1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gisteren avond de demo even gecheked bij een maat, damn wat gaaf :) had echt meteen het burnout gevoel terug.

    En die schade modellen, saweet!!!
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wanneer stond de demo er eigenlijk op, sinds donderdag toch? Dan moet ik nog eventjes geduld hebben. Wordt wel steeds nieuwsgieriger.
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat is deze game verpauperd zeg, Tering EA heeft heel die fucking NFS feeling eraan gegeven:mad: Vond Revenge zoveel leuker
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh... oke dan.

    ....

    Dat mag er van mij dus uit.
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ietwat lichtelijk heel klein beetje overdreven is dat gestuiter wel :confused:

    Maar weet iemand of je ook gewoon races kan selecteren in het hoofdmenu, ipv dat je er echt heen moet rijden?

    Dat je dus nog wel events kan kiezen in het hoofdmenu bijv. crash, wegmisbruik enzo?
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat er ook nog wel afgesloten race's zijn, anders kun je bijvoorbeeld nooit meer iemand neerhalen als je een andere route neemt, en je weet ook niet of je voor of achter ligt.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat hoop ik ook!

    En races zoals dat de laatste afvalt en teakedowns halen..

    ik mis het nu allemaal.

    Wat moet je doen bij dat parking? ik snap dat niet ?
    Ik zie allemaal punten bij iedereen maar bij mij niet! :mad:
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Al die freeroam mikmak, ik vind het dus echt niet boeiend, als ze gewooon weer lekker veel lauwe levels erin hadden gedaan ofzo, nu dat grote level gedoe, ik weet niet, het past niet bij al die jaren burnout waar je gewoon races deed..
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Net als in de film, aan komen rijden en met de e-break (X) remmen en inparkeren zodat je goed tussen de geparkeerde auto's komt! Vrij makkelijk om 100% te halen.

    Soort U turn zeg maar.

    Ik vind het spel nog steeds super! De andere burnouts boeiden me nooit zo lang, maar dit (wel via live dan) is echt super.
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ serious siem

    het is maar een demo :{
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ok i go try it en dan slapen!

    is het ook mogelijk om horizontaal saltos te maken!
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    jup probeer maar eens net voordat je de schans opvliegt flink te remmen zodat je schuin komt, zo heb ik al een paar keer een dikke schroef gemaakt.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    beste plek is op het strand, en dan niet die grote schansen maar die kleine (die egt op het zand staan). en dan een aanloop vanaf het bezinestation in het oosten, of in het westen. gelijk boost gebruiken en helemaal boost inhouden. ik ging een keer zo hard dat ik 2 barrel rolls in 1 jump had... :D
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is de bedoeling ook ;)

    Daar haal ik ook regelmatig flat spins van meer dan 200graden 8) Gewoon omdat je zo lomp aan komt racen en dan net schuin erop vliegt.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja flat spins maar ik bedoel dus niet horizontaal spinnen maar verticaal en dan landen!
    ik ga zo nog ff wat potjes online racen! jammer dat je niet met meer dan 4 personen kan?
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Uiteindelijke versie kan je met 8...
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar is een goede beschrijving te vinden van welke spel modi er in zitten (online) en wat het allleamaal inhoud

    Zit er bijvoorbeeld tikkertje en catch de rabbit in net als in Midtown madness!

    Daar kocht je de spellen voor!
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Demo is binnen sinds gisteravond. Nu nog eens spelen. Wordt vanavond of van het weekend. En dan is het een maand wachten op de full version.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    w00t nieuw airtime record 9.12 sec 8) (gewoon heeel veel sprongen in korte tijd maken, dan wordt het bij elkaar opgeteld ofzo)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, op een of andere manier vind ik de demo niet zo tof als ik gehoopt had. Free-roaming vind ik vijf minuten leuk, maar dan heb ik het ook alweer gezien. Stuntrun deed me niets. Een race van nog geen minuut (zo leek het), kon me ook niet warm maken. Het hele Burnout gevoel is bij mij weg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina