1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wil niet teveel off topic gaan, maar ik speel Burnout puur voor de simpelheid om af en toe een potje door die stad te knallen. Voorheen speelde ik echt voor de achievements (puur mijn eigen schuld natuurlijk, want het hoeft niet), maar nu speel ik het spel en kijk ik uit naar prestaties in de vorm van een nieuwe wagen. Ik ben het met ieder eens dat achievements wat toe kunnen voegen aan een game, maar ik ben er eigenlijk gewoon klaar mee, vooral omdat je 0,0 met je Gamerscore kan doen.

Ik sla mezelf voor me kop dat ik zoveel tijd gestoken heb in het behalen van bepaalde achievements in games met de Colin Mcrea Dirt 1000miles achievement als een goed voorbeeld. Ik speel Burnout/COD4 en Uncharted onwijs relaxed op de PS3 en ik kan helemaal opgaan in de ervaring in plaats van me in Achievement lijsten te verdiepen om er weer achter te komen dat het al mijn vrije tijd op gaat slokken.

Om toch nog enigsinds ontopic te blijven, heeft iemand nog antwoord op mijn brandweerwagen/touringcar vraag? :thumbs:

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goede opmerking Frangster.

Eigenlijk ben ik helemaal "klaar" met Burnout (hij is leuk, maar ik vind het niet de leukste Burnout), maar omdat ik nog graag bepaalde achievements wil halen blijf ik maar doorspelen. Alleen levert het me maar relatief weinig spelplezier op. Om eerlijk te zijn, ik zit me af en toe zwaar te irriteren omdat er op de hoge niveaus veel mis kan gaan. Zo'n snelle auto is leuk, maar je rijdt jezelf ook gemakkkelijk te pletter tegen een ander voertuig / muur. En dan verlies je weer de race / stuntrun etc. En omdat het aantal open events steeds verder terugvalt "moet" je toch een keer die ene halen... dus dat betekend steeds weer opnieuw starten.

Sowieso vraag ik mijzelf de laatste tijd steeds meer af of die achievements het eigenlijk wel waard zijn om veel meer tijd in een spel te steken. Ik krijg vaak het gevoel dat ik puur dwangmatig links en rechts punten bij elkaar probeer te sprokkelen en beneden de 600 punten durf ik een spel al bijna niet te verkopen (dat mag dan weer niet van mijn ego, ik moet het voldoende hebben gespeeld). Slechte zaak eigenlijk en dat heeft niets meer met spelplezier te maken. Iemand anders die dat ook bij zichzelf merkt?

Maar om weer on-topic te komen: die achievements van Paradise vind ik een beetje teleurstellend. Waarom is er maar 1 achievement bijvoorbeeld gegeven voor het aantal "kills" dat je maakt? Lijkt me toch een belangrijk aspect van het hele Burnout gebeuren.

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  3. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ook wellicht een klein beetje off topic; In de Power Unlimited besluit JJ (geloof ik) zijn recensie met de zin; '' De beste next gen racer van dit moment''
    Hoelang blijven we/ze spellen voor de huidige consoles nog next gen noemen? ..... De 360 is alweer 2,5 jaar oud ! (toch?)

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Maar het zorgt wel voor een langere houdbaarheids duur van je game ;)

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een mogelijk gevonden om nummers te selecteren die wel en die niet afgespeeld worden. ik zag dat meer mensen hier de muziek echt slecht vinden, ik hoef echt geen emo/screamo te horen.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat wel, maar is de houdbaarheids duur een wondermiddel dan? Liever leuk en kort dan lang en klote.

@mr.elk: je kunt in het optie menu muziek stukken uitzetten, naast random en repeat.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Tuurlijk,maar je moet achievements dan ook niet tegen je zin in halen.
    Ik probeer bij burnout wel zoveel mogelijk achievements te scoren omdat ik het leuk vind en het geeft een soort van voldoening als je hem dan eindelijk hebt weten te behalen.

Tuurlijk zul je soms wat frustratie hebben maar ook weer niet dat het me spel plezier bederft.

Ga zowiezo nooit voor alle achievements in een game,alleen degene die een beetje te doen zijn.

Zo diehard ben ik ook niet.:+

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sja, ik ben nu ook een beetje met de achivements bezig.

Af en toe ben ik t wel zat. t gig gister een beetje vervelen.

ook die races dat je van de wildcats naar de observatory moet rijden
    al verlies je dan
    dan kan je dat pokke end over nieuw doen.

maar toch blijf ik het spelen, want ik weet dat als ik naa veel oefenen de race win dat het dan toch een voldoening geeft.

Trouwens wie heeft er tips voor de stunt runs. al ben je in downtown paradise dan is het denk ik nog wel te doen, maar in de bergen enzo is het wat moeilijker ( vind ik ) wie heeft er tips om je score hoog te houden. Ik weet dat als je achter uit rijdt, drift, of boost dat je dat klokje een soort van reset.
    Maar hoe krijg je een multiplyer? door billboards te rijden?

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hehe, eigenlijk probeer ik iedere keer zsm terug te "vluchten" naar Paradise City als zo'n stuntrun begint in de bergen. Er zijn wel een paar mooie plaatsen, maar het blijft lastig (vooral op de hoge niveaus). Wat goed helpt is driften (dus slippend, zonder handrem, door de bocht). Ook hoef je niet continue te boosten (zolang het klokje maar niet vol komt), dus om je enkele run zo lang mogelijk te verlengen gewoon om de 2 a 3 seconden effe boosten (letterlijk boost aantikken, niet langer indrukken) en daarmee wordt de timer gereset. Op die manier kom je nog een heel eind ver zonder een enkele stunt uit te voeren. Dat is ook de manier waarop ik weer in de stad terug kom, al is het dan wel uitkijken geblazen. Meestal is de totale tijd (bv. 1.15 minuten stuntrun) dan allang voorbij... je mag dan door blijven gaan totdat je crasht... best nerve wracking kan ik je zeggen. Dan ga je dus echt voorzichtig rijden! :)

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    mijn dank is groot

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet verplicht om alle archievements te halen. Ik vind het verhaal van Frangster een beetje apart, hij speelt lekker "relaxed" op de PS3 omdat hij daar geen archievements hebt, maar op de 360 hoef je je toch ook niks aan te trekken van de archievements? Die keus is helemaal aan je zelf.
    Of ben je er aan verslaafd en kun je er niet van afblijven?

12. MDevil

MDevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal ik ben nieuw in de xbox wereld en heb sinds vandaag mijn eerste xbox...

Ik heb Burnout Paradise gekocht en achterop het doosje staat dat je ook co-op kan spelen zonder online te gaan (dus met een 2e controller) echter lukt dit me niet... Ik zou niet weten waar multiplayer tussen staat of waar ik dit zou kunnen vinden?

Iemand advies voor mij?

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad. Beetje raar dat je niet van dezelfde game kunt genieten door de achievements die erin verwerkt zitten. Het is niet verplicht om ze te halen of iets dergelijks.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klopt helemaal, zodra ik mijn 360 aanslinger ga ik op de 1 of andere manier voor de achievements. Of ik nou wil of niet, ik ga me er na verloop van tijd aan ergeren dat ik niet overal 1000/1000 heb staan omdat ik van 100% compleet hou. Vandaar dat ik het nu dus een verademing vind om bijvoorbeeld Burnout op de PS3 te spelen. Aangezien er in die versie gewoon lekker geen achievements zitten, hoef ik me er ook niet aan te ergeren dat ik ze niet allemaal kan behalen. Vreemd? Dat klopt, ik weet het. :b: ;)

Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    je hebt het fout begrepen.
    Op de achterkant van de hoes staat in het groen (en dat is singleplayer) aantal spelers 1.

In het oranje (xbox live) staat er co-op 2-8 spelers.

zie nu ook dat je het race stuur kan gebruiken. Iemand al geprobeerd of dat iets is? Anders laat ik hem op zolder staan.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juistem leuker, ik denk dat de Achievements gewoon met menselijk instinct te maken hebben om jezelf te verbeteren, en ergens een doel op te zetten. En het kan inderdaad wel frustrerend zijn als het een poosje niet lukt, maar na verloop van tijd wil alles. ;)

17. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk \o/

Elite
    Won your Burnout Elite Licence

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Is geen aanrader, slingert alle kanten op 8) En je kan gewoon niet zo makkelijk hele scherpe bochten maken.

19. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm ik heb dat road rules nog niet helemaal door....

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je als je online speelt nou ook auto's unlocken?
    Ik krijg aan het eind van de race wel punten, maar waar die voor dienen is mij een raadsel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina