat het niet kan. Ik vond alleen maar pagina's over Army of Two.

Ergens jammer dat hij het al zo zat is, ik was wel benieuwd hoe de helpdesk de foutmelding uit zou hebben gelegd die we kregen:

"The session you are trying to join is using a different version, please try again with another game.”

Stel dat je de suggestie serieus op wilt volgen, met wat voor andere game moet je het dan proberen? Bedoelen ze dat het werkt als je er in Amerika een PAL disk indoet of moet ik er een NTSC disk in doen? (Of bedoelen ze dat we er allebei Halo 3 in moeten doen?:+)

Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Oh maar ik bedoelde "Je" 8)

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem ook gekocht en heb ook de Cops and robbers gekocht. Alleen zie ik hem er online niet bij staan waar kan ik het vinden in het D-pad menu?

10. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    dit kan alleen de host starten in freemode en er is een minimaal aantal spelers voor nodig die ook cops en robbers heben.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hij doet het! Bedankt!

(k had geen vrienden die deze game hadden nu wel)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je kan nu die burnout ultimate box voor13 euro kopen
    is dit spel het spelen waard? is het moeilijk/makkelijk game/achievements?
    hoe lang is de story mode??

13. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit niet echt een "story mode" in het is echt free roam de keuze is aan jou om je races en crash courses uit te kiezen en on-line is nog steeds de bom. De meeste achievements komen vanzelf. er zitten ook wat bij de dlc maar die heb ik allemaal en die is ook aan te raden ^^

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bump!

Nog mensen die de game spelen online? :)

15. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff snel een klein vraagje.
    Ik speel dit neit zo vaak, maar ik krijg regelmatig te zien dat ik een auto heb geunlocked na een race. Echter verschijnt deze auto niet in mijn junkyard?

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ehh jawel, zou die wel moeten staan nadat je hem geunlocked hebt.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bijna nog nooit gedaan, keertje challenges doen?

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het zou kunnen dat je bericht is dat ze nu rondrijden door de stad en dat je ze eerst nog moet platrijden voordat hij in je garage komt.

19. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat je komt ze vanzelf tegen op drukke kruisingen, en ik mag ook ge-add worden voor challenges, heb pas mijn Criterion Elite gehaald (Platinum Cars ftw) :cool:

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Graag Kevf, heb je een mic?

Deel Deze Pagina