1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bah, stomme schijt achievement met die x20 chain. Zit je op 15, wordt die klote reeks ineens afgebroken en begint ie weer opnieuw. :confused:
    Als je rem ingedrukt houdt met turbo kom je nog wel een eindje, maar als je een beetje gast tussendoor, zonder turbo los te laten, breekt ie de chain steeds af. En die vervelende auto's die steeds zo een stomme afwijkmanouvre hebben, waardoor ze tegen je aan knallen. :mad:

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat haat ik stunt runs, bah!!!

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Laat maar :9

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien dat ik later op de avond nog even voor die boost chain ga. Weet even genoeg gespeeld voor nu. Iig alvast alle events gevonden.

5. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0

Jeetje, wat makkelijk. :+ Thanks, wist inderdaad niet dat de auto stopt met roteren zodra je met je thumbstick naar rechts beweegt.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Burnout chain zojuist ook gelukt met die baseball stadion drift methode. Dan is het een eitje. Voor de pussy's like me. :cool:
    Edit: Dat stunten kan ik dus echt niet in burnout. Wellicht als je een beetje onder de knie hebt hoe je makkelijk moet scoren en combo's kunt maken dat het een eitje is.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Goede tip van het baseball stadion RomeoSquare! Zo is het een makkie om 'm die 20 boost te halen. Ik heb het gisteren ook zo gehaald.

8. Mythe gard

Mythe gard Guest

Ik zit met een probleem om 1000/1000 te unlocken.
    Archievment zegt: Get a Schowtime on ''east Crawford
    En zet een time neer op WATT street.
    Check even mijn gamercard ,want deze heb ik allemaal gedaan maar krijg geen archievment. Zit nu al op 820/1000

Iemand een oplossing voor deze toch te unlocken zou fijn zijn.

Kozmi

Jonge jonge toch, wij hadden zelfs een baan gemaakt met onze bollides om hem de juiste baan in te loodsen.
    Tervergeefs knalde die kerel telkens in ons in.

1 tip 1 auto.Carson fastback met deze auto lukt het als niets.
    ik had hetzelfde als je voor. Gebruik aub de carson fastback die oude roestende bak.

/Mod Denk een beetje om dubbelposten. Als je de laatste post hebt kan je die editten en eventuele opmerkingen toevoegen of zaken aanpassen ;)~Kevf

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://youtube.com/watch?v=kscqCAFvGqw

Hier staat de Boost Chain Glitch!

Ja ik vind het net zo erg misbruik maken van een fout als gewoon eeuwig rondjes blijven draaien in je boost...

Ik vind 't overigens nog pittige achievements. Niet zo zeer ontzettend moeilijk, maar wel extreem tijdrovend.

Als iemand nog wil racen zo af en toe, zie links mijn gamertag, wie weet join ik wel und so!

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die stuntrun glitch ziet erg zo ook wel simpel uit. Heb dat stunten totaal nog niet onder de knie, dus wellicht dat ik het op die manier nog eens probeer.

Gisteravond haalde ik ineens een combo van 9.000, maar daarna ging het steeds maar met 1.500 omhoog en kwam ik op hoogstens 16.000.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het stunten is heel makkelijk hor!

Het zijn ook niet zozeer de stunts die punten maken, maar de multipliers! Daarmee wordt het pas interessant. Ga bijvoorbeeld naar de stuntrun vlakbij de brug links onder op de kaart.
    Als je daar begint dender je meteen de brug over en spring je over alle schansen op de brug (misschien met een flatspin toegevoegd krijg je een extra multiplier) en er zitten 2 billboards op de brug, dus dat is al goed genoeg voor een multiplier van ongeveer x8.
    Houdt er rekening mee dat als je je boost EVEN indrukt, dus ook als je stil staat, je combo timer weer op 0 wordt gezet.
    Je kan dus op je dooie gemakje rondrijden en kijken waar de leuke jumps en billboards zitten.
    Snap je?
    Het is best simpel, ik gisteren een stuntrun van 1.800.000 zonder een glitch te gebruiken.

12. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens kun je in het stadion op dezelfde manier (driften) als de 20x boost ook de 1.000.000 stunt achievement halen. Gewoon doorgaan tot een chain van 45.

Zoals Tsux zei moet het echter ook op de "normale" manier te doen zijn.

Om 1000/1000 te halen lijkt me vooral de 250 challenges lastig te halen, je bent immers afhankelijk van anderen en het is zeer tijd rovend.

Ook alles vinden is lastig, heb wel de prima guide gedownload en dat helpt wel. Mooi boekwerkje!

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mannen, m'n Xbox 360 is nu echt dood en ik krijg 'm niet meer werkend dus ze komen 'm ophalen. Ik ben er dus even tussenuit, maar als het goed is kan ik van iemand een Xbox 360 lenen. Hopelijk zie en spreek ik jullie binnenkort weer om wat Challenges te doen. Ik heb er nu 165, dus nog 85 te gaan! :)

14. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Want?

Welke stuntrun je ook doet, je kan altijd naar je favo plekjes toerijden om daar punten te halen. Daarbij is de tijd oneiding bij elke stuntrun mits je maar even een korte boost geeft voordat het klokje volloopt.

Even een korte route die ik zeer vaak heb gereden: begin bij de quarry maar rij daar niet naar binnen. Rij een stukje naar beneden en maak een dubbele barrel van de ramp af. Beneden 180 graden draaien en met volle boost over de ramp springen rechts naast de hijskraan. Als je weer grond onder je banden hebt: 180 graden omkeren en naar de Expressway Bridge rijden. Alle jumps en billboards in 1 run meepakken.

Goed, aan het einde hiervan kom je in de buurt van de naval-yard. Hou op de brug dan rechts aan (maar niet wall-huggen: zit een glitch in de game en dan crash je). In ieder geval, eind van de brug rechtsaf, boost erop en een sprong of 15 + billboards meepakken.

Met een beetje oefening en fijne auto maak je bovenstaande route zonder problemen af en heb je voldoende punten voor elke stunt run.

15. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ja burnout is 1 van de weinige spellen waar ik me zelf sla door frustratie:p
    In burnout revenge had je een Burning route op White mountain met de EA racer, daardoor heb ik m'n controller kapot gegooit, tja, soms moet dat even|:-:)

ik zag alweer mensen met goude en platinum auto's, het wordt tijd dat ik ook eens ff m'n elite license ga halen

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, toch nog maar even oefenen dus. Werd me al niet helemaal duidelijk wanneer combo nou door liep of niet. Die tijd van 2min. blijft dacht ik doorlopen, dus dan is het op het eind een mooie combo zien te maken om nog even door te kunnen.

Gister kreeg ik nog een invite to play met iemand met 1000/1000, maar toen had ik even voldoende gespeeld (kende hem verder ook niet). Duurt nog wel even voordat ik zover ben.

Die Hot laps of burning laps ofzo, zijn over het algemeen ook wel goed te doen als je goed rijdt. Weet nog wel van Burnout 2 of 3, dat je bij sommige challenges echt non-stop op de boost moest zitten en geen fout mocht maken (met de Formula wagen bijv) om gouden tijd te halen. Die konden paseens frustrerend zijn.

17. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja eindelijk Elite dacht dat het langer zou duren maar ben blij dat ik het ben nog maar paar time dingen en dan die crash all over the world en de 1000G is weer binnen :D

18. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja ik heb wel routes die ik kan rijden dat ik aan het einde ook iets van 15x multyplyer heb. maar ik crash telkens fucking irritant.
    ik heb zulke onderdelen in de burnout reeks nooit echt leuk gevonden. niet dat ik het verschrikkelijk vind maar het is niet mijn ding.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even wat online zitten spelen. Nadeel is dat iedereen de challenge moet voltooien. Heb je een pipo ertussen zitten die alleen maar loopt te kloten, dan kan je een uur wachten tot ie met geluk de challenge voltooid. Gaat iemand weg voordat iedereen de challenge heeft voltooid, is de challenge direct gecancelled.

Die Live Vision cam is wel tof. Echt de leukste blikken zie je af en toe op de foto na een takedown.

Noobvraagje, maar wanneer krijg je nou een near miss. Net zo een challenge gehad, wel gehaald. De ene keer krijg ik er wel een near miss bij, of een paar, en de andere keer niet. Werd er alleen niet duidelijker op wanneer je nou een near miss krijgt. Met turbo, zonder turbo, zelfde richting, verkeerde helft, van alles geprobeerd, maar vaak telt ie hem niet.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Altijd wanneer je vlak langs een auto heen raced krijg je een near miss.
    Alleen het klopt dat het niet altijd geregistreerd wordt als een near miss 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina