1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, helaas! ;)

2. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend maar ik ga het toch maar spelen.

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan met die nieuwe wagens niet in mijn eigen singleplayer rijen, alleen online, hoort dit? Dat zou ik wel een domper vinden, want dan kan ik m'n crashes niet slowmotion zien met die uber wagens.. en welke liveries voor welke auto's waren nieuw?
    En trouwens, je hoort nu ook de klassieke muziek TIJDENS het rijden, vind ik wel leuk:)

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt, ze zijn alleen online te gebruiken. Helaas! ;)

5. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hebben ook geen boost wat ik echt belachelijk vindt :'-(

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gaat nog moeilijk worden om die timed challenges te voltooien. Als je met een noob zit lukt het nooit. Was net al een uur oid bezig met één timed challenge. Zit ik alvast op 351. :)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Geen boost? Volgens mij wel hoor.. Of heb ik de verkeerde gekozen om in te rijden..8)

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    ;)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, dat challenges gecancelled worden als een speler weggaat is nog niet volledig verholpen dus, zal denk wel aan de challenge hebben gelegen.
    Nadeel is dat je niet ziet wie er timed challenges doet. Heb geen zin om steeds weer met noobs in een game te komen, waarbij de helft loopt te kutten of steeds weggaat.
    Marked Man vind ik ook nog niet overtuigend. Denk je iemand te take-downen, telt ie niet, 10 sec later zie je wel ineens take-down in beeld, maar blijkt ie zelf te zijn gecrashed. Lijkt nog niet helemaal soepeltjes te gaan die mode. Het is meer een kwestie van niet zelf crashen dan getakedowned worden.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Deze Burnout verwerkt Takedowns gewoon op een hele vreemde manier. Het klopt precies wat je zegt. Het wordt weer 's tijd voor een Burnout a la Burnout 3: Takedown! :)

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is het online gebeuren in deze game tof ? en word ie nog wel gespeeld online ?

ik heb eigenlijk helemaal nix van deze game mee gekregen , maar heb opzich wel zin in een niet serieuze racer ,waar je elkaar lekker van de weg af kunt beuken

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is best lachen en het is altijd druk zat alleen is het jammer dat ze naar Free Roaming zijn overgestapt wat ik zelf totaal niet vind passen bij Burnout. Maar goed, download even de demo van Xbox LIVE Marketplace zou ik zeggen. ;)

13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek iemand om vandaag ofzo ff wat online achievements te halen, heeft iemand daar zin in??

14. GHN

GHN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste race spel dat ik ooit heb gedaaan_O_

15. zaangamer

zaangamer Guest

volgende maand komt de volgende update dus uit met de codenaam "Davis", in tegenstelling tot wat eerst gedacht werd zal ook deze update GRATIS zijn. Zoals al eerder vermeld is uiteraard de grootste verandering natuurlijk de toevoeging van motorfietsen aan het geheel. Om dit te vieren zullen er 70 nieuwe challenges worden toegevoegd specifiek voor de motorfietsen.

Tijdens het racen op een motor kom je ook 38 nieuwe burning routes specifiek voor motoren. Deze tijdsraces zullen je weer dwars door de stad heen brengen en voor alle 64 wegen zijn er nieuwe time road rules toegevoegd

Daarnaast heeft Criterion voor de volgende update nog een verrassing in petto. Paradise city zal met de volgende update een ware dag/nacht cyclus krijgen zodat je straks dus ook superspannende nachtraces kunt rijden.

Volgens de makers van de game zal deze update zo'n 10 uur aan gameplay toevoegen aan de, toch al niet te korte, racesensatie.

SWEEEEEEET !!!

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2008
  16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nice :D Speel het de laatste tijd weer wat meer. Ben benieuwd hoe flatspins met een motor gaan :+

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die motoren hoeven van mij niet zo nodig, maar ja... misschien wordt het leuker dan het lijkt. Die dag/nacht cyclus vind ik trouwens wel vet! _O_

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb het zelf na de update heel kort gespeeld. Trekt me niet om tergend lang proberen in een leuke room te komen, of een uur lang met een timed challenge bezig te zijn. Heb pas 2 van de nieuwe challenges en daarna gaf ik hoop weer even op met het spel.
    Ben benieuwd hoe het met motoren speelt. Betwijfel of het wel zo leuk is om met motoren te beuken.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het eigenlijk met dit spel. Als je een marked man oid gehad hebt verdwijnt ie van de kaart?

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Online of offline? Online krijg je gewoon punten voor de tijd die je hebt overleeft en hoeveel tegenstanders je kapot gebeukt hebt. Wie aan het einde de meeste punten heeft, wint.

Wanneer je niet de markedman bent ben je een grijs stipje, anders rood. En dit wisselt steeds.

Deel Deze Pagina