1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Vision Camera ja. ;)

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik doe wel mee. Beter hebben we 8 spelers om even om de beurt die Achievements te halen, tenminste als daar behoefte aan is. :)

3. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook wel in voor een keer puur voor de challenges te gaan. Ben meestal vanaf ongeveer 2130 online. Heb een aantal van jullie toegevoegd.

4. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een foto finish met de camera?

Zaterdag 9/2 19.30 uur:

IX BUDDHA XI
    Aarroen
    Serious Sam

Wie volgen?

5. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog iets van 30 challenges nodig en wil graag nog wat rivals maken...

Oftewel; voor de mensen die de komende tijd redelijk veel online zijn 's avonds: OctagonQontrol is mijn gamertag. En met een beetje geluk zijn er vaak nog wel wat vrienden van me online dus minstens 6 mensen lijkt me geen probleem.

Het kan zijn dat mijn Friendlist redelijk vol is; als je dat merkt, stuur me ff een berichtje over XBL.:thumbs:

Heb je toegevoegd in mijn friendlist; denk dat je me rond 20:00 wel online kan vinden.

Goed, dan de rest van het spel. Gisteren was ik helaas een dagje thuis en heb ik me voorgenomen om eens een flink gat te slaan in de singleplayer-races. Dat was uiteindelijk makkelijker dan gedacht, vooral omdat ik een bepaalde auto al in mijn bezit had. Voorzien van een gemakkelijke bank, wat koffie en wat te eten, ben ik gisteren Criterion Elite geworden...\o/\o/ En toevallig 's avonds kwam ik terecht in een freeburn met 7 Amerikanen; meteen even wat enge dingen uitgespookt en binnen 5 minuten de Burnout Skills achievement binnen!

Al met al vind ik BU:paradise simpeler dan de vorige delen maar het is wel vreselijk irritant dat je soms de hele map moet afleggen om bij een race te komen.

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  6. Mythe gard

Mythe gard Guest

Oke vanaf 8uur challengens dus, Wie host ???wie host niet???
    Ik zal er om 20h zijn en zal wachtten op lethal*

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik anders hosten? Heb toch een enorm dikke pijp liggen thuis dus bandbreedte geen probleem. Mocht ik iemand over het hoofd zien, dan kunnen die via-via wel worden uitgenodigd.

Even onder voorbehoud (ivm nood-werkzaamheden); ik ben van 20:00 tot middernacht wel online te vinden en aan het rijden. Mocht je halverwege dus willen joinen, stuur me gewoon een bericht op XBL en dan komt er een invite (indien plek) jouw kant op.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nog een plekje voor mij over OC.. :+
    Wil ook wel helpen met de challenges.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En ik ben waarschijnlijk ook wel online. Al heb ik de meeste challenges van 2-3-7-8 man wel gehad.

10. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    We zien wel ff; laten we "de gemeenschap" voorzien in het halen van 250 challenges. Ik heb 2 t/m 5 ook al en een paar van 6/7/8 maar nog steeds niet genoeg bij elkaar... En bij teveel belangstelling, kunnen we misschien wat splitsen zodat er uiteindelijk 2 hosts zijn (eentje met 5 tot 8 spelers en eentje met minder) afhankelijk van wie wat nog moet.

Ja hoor, zolang je maar een eitje voor me bakt...:lol:

Denk dat ik vanavond met een platina auto aan de start kom dus geen krassen maken, oke?

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok nu hou je op met die pestpartijtjes van je! :mad:

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wie kan ik het beste toevoegen om mee te doen?

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Haha heb nog steeds pas license C, singleplayer trekt me niet zo (veel van 't zelfde). Wellicht morgen even doorheen racen. Hangt ook erg af van de te gebruiken wagen. Had eerst die Audi Q7 achtige wagen, en die rijdt toch slecht.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben vaak online evenals Max3400.
    En er zullen ongetwijfeld meer mensen op dit forum zijn die vaak in paradise city rondrijden. ;)

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Verkeerde gequote? ;)

Maarja Lethal is ook vaak online, en ik soms elke avond, en soms meer dan een week niet :9

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij zal vast wel mij bedoelen ja :+

Die mugshots zijn echt geniaal. Ik heb al zo vaak een middel vinger gekregen haha _O_ . Jammer dat ik zelf geen camera heb.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik zal zo ff kijken. Nu heb ik 399 smashes (:mad:) en 45 jumps. Die ene smash zit in Downtown Paradise en dat is het drukste deel met de meeste smashes/billboards.

Ik ging gewoon op de weg die uiterst links in de spelwereld loopt, van het zuidwesten naar het noordwesten. Daar rijdt niet zoveel verkeer. Gewoon oncoming blijven doen zodat je boost blijft krijgen en heel langzaam rijden. Géén gas indrukken, alleen boost en af en toe remmen zodat je niet te snel gaat. Zo had ik hem in 1 keer. Ik deed hem wel met de Montgomery Carbon Hawker (volle boost) die je voor alle billboards krijgt.

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ik deed wel vol gas :D heb denk ik 2 rondjes gereden over die I'88 ofzo. Stukje waar die snelweg even eindigt is het irritantst.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt mij echt cool om Mug Shots te maken, whaha. Middelvingers enz..

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    penissen, bilspleten, bierbuiken, harige ruggen, etc :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina