Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Most Wanted was ook een soort spin of achtige versie van Burnout zoals het rammen van politie auto's enzo,maar deze Game gaat veel meer ownen dan de nfs serie bijelkaar.

    Probleem van nfs is dat de Gameplay vaak niet zo uit de verf komt en ben serieus aan denke deze Game zelfs voorang te gaan geven al zou die nog later komen.
     
  2. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer ziet er wel lekker uit, veel vrijheid en zoals altijd gewoon racen zonder denken :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Demo deze week (13e) jongens! Ben echt zwaar benieuwd. "Freeroaming" lijkt me echt een stokpaardje van (lees: verplichting vanuit) EA. En volgens kun je nog steeds wagens aan de kant rammen (wel in mindere mate deze keer), maar ondanks dat ben ik toch erg positief gestemd als ik sommige trailers zie. Nu maar hopen dat de demo straks ook zo'n positieve indruk achterlaat! :thumbs:
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook erg benieuwd naar de demo en volledige versie. Kan nu nog niet goed oordelen of ik wel of niet blij moet zijn met free-roaming.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik denk dat ik deze deel ook ga halen, ziet er allemaal wel tof uit, ik speel liever games zoals Burnout dan games als PGR, Forza enzo :+
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, leuk dat forza realistisch is, en dat de weerseffecten in pgr goed zijn uitgewerkt, maar vrij rondrijen en af en toe ff je auto mega slopen lijkt me leukerderder
     
  7. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel samen met GTA IV zijn de enige spellen die op m'n "must get" lijstje voor Q1 2008 staan.

    Toch altijd veel plezier gehad met crashen en takedowns enzo en nu maar hopen dat op de X360 het nog een stapje beter wordt...

    Vooral interessant lijkt me het seamless online gebeuren... ofwel je rijdt met meerdere mensen tegelijk rond in die stad en als je zin heb kan je racen... geen laad tijden, geen lobies, maar alleen gameplay! :thumbs:

    De demo is geloof ik ook online, alleen wel met vrienden geloof ik...

    Iemand enig idee?
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De demo is sinds een paar uur online. :D
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iemand impressies? Ik kan hem vanavond pas downen.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe bevalt de demo? Zit neem ik aan ook gewoon SP onderdeel in?
    Vanavond of morgenavond laat als ik thuis ben maar even downloaden en uitproberen.
    Laatst TestDrive demo eens online gespeeld en verbaasde me dat die nog online gespeeld wordt. Vond het zelf niet zo veel waarde toevoegen, dat je anderen online tegenkomt ipv CPU wagens, maar met vrienden zal het wel vermakelijk zijn.
    Wel leuk om af en toe even lekker vrij in een stad rond te scheuren, dus denk dat ik me met Burnout Paradise demo ook wel goed zal vermaken.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    Ik speel de demo nu bijna 45 minuten en mijn eerste impressie is dat ik hem echt zeer strak vind. Grafisch is het echt zwaar netjes en vooral de auto damage is erg goed gedaan. Je ken ook lekker burnouts draaien}:]. Er zitten ook een aantal SP onderdelen in.

    Wat mij gelijk opvalt is dat de stad echt groot maar ook echt groot is. je hebt in de demo tuurlijk ook maar een stukje wat je kan berijden maar als je naar de map kijkt is Paradise City echt groot
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke demo
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    damn vond ik burnout revenge vies tegenvallen, vind deze nu al beter dan welke burnout ook. Het ziet me er ff mooi uit op HD. Crashes zijn supermooi. De stad ziet er mooi uit, en idd erg groot als ik zo ff op de map kijk. Dat er online gasten meerijden is vet, net zoals in testdrive unlimited. Verder zit er echt snelheid in de game, al was dat in ook geen andere burnout een probleem. En gelukkig, thanks god, is het niet meer zoals in revenge dat je ff alle auto's opzij kan beuken. Deze demo heeft mij nu al overgehaald, deze ga ik kopen. De xbox live cam kan je ook gebruiken, hoe en wat weet ik niet. ohja, de dj of die gast die door het spel heenlult, is volgens mij dezelfde als die uit ssx3. En die vond ik altijd erg cool.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je in de stad vrij rond rijdt (offline), rijden er dan ook genoeg tegenstanders naast het gewone verkeer om van de weg te kunnen beuken?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En hoe is het met de framerate? Ik vond namelijk de vorige 360 "remake" best stotterend draaien af en toe. Blijft Paradise vloeiend lopen, ook al is er veel actie op het scherm?
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja, 100% heb nog geen lag of pop-up ofzo gezien.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    speel hem nu een uurtje, egt heel leuk. freeroaming hadden ze er altijd al in moeten doen. ga de echte zeker halen!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De demo is erg tof! Ziet er strak uit, stuurt lekker (lekker arcade) en het is gewoon bruut als je ziet hoe sommige crashes eruit zien! Een game om in de gaten te houden, misschien koop ik hem wel!
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond hem een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.

    Technisch perfect in orde, niets dan lof. Lekkere snelheid, mooie crashes. Maar ik mis de "Burnout vibe".

    Ten eerste: waar is die opzwepende muziek gebleven? Een demo beperking zullen we maar zeggen, maar 1 of 2 songtracks waren toch wel mogelijk geweest?

    Ten tweede: dat free roamen... moah, oke. Probleem is dat de spelwereld minder... uniek... aanvoelt. Wat ik zo mooi vond aan de vorige Burnouts is dat elke track z'n eigen uitstraling had, van de softe en koele lightning in Angel Peaks tot de groezelige kleuren van Motor City. Ik mis in deze demo een bepaalde afwisseling in de lightning en het kleuren palette. Maar goed, tis natuurlijk maar een demo met 1 stukje van die stad.

    Ben nog steeds erg benieuwd naar het uiteindelijke spel, maar toch wel wat meer aan het twijfelen geslagen. Heb helaas niet online kunnen spelen, maar dat jump-in / jump-out systeem lijkt me erg fun.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt. vind ook wle een beetje raar dat er een radiostation in de game zit, maar geen muziek. die dj zegt af en toe wat, maar nummers? jammer. het zal denk ik wel komen in de echte versie. opzwepende muziek hoort gewoon bij burnout.

    voor de rest niets dan lof. spelwereld is fantastisch, tenminste zo gaat ie worden in de echte game. nu is het nog een klein stukje stad waar je lekker kan oefenen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina