1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo iets Fardo ?

2. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens een vraag is er iemand die gebruik maak van die piepjes dat er een bocht aan komt, ik ben altijd zo geconcertreerd dat ik het niet eens hoor.

Heb nog steeds vaak dat ik een bocht mis, wat ik nu doe is gewoon achter de nummer 1 aan racen en dan op het laatst boostend ervoorbij. (niet echt leuk)

De game heeft wel een lange speelduur , want alles in 1 keer halen is onmogelijk, wat wel weer leuk is natuurlijk.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Furious Devil - bedankt - kan je ook aangeven welke spel modus (beschrijving). Zijn er ook andere opties .. photo mode etc.. maar hier heb ik al erg veel aan! :)

4. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Andere opties: Je kan de vision cam gebruiken om fotos te versturen als je ge take downed? word, en fotos ontvangen als je een take down maakt. en je kan hem gebruiken om je eigen hoofd op je rijbewijs te zetten

zoiets dan? dat was het volgens mij

Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Netjes .. 10000X dank! zijn er ook team matches of is dat het zelfde?

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn bij jullie ook de servers offline?

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ja online, er zijn dan 350 challenges te behalen met max 8 players, dit varieert van, elkaar onmoeten op een bepaalde plek tot races of 40 flat spins maken.

8. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu license B, maar ben nog geen enkele keer crash tegengekomen. Moet ik dat met een button activeren of is de start daarvan ook gewoon op een kruispunt?

9. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Wil alleen met de linker en de rechter bumper tegelijk indrukken als je aan het rijden bent. druk op D pad up om de score van de weg te zien die moet je dan proberen te verbeteren.

10. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.mycheats.com/view/section/19733/20279/burnout_paradise/xbox_360

ik dacht ik doe t maar onder een spoiler... voor diegene die niet alle billboards en smashes kunnen vinden.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    misschien ook een optie erbij of de controls instelbaar zijn! voor 0,02% van de formur's kan het makkelijk zijn:)

Is er een optie menu in deze game aan wezig waar dit kan?

12. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die is er niet.

13. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Zostraks even alle 2-player online challenges gehaald en ook 100% power parking :D

Gingen we daarna met 5 players challenges doen, waren het grotendeels dezelfde -_-

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    YES YES Alle 400 de smashes nu gehad !!!.

Een happy gamer :p

Smashes 400/400
    Billboards 120/120
    Super Jumps 50/50
    Drive Throughs 35/35
    Events Found 120/120
    Cars Owned 27/75
    Total Playtime 32:01:30 !!!!!
    Percentage Complete: 47%
    Driven Distance : 1511,4 miles

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zit nu op 540 GS.
    Gisteravond met een maatje alle jumps voltooid,dus later maar weer verder met alle billboards.

16. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n crash (schade maken en dan geldteller in beeld) begint?

Dank je;)

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is dat je met een brandweerwagen of een tourincar/bus rond kan raggen uiteindelijk?

Ik heb de game sinds 2 dagen en ik heb hem voor de Playstation 3 gehaald. Prima spel en ik ben blij dat ik van mijn achievement verslaving af ben en weer gewoon van een game kan genieten, zonder dat ik mezelf verplicht dingen te moeten behalen die ik helemaal niet wil voor paar maar miezerige puntjes waar je niets aan hebt. :thumbs:

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    In multiplayer activeer je showtime door linker+rechter schouderknop (LB+RB) in te drukken.
    In singleplayer ook, maar je moet het eerst unlocken. Na een x aantal races/opdrachten krijg je het.

Deed het gister gewoon ergens en heb toen die 10multiplier (10bussen raken) achievement gehaald :)

19. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZIjn de achievements leuk in Burnout paradise of zitten er hele moeilijke bij?

20. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met genoeg tijd (en een camera) moet het te doen zijn om 1000 punten te halen. Alle challenges behalen wordt wel moeilijk, omdat het er a: nogal veel zijn maar vooral b: zogauw iemand het spel verlaat wordt de challenge gestopt, c: voor veel challenges moet je samenwerken, als er één kloothommel tussen zit die er geen zin in heeft houdt het op.

@ frangster: Grappig dat wat voor de één juist de reden is om de 360 versie te halen (de achievements) voor de ander juist de reden kan zijn om de ps 3versie te halen. Begrijp wel wat je bedoeld, voelde me ook heel "relaxed" bij uncharted (al zitten daar een soort van achievements in) terwijl ik bij het spelen van CoD4 steeds de achievements in mijn hoofd heb en tussendoor even naar www.achieve360points.com surf om te checken of ik wel alles gedaan en gevonden heb in een level. Echter bij een spel als Burnout voegt het voor mij wel veel toe. Zou er op de ps3 geen moeite voor doen om bijvoorbeeld een 360 flatspin te maken, waarom zou je? Terwijl ik er nu veel moeite in heb gestopt en het bevredigend was toen het uiteindelijk gelukt was. :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina