1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er minder last van dan eerst, komt wss doordat ik de map toch al iets beter ken. Dus ik raad je aan om veel races te doen dan gaat het steeds beter :thumbs:
     
  2. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    woei heb de 2x barrelroll achievement net binnen, nu die kut flatspin nog zat net op 316 graden, heb een leuk plekje gevonde op S. Mountain DR
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Probeer anders ook eens die schanz bij de airport,daar heb ik mijn 2x barrelroll gehaald.
    ;)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    flatspins zijn makkelijk. Gewoon flink schuin een stijle schans op racen en je haalt zo 500+ graden. Als je een dubbele barrelroll is gelukt, lukken die flatspins je 100%
     
  5. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Weird, dacht dat de demo op marketplace stond, net gekeken maar stond er niet tussen:{
     
  6. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me tegen geen crash mode en dat free roam had voor mij ook niet gehoeven, en de map had wel iets groter gemogen. verder ziet het er wel strak uit wordt wel een beetje moe van als je crasht tot je dit dan de hele tijd ziet in slowmotion. Of kun je dit uitzetten? en hoe krijg je nieuwe auto's?

    Toch vreemd dat die auto kan rijden zonder iemand erin!

    Vond persoonlijk burnout revenge mooier wat betreft gameplay dit begint meer op NFS te lijken en dat is wel jammer.
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb echt moeite hoor met die flatspins ze lukken me gewoon weg niet Ik probeer het met de R-Turbo Roadster ( daar is de barrel rol ook mee gelukt )
    zal nog eens een paar keer proberren op een andere plek.

    zojuist ook paid and displayed( alle parkeer garages ) unlocekd en shopaholic ( alle drive thrus ) zit nu op 325/1000 nog wel ff bezig :p
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het free roamen juist wel leuk, voor the "track racing" heb ik PGR 4.
    Maar ik heb dezelfde vraag, hoe kom je aan nieuwe auto's?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Crashmode zit er wel in. Heet showtime. Online op elk moment te activeren door linker+rechter bumper in te drukken. En in singleplayer unlock je die na een paar races.

    Map nog groter? Ben nu al 5min aan het racen voordat ik bij iemand anders kom.

    //Één probleempje opeens, kan niet meer praten en hoor ook niemand meer, zie ook geen praat icoontjes :mad:. Headet werkt (getest door voicemessage te sturen en te luisteren).
    Oplossing? Heb ik perongeluk iets uitgezet ofzo??
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  10. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    woei B License in de pocket :p eindelijk
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zelfde probleem hier.
    Zat net met 2 maatjes online te rijden en we konden mekaar ook niet horen.
     
  12. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ben maar effe naar Dynabyte gefietst en em opgehaald. Ben benieuwd als vrouwtje zometeen vanacht GTST komt :D
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die 20x boost chain eigelijk ook ff halen, maar heb niemand die ff mee online een race wil doen op een lege weg :mad: was vanmidag tot 9x gekomen, maar wil het u op de snelweg proberen iemand zin?
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Online Challenges zijn erg tof, vanmiddag met een engelsman eventjes zo'n 15 challenges afgewerkt, ben je toch wel weer een paar uur mee bezig, en dan nog in het achterhoofd houden dat het er in totaal 350 zijn.
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bijna, nog 6... wil alleen eerst de marksman achievement halen, maar het lukt mij maar niet om de finish te halen zonder te crashen, iemand die een kleine route weet?
     
  16. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet eens zo lastig hoor :) gewoon flink boost gebruiken en mochten de andere autos je inhalen ze zo snel mogelijk van je af duwen, het is me al een paar keer bijna gelukt. crash altijd wel weer als k er bijna ben :p nog een paar keer en dan heb k die ok wel
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oh dus jij hebt me toegevoegd :D Dacht al wie is dat nu weer...

    Maargoed voice chat werkt dus nog steeds niet :mad:

    //edit werkt weer! :D
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik was degene die 2 keer een race won, en dat was gelijk ook de eerste keer voor mij online(een race)_O_
     
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeuh, heb de achievement! Veel remmen en weer gasgeven is mijn advies:9
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Pfew zit nu op 100/350 challenges, gaat wel ff duren dit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina