1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Een Near Miss krijg je als je vlak langs auto's rijdt zonder ze te raken. Dit geldt voor gepakeerde auto's, rijdende auto's en ook auto's van spelers. Bij sommige Challenges moet je Near Misses achter elkaar halen en dan mag er niet teveel tijd tussen de Near Misses zitten anders tellen ze niet.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan zal het denk wel zijn dat er vaak te weinig tijd tussen zat.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn zat plekken waar rijen vol geparkeerde auto's staan, dus eitje! ;)

4. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Lethal, je laatste paar 2 player challenges nog zonder mij kunnen behalen eergisteravond?

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee helaas niet man, er zijn er nog iets van 2 over geloof ik. Maar de volgende dag gaf m'n Xbox 360 de geest, dus dat wordt even wachten voordat ik weer aan de slag kan. |:-

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Stuntrun is me ook een keer gelukt eerder deze avond. Zal nog wel flink wat moeten oefenen voordat ik dat een beetje onder de knie krijgt. Als je leuke jumps in de buurt weet is het wel te doen. Loop steeds rond te scheuren zonder een jump tegen te komen en als ik er een tegen kom, ben ik er al weer voorbij.

Edit:
    Wel jammer dat je song niet kunt skippen. In Tony Hawks Proving Ground en volgens mij ook wel in Need For Speed games, kon je in het menu eenvoudig een nummer skippen. Soms hoor je echt een ruknummer.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  7. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de van dit spel geprobeerd en ook online gespeeld, maar i just dont get it... Dit hele spel snap ik gewoon niet of boeit me niet, en ik probeer het te snappen, maar ik zie totaal geen doel :/ online beetje tegenelkaar opbeuken is het leukste tot nu toe...

Naja ik vond test drive ook niet leuk, maybe daarom, vond burnout takedown toch leuker helaas.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat bedoel je met het niet kunnen skippen van nummers? Als je tijdens het spelen op "RB" drukt kun je nummers skippen. Verder kun je de nummers beheren via het menu, onder EA Trax. ;)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    RB toch maar eens proberen dan.

Net een paar keer een road rule time neergezet, maar hoe werkt road rules en road rules showtime dan? Zie soms ook crashscore in beeld verschijnen, maar krijg geen score als ik crash.

Misschien de handleiding er eens bijpakken en kijken of het daar in staat. :+

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's in jouw geval misschien wel handig ja. :+ Maar goed, op elke weg kun je een tijd neerzetten door op de D-Pad "omhoog" te drukken. Als je verder drukt zie je tijden/scores die al zijn neergezet. Hetzelfde geldt voor het crashen (Showtime) wat je kunt starten door op "LB+RB" te drukken. ;)

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En een road rule je dan neem ik aan door een tijd op die weg neer te zetten en een flinke crash te veroorzaken?
    Vanavond weer verder proberen en de handleinding maar eens doornemen, wel zo handig.

Zal ook nog wel een pittige klus worden om alle jumps te vinden. Zijn ook nog een paar boards die ik niet wist te bereiken, dus dat moet ik ook even uit zien te puzzelen hoe ik daar bij moet komen.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  12. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    Boards en jumps zijn gemakkelijker om allemaal te vinden als je het vergelijkt met alle shortcut hekjes rammen :9

13. Mythe gard

Mythe gard Guest

Iemand een mappetje voor de supperjumps ???

Kozmi

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
  15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb alleen de Superjumps samen met iemand gedaan die een lijst had. De rest heb ik gewoon zelf gedaan, want je komt ze vanzelf wel tegen. Zo groot is Paradise City ook weer niet. Ik kwam ze gewoon tegen tijdens Challenges. Met zo'n lijst zoek je alleenmaar de tering volgens mij.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Met die online challenges kom je ook wel het nodige tegen. Smashes en billboards beginnen aardig op te schieten, maar heb volgens mij nog maar de helft van de jumps.

Af en toe weet je ook niet meer welke je nou wel of niet gehad hebt.

Denk dat ik er nog een paar mis op de snelweg boven de gewone weg en in het jump gebied in de bergen in het westen.

Van een paar billboards weet ik ze wel te vinden, maar weet ik niet hoe ik er bij moet komen. Dan heeft zo een map ook weinig zin met alle items ook geen zin. :)

Die parkeer garages kom je ook vanzelf tegen, net als de drive-througs. Zijn er dan ook niet zo veel.

17. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    1000G binnen nu gaat deze voorlopig even de kast in ;)

18. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt "gaat nu de verkoop in"

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  20. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, moet nog 1 smash, in Downtown Paradise. Kan m maar niet vinden. BTW nu wel alle billboards, moet verder nog 3 superjumps..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina