Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat had ik dus ook. Het voelt te mainstream aan met een dikke EA vibe eroverheen.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Singleplayer is ook geen ruk aan! Maar je moet online gaan! (al gaat dat waarschijnlijk wat moeilijk als je alleen maar silver hebt :+)
     
  3. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game word denk ik meer voor online gemaakt dan voor single.

    maar denk dat dit de enigste game word die mij langer dan 1 jaar gaat boeien, vond de demo al top hoop egt dat de game super gaat worden.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb de demo uitvoerig getest en als Burnout-addict vind ik nog steeds Burnout 3: Takedown de beste uit de reeks, maar ik denk dat deze game wel wat gaat worden. Burnout Revenge heeft me een beetje terleurgesteld, maar deze game gaat weer wat meer terug naar de roots en is gelukkig niet meer zo grauw en donker als Burnout Revenge. Wel heb ik zo m'n twijfels over de open wereld, want daar ben ik niet happig op. Maar goed, we zien het wel. :)

    P.S. Bij de komst van een nieuwe Burnout-game ben ik bijna 24/7 online te vinden, dus als je je zelf hier ook (ongeveer) in terug vind mag je me gerust toevoegen! ;)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind deze free-roaming opzet 3 x niks,.. moest meteen aan NFS underground denken. in een arcade racer die zo snel gaat wil ik duidelijk afebakende tracks waarin ik alleen maar hoef te zorgen dat ik zo hard mogelijk ga en zoveel mogelijk schade aanricht :p niet kijken wanneer mn afslag is,... als ik dat wil doen ga ik wel een rondje in de auto toeren,..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben op het moment helemaal verslaafd aan de demo en ga hem ook cker op de dag van de release halen. Revenge viel tegen idd en met burnout 3 heb ik echt een toffe tijd beleefd. Alleen jammer dat er 1 bepaalde nolife was die veels te goed was in burnout 3 :9 JK.
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deel dezelfde mening. Iedere keer als ik moet kijken welke afslag ik moet nemen knal ik ergens tegenop. Ik heb ook geen zin om de hele map en shortcuts te gaan leren.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had het ook liever niet gezien, maar ja ze zullen wel gedacht hebben laten we het eens proberen. Als het echt niks is, dan leg ik de game netjes in de kast en dan maar hopen dat het volgende deel weer "normaal" is! :)
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist het freeroamen heel veel toevoegen. Je hebt alle vrijheid om lekker chaos te veroorzaken, en met je vrienden is het al helemaal leuk.
     
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel leuk om een beetje aan te kloten (heb gisteren bijvoorbeeld 10 minuten lang achteruit gereden voor de lol), maar na een tijdje heb ik dat ook wel gezien ben ik bang. Maar ik denk wel dat ik het koop hoor, het blijft toch Burnout.
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren even de demo gespeeld, en vond het best wel leuk, ik ging bijna gelijk online, kwam gelijk in een goeie server terecht, en gewoon een beetje kloten met z'n allen, om de beurt proberen elkaar te laten crashen, echt heel erg vet, met z'n 2en harstikke snel over jumps, en tussen auto's door, totdat er 1 crashed,
    toch wel een paar uurtjes mee vermaakt gisteren,
    maar ook deze racegame, zoals bijna elke andere gaat bij mij waarschijnlijk vervelen,,
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    In crackdown ging ik ook altijd vet veel stunten op het strand met iemand anders. Daar doet me dit enorm aan denken. En ik ga hem dus ook zeker kopen!

    Ik ben juist pro-freeroam. Vind het heel cool dat je niet beperkt wordt door afrasteringen oid.

    Ze mogen nog wel wat bugs verbeteren zoals de drift bug. Ga gewoon non stop een klein rondje rijden op zand ofzo en je drift meter blijft maar oplopen.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    das juist leuk... had op die manier eens een 10.000 yard drift tot een vriend me joinde en keihard tegen me aan beukte :mad:
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeerde net en uur lang 2 barrel rolls te halen,
    ik ging best hard, en in mid-air had ik al 1 barrel roll, toen lande ik precies met m'n dak op iemand anders waardoor ik op m'n wielen terecht kwam, daardoor goldt ie al 2 barrel rolls, :D

    weet iemand hoe je een goeie flat spin kan doen, gewoon gassen en op hetl aatste moment sturen en x drukken toch? bij mij werkt dat niet echt....
     
  15. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraagje over die demo.

    Wat is het doel wanneer je online speelt ? elkaar zoveel mogelijk beuken of iets anders ?

    en hoe wil je in de single player 50.000 punten halen binnen 2 minute ? ik haal er nooit meer dan 10.000
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe start je in de demo een race met meerdere spelers?
     
  17. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt via xbox live ?
    dan moet je met je vierpuntsdruktoets op rechts klikke daarna krijg je menutje met xbox live friends enso en daar kan je ook kiezen tussen quick match of make match, maar vraag niet hoe je een race moet maken:'-(
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    d-pad rechts,
    d-pad onder totrdat je op freeburn ben, dan d-pad rechts, dan quick match, en weer d-pad rechts

    net in een server, zelf races verzonnen, en over 3 auto's heen jumpen om de beurt,
    blijft leuk:)

    edit: oh je bedoelt echt zo'n race van punt a naar b? dat weet ik niet, volgens mij kan dat niet, als host kan je wel challenges doen, zoals wie de meeste billboards sloopt, maar races niet
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  19. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik bijvoorbeeld Quick match doe, hoe kan je dan zien wat voor mode het is ? want de ene keer zie ik stunt mode en na enkele seconde weer iets anders:x
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bedoel idd een 'officiele' race. kan je die ook starten met meerdere spelers?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina