1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Multiplayer is echt te vet _O_ Elkaar aftroeven met inparkeren (100%!!) en airtime(als je veel jumps in zeer korte tijd maakt wordt het bij elkaar opgeteld, zo haalde ik 7.33sec) etc.

En natuurlijk heerlijk op elkaar in crashen, en dan het liefst in de lucht _O_

Top spel, ook de toevoeging van de vision camera is wel cool. Wanneer je een tegenstander neerbeukt zie je hem in beeld, leuke reacties vaak :9

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Amen.

3. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hmm, alleen voor gold-gebruikers.. En laat ik nou net een Silver-user zijn! Nog maar paar daagjes wachten.. Wat ik bij mijn broertje zag (die heeft de demo al wel) zag er veelbelovend uit!

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Blijft maar raar dat beperkte downloaden voor silver gebruikers :{

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Moet snel nog even zoveel mogelijk Perfects scoren in Revenge voordat Paradise uitkomt!

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ooh als hardcore burnouter wil ik deze wel graag spelen! hopen dat m'n xboxje gauw terugkomt uit duitsland, want ik begin me al aardig te vervelen met m'n boeken,
    Hoop nog wel dat er weer burnout 2/3 vibe in zit, die vond ik het leukst..
    en die erge punkrock, mijn smaak iig, is echt zalig, ik hoop dat die er dit keer weer super vet in zit

7. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is retecool! Deze komt zeker in de verzameling. :)

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49

nee vind het niet beperkt. Ik betaal 60 euro per jaar... vind het dan niet meer dan normaal dat je er ook wat extra's voor krijgt.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb maar 20 minuten gespeeld, maar dat zei voor mij al voldoende. Zeker een aanschaf.

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97

Online gamen? :confused:

Is de eerste keer dat ik dit tegenkom, beperkte demo-downloads voor silver-gebruikers...

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dezelfde twijfels... maar speel het speel even een paar keer, of even een uur of anderhalf.
    De DJ vertelt namelijk iets over de soundtrack, die er dus wel in zit, maar dus inderdaad zoals je zelf al zegt, niet in de demo zit.
    Plus, er is ook een moment dat ie praat over de heuvels, en dat het daar nu regende, maar binnenkort sneeuw zou vallen, je kon daar heen volgens hem om te racen.

Ik snap wel je twijfels.. de screenshots tot dusver hebben niks anders laten zien dan de stad zoals we die zien in de demo... maar er zal dus meer zijn als we de DJ mogen geloven.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ze hinten daarmee na een nieuw SSX deel.
    even ge qoute van IG:

Op een gegeven moment meldt Atomika dat Mac Fraser, die we ook kennen uit de SSX-serie, hem heeft gebeld met de mededeling dat de sneeuw begint te vallen en dat we deze winter weer kunnen boarden. Daarmee zou je kunnen denken dat we aan het einde van dit jaar een nieuwe SSX kunnen verwachten. Echt heel onwaarschijnlijk kun je dit niet noemen, want op de matige Wii-versie na is het een tijd geleden dat we iets van de SSX serie zagen.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Burnout kan me gestolen worden, want ik ben al die racespellen wel een beetje zat. Maar een nieuwe SSX lijkt me geweldig. Dat zijn echt mijn favoriete spellen op de vorige generatie consoles

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja zeg, dat is ook lekker kort door de bocht. De enige vergelijking die ik tussen Burnout en Forza kan trekken is dat je in beide spellen met een voertuig op vier wielen rijdt. :emo:

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En je hebt nog al die NFS games en look-a-likes.

Vind de Burnout reeks zelf wel erg tof. Laatste deel was wat minder, maar ook nog wel mee weten te vermaken.

Is demo area eigenlijk een beetje groot, of heb je binnen een minuut alle toegankelijke wegen al gezien?

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo gedaan, wel leuker dan voorgaande deel, want het begon wat eentonig te worden, verschil tussen deel 3 en 4 was minimaal.
    Free roam is een goede keuze geweest. :thumbs:
    Niet dat ik er met smart op zit te wachten. ;)

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Open even snel een nieuwe account en je krijgt 1 maaqnd gratis live, download de demo en speel hem op je echte account.

Anyway, ik heb de demo ook vannacht gespeeld en moet zeggen dat ik onder de indruk ben. De stad voelt echt levendig aan en er is voldoende te doen. Het hele sfeertje spreekt mij aan en de crashes zien er fantastisch uit al is het jammer dat je nu al crasht als je een shunt maakt.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is volgens mij niet de eerste keer dat ze dit doen. Paar maanden terug had ik dit bij meerdere demo's, waarna Silver abbo's demo's een tijdje gelijktijdig als met Gold abbo's aan de gang konden.
    Nu gaan ze het weer invoeren, dat Silver abbo's week langer op demo's moeten wachten.

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    net weer online een uurtje gespeeld. Echt geweldig. Xbox live cam is ook leuk, om de reacties te zien van degene die jij crasht. Kan je ook z'n stunt doen? Heb alleen een race kunnen doen.

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    daarnet voor et eerst online gespeelt. was vet lol. eerst ff power parking. ik had gelijk 100% :D:D:D daarna zo ver mogelijk jumpen. daarna lekker rondcruisen en stunts laten zien. en tot slot ff tikkertje gespeeld. heerlijk spel gewoon. dit spel verslaat wat mij betreft tdu met een koplengte. ook online. online free roam was in tdu al leuk, maar met die crashes in burnout speelt het zo eeuwig lekker..._O_

kan nie w8ten tot het echte spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina