Ik heb ook nog iets van 30 challenges nodig en wil graag nog wat rivals maken...
Oftewel; voor de mensen die de komende tijd redelijk veel online zijn 's avonds: OctagonQontrol is mijn gamertag. En met een beetje geluk zijn er vaak nog wel wat vrienden van me online dus minstens 6 mensen lijkt me geen probleem.
Het kan zijn dat mijn Friendlist redelijk vol is; als je dat merkt, stuur me ff een berichtje over XBL.
Heb je toegevoegd in mijn friendlist; denk dat je me rond 20:00 wel online kan vinden.
Goed, dan de rest van het spel. Gisteren was ik helaas een dagje thuis en heb ik me voorgenomen om eens een flink gat te slaan in de singleplayer-races. Dat was uiteindelijk makkelijker dan gedacht, vooral omdat ik een bepaalde auto al in mijn bezit had. Voorzien van een gemakkelijke bank, wat koffie en wat te eten, ben ik gisteren Criterion Elite geworden...\o/\o/ En toevallig 's avonds kwam ik terecht in een freeburn met 7 Amerikanen; meteen even wat enge dingen uitgespookt en binnen 5 minuten de Burnout Skills achievement binnen!
Al met al vind ik BUaradise simpeler dan de vorige delen maar het is wel vreselijk irritant dat je soms de hele map moet afleggen om bij een race te komen.
Laatst bewerkt: 5 feb 2008