1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die standaardwagen zuigt echt. Maar ja, de uiteindelijke game komt binnenkort al dus het boeit me eigenlijk niet zo.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    He bah dus toch alleen maar challenges... Gelukkig ook 4+ players nu.. Al had ik liever wat andere dingen gezien, zoals een stukje meer van de stad ofzo.

    Kom vanaaf ook nog wel ff online
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Whooh, 8 mensen :eek: dat belooft weer veel fun dit weekend
    ff zorgen dat genoeg mensen dat downloaden en dan maar botsen :D
    Al vraag ik me af of het dan niet te druk word met al dat gepraat..
    Ach, komt wel goed :D
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Flat Spins worden steeds gekker! :9

    [​IMG]
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Flat spins moeten eruit. Iedereen kan het behalve ik :'-(
    Zit trouwens te twijfelen of ik deze al op de release ga halen. Die PSP is veels te vet en burnout legends al helemaal _O_ Ben mijn xbox een beetje zat aan het worden vrees ik. Hoop dat het niet te lang duurt :+
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gast, je spoort niet! 8) Een PSP of DS is leuk voor tussendoor, maar ik geef toe dat Burnout Legends erg vet is (behalve op de DS). Zeker als je B3 altijd nog de beste vindt. Ik had gelijk een heerlijk deja vu gevoel toen ik dat voor het eerst speelde! :)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik haal overal echt makkelijk gold. Ken al die tracks nog perfect :). Heb alle delen gespeeld en 3 was naar mijn mening verreweg de beste. Revenge was verruit de slechtste vond ik. Die auto's rammen ging nergens meer over. Nu ik weer legends speel vind ik toch dat, dat freeroaming ook niet alles is. Zo rechttoe rechtaan is misschien nog steeds iets vetter.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar het was een probeersel en ze hebben al aangegeven als het flopt dat ze weer terug gaan naar het oude concept of weer met nieuws komen wat dat ook mag zijn. Maar we mogen nog niet te snel conclusies trekken natuurlijk, eerst maar 's de volledige game spelen! :)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat is waar. Ik wacht eerst ook even jullie meningen af denk ik :+ Het rondrijden is leuk maar niet voor een lange tijd. Andere freeroaming MP kan erg lang leuk zijn, zoals crackdown maar hier is het natuurlijk beperkt omdat je enkel kan racen. Na een tijdje is de freeroaming fun er wel af denk ik. Maar dit is natuurlijk het beeld zonder de volledige game gespeeld te hebben en dit beeld zal waarschijnlijk wel een positieve wending nemen :)
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vond BurnOut altijd stom, maar met deze nieuwe release hebben ze me toch weten over te halen. Ik heb nog nooit een demo zo lang gespeeld volgens mij :D
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Same here :D En het blijft leuk! Al ken ik het stukje map nu wel van achter naar voren 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    dat nog net niet maar 't is een van de meest verslavende demos die ik ooit gespeeld heb
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Alle burnouts vond ik tof behalve die laatste voor de 360. De combinatie van mooie graphics en nederlandse tekst (wtf) trok ik niet. Hopelijk word deze wat. Ben nu de demo aan het downloade xD
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, lakschaderuilbeurs etc. bedoel je? :lol: Ja, dat was echt een geniale stap van EA om dat te doen. Lokaliseren is opzich niet eens een slecht idee, maar doe het dan GOED of gewoon NIET! Nog erger was dat ik het op de Xbox alleen in het Nederlands kon spelen, maar gelukkig gaf de Xbox 360-versie me wel de mogelijkheid voor Engels. 8)
     
  15. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geniale demo! Harder, hoger, sneller, sterker. Ik wil meer, meer, meer. Die botsingen. Gruwelijk. 8)
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Paradise Server offline?

    Staat bij mij als ik online wil iig..
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet dat ik hem ga kopen, met halo 1 zelfs niet gedaan. Maar het blijft wel het beste deel uit de serie :)
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Point of Impact is beter. :thumbs:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    2 bevatte iets te veel irritant foutjes vond ik. 3 had dit niet.

    Om het nog ff te hebben over nummer 5. Weet iemand of er al aanpassing zijn gedaan sinds de demo. Dat takedown systeem is nogal f*cked up op het moment. Klopt soms echt geen hout van meer...
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja is beter geworden, handling is ook anders lijkt af en toe. Verder nu max 8players online en wat nieuwe challenges (jeuj:+)


    Gister een legimate 602flatspin gedaan :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina