Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat B3 er niet voor de 360 is. Kan je B3 voor de gewone Xbox ook op de 360 spelen?:)
     
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Jep die kan je op je xbox360 spelen, moet je wel een via xboxlive geupdate xbox360 hebben. kheb het eens eventjes op m'n 360 gespeeld maar ik deed dan toch weer liever burnout revenge. Ik geloof er nog niet dat burnout 5 zo vroeg al gaat uitkomen, Ik hoop van wel, want dan kan ik auto's in 80 stukjes kapot rijden,
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de release toch iets van eind maart is, en ik kom zelf op sommige sites tegen waar staat dat die in mei pas komt.
    Ik vond juist de zwaargewicht wagens vet, dat miste ik in revenge, maar revenge was kwa graphics wel mooier.
    En ik was trouwens opnieuw begonnen met B3 op de 360, ik ga proberen om hem voor de volle 100% uit te spelen, dat was me nog niet gelukt, dus daar ben ik wel ff zoet mee tot B5 uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hier iemand die Burnout Legends op de Nintendo DS niet goed vindt? Als ik reviews lees, wordt dat spel in het algemeen zwaar klote gevonden. Heb hem ooit eens geleend, en vond het nog best meevallen.:)

    @ Jasper: Ik hoop ook dat de zwaargewichten in B5 zitten. Maar ik hoop nog meer dat B5 in maart uitkomt. Liever release in maart zonder zwaargewichten, dan in november met zwaargewichten. Als ie later dan in maart uitkomt, ga ik denk ik nog effe Revenge halen. Toch goed om me af te reageren, en vind ik dit soort racegames veel leuker dan 1 jaar geleden...

    En je zegt: "Ik miste in Revenge de zwaargewichten, maar Revenge was qua graphics wel mooier" of zo iets. Ik heb zelf liever in B5 dat er zwaargewichten in zitten, dan dat ie supermooie graphics heeft. Ik geef zelf niet zoveel om graphics.:b:
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    [mierenneukt]
    geef toe, dat klopt niet, ik denk niet dat je B5 ging spelen als het PS1 Graphics zou hebben, en dat je auto niet total-loss kan..

    [/mierenneukt]

    ik denk zelf dat hij rond september komt, gewoon een voorgevoel..
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja óke man,:mad: ik koop hem natuurlijk niet als ie een slechte framerate of wat dan ook zou hebben, maar ik geef niet zoveel om mooi glimmende graphics. Ik vind een leuke gameplay veel belangrijker, en ik game ook niet op zo'n HDTV... Gewoon een standaard.|:-









    MIERENNEUKER!
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij een game als deze vind ik de framerate wel belangrijk.

    60 please _O_

    B3 was helemaal geweldig, veel gespeeld.. echt een verslavende game. Revenge een paar keer gespeeld, maar nooit de behoefte gehad om te kopen. Mischien dat ik dat wel weer krijg bij B5, wie weet.
     
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat je precies bedoelt, ik miste de zwaargewichten in revenge zoals die trucks etc.
    Maar B5 had weer dingen die B3 niet had en andersom, maar ik vond B3 denk toch beter die heb ik ook veel vaker gespeeld dan Br, B3 kreeg ook een beter cijfer dan Br
    En Br had betere graphics dan B3 dat bedoelde ik, en ik hoop gewoon dat die trucks etc. weer terug zijn in B5 en als ik nu naar de shots van B5 kijk zijn dat goede graphics.

    Zo moet het zijn

    Burnout 3 Takedown + Burnout Revenge + Burnout Dominater + een hoop nieuwe dingen = Burnout 5
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in! Maar wat is Burnout Dominater dan?:)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    die komt op ps2 en psp en burnout 5 is voor 360 en ps3
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :{. Ik haat Gaystation.
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop trouwens dat je niet die auto's hoeft te kopen, net zo als bij NFS, want dat lijkt me zwaar klote en helemaal niet burnout, met burnout wil ik gewoon met elke auto die er is lkkr hard racen en niet dat je er voor moet dokken om een nieuwe auto te kopen.
    En ik zat ook nog ff revenge te spelen met Traffic Attack. En het zou wel vet zijn als je die mode met de zwaargewichten doet, want dat lijkt me misschien iets realistischer, dan als je met een vette sportwagen tegen al het verkeer opknalt, maar we zien het wel hoe B5 is.
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat van mij wel nog een punt zou zijn om aan de serie toe te voegen is wat extra presentatie. De menu's zien er leuk uit maar daar buiten is er helemaal niks. Ik bedoel dan niet van die neppe NFS filmpjes met acteurs tussendoor, maar wat stoere CG races als je een level hoger komt ofzo.
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is komt die 03/26/07
     
  15. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    denk eerder dat dit 13 september 2007 gaat worden.

    zie HIER
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan ook, dat zal het wel zijn, omdat er nog heel weinig info van is en dat maart erg snel is, maar ik had een lijst gevonden met aardig wat releases, maar ik denk dat je wel gelijk heb dat die in september komt BlueEyedNigga.
    Maar je kan het ook zien, dat de game ongeveer tegelijk met de PS3 uitkomt en dat is op 23 maart, maar we zien het wel.
    Maar er gaan ook geruchten dat die 2 maanden eerder in europa verschijnt dan in de USA, maar dat lijkt me sterk.
    Maar kijk dat plaatje wat ik omcirkelt heb, chek die omgeving met die bergen op de achtergrond, ziet er echt vet mooi uit, dat doet me aan TDu denken
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker vette trailer / graphics van BO5
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb niks van B5 gezien, het was alleen maar revenge.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina