niet online met burn out wie kan mij helpen na de update kan ik niet meer online geeft steeds dit bericht bij burn out news 21. XBOX LIVE TERMS OF USE The Xbox LIVE Terms of Use continue to apply in their entirety and govern your conduct while accessing EA Services through Xbox LIVE. To the extent that Xbox LIVE Terms of Use conflict with the EA Terms of Service, the Xbox LIVE Terms of Use control. EA is solely responsible for the operation and content of EA Services. Microsoft may collect and use information about you and your use of Xbox LIVE while accessing EA Services through Xbox LIVE. Microsoft’s use and collection of such information is governed by the Xbox LIVE Privacy Statement (available at xbox.com or by calling 1-800-4MY-XBOX). BY ACCESSING EA SERVICES THROUGH XBOX LIVE YOU HEREBY AGREE THAT MICROSOFT SHALL NOT BE LIABLE FOR ANY DAMAGES OF ANY KIND THAT YOU MAY SUFFER WHILE ACCESSING EA SERVICES THROUGH THE XBOX LIVE SERVICE, AND YOU HEREBY WAIVE ANY AND ALL CAUSES OF ACTION AND CLAIMS THAT YOU MIGHT BE ABLE TO ASSERT AGAINST MICROSOFT ARISING OUT SUCH DAMAGES OR YOUR USE OF EA SERVICES. EA is solely responsible for providing all customer support and billing for services obtained through EA Services. snap er niks van bij xbox360 kunnen ze me ook niet helpen andere games kan ik wel online spelen
dat zijn gewoon de online "regels"van het EA netwerk. Als het goed is moet je ergens op dat scherm de mogelijkheid zien om die te accepteren, daarna kan je gewoon weer online.
is er nou al eens een datum voor de davis update? ik zit daar eigenlijk op te wachten voordat ik de game verder wil gaan spelen..
Gisteren weer even gespeeld, en m'n A License gehaald (I know, ik speelde het heel erg weinig). Hopelijk komen de motoren snel, dan kan ik flink wat achievements gaan halen!
ja dat vind ik dus ook! ik wacht echt op die update om verder te spelen maar van een datum iod weet ik nog nix..
Ik las net dat het bijna allemaal af is, dus ik verwacht dat het nu een kwestie is van dagen. Volgende week hoop ik in ieder geval om in de nacht te kunnen racen! Je kunt veel zeggen van EA, maar ik vind het netjes dat er zo ENORM veel gamecontent gratis wordt gegeven aan ons, want in principe had het net zo goed een add-on kunnen zijn!
Zeker netjes, maar het kan ook zijn dat het te weinig wordt gespeeld om het als betaalde content aan te bieden.
Is het nu mogelijk om met motors te rijden? Ik zocht naar een update, maar kon hem niet vinden. Naja, wel 1 van ongeveer 370 MB. En die heb ik gedownload. En, hoe kan ik anders een motor bemachtegen?
Kreeg je bij de game eigenlijk ook een map? (niet ingame, maar op papier) Ik dacht van wel, maar ik kan het natuurlijk ook verwarren met een andere game.
Ja dat dacht ik dus ook! Ik heb hem tweedehands, dus ik had geen map. Maar ik kan mij herinneren dat ik toen ook dacht dat deze er wel bij zou moeten zitten...
En daar zullen jullie het mee moeten doen! Haha! Niet dat je tijd hebt om daar op te kijken, en je leert de weg snel genoeg.
Is dat alles wat je krijgt? Nou ja, het is niet dat ik het zou gebruiken. Het zou gewoon een leuk hebbedingetje zijn geweest.
Ik moet het spel nodig weer oppakken..... het kreeg me iig de eerste paar dagen toen niet echt te pakken.
@ kevf: dan zou ik nog even een tijdje wachten tot de motor update er is.. dan heb je weer een hoop nieuwe gameplay erbij..
Net mijn Burnout License gehaald.. Weet nog niet of ik alles nu ga zoeken en of ik m'n Elite License ga halen, is toch redelijk veel werk. Al heb ik voor de meeste discoverables al meer dan 80% gevonden.