1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kzou de parkeergarages nog maar eens afgaan op de daken staat ook weleens een smash zeker in dat gebied;)

Verder weet ik nog niet of hij in de verkoop gaat probeer ehm eerst te ruilen :D

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet ook nog drie jumps. Een paar lastige die denk op de snelweg zitten.

Krijg een billboard maar niet te pakken. Die boven een soort van trapbouwwerk zit in het midden van de map. Het trapbouwwerk dient dan als schans, maar kom niet ver/hoog genoeg voor de billboard die iets verder boven de weg hangt.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh die witte trappen. Wellicht een iets betere stunt car nodig inderdaad..

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De "aanloop" moet je ook vanuit de tunnel doen, maar dan ook echt helemaal aan de andere kant, dus het sturen blijft een beetje tricky om de juiste richting op te sturen terwijl je zo hard gaat.

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Alle jumps heb ik alvast gehaald. Billboards en smashes komen vanzelf wel.

6. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Billboards vond ik makkelijker dan smashes aangezien die meer opvallen:) maar toch over het algemeen niet zo heel moeilijk om allemaal te halen :)

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sommige Smashes zitten goed verstopt, maar Billboards vallen indd over het algemeen wel goed op. Sommige zijn wel wat verdekt opgesteld, maar echt veel moeite had ik er niet mee. Behalve met eentje waar ik al zeker 20 keer voorbij was gereden! 8)

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  8. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat met smashes gewoon 1 straatje waar je bijna altijdd voorbij rijd
    en toen kwam ik van de andere kant en zag ehm :p

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Mijn laatste billboard was notebene één in het demo deel van de map 8)

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Whahaha, dat is helemaal erg dan. Die van mij was gelukkig ergens anders, maar ik kreeg er na een tijdje echt de pest over in. Helemaal toen later m'n profiel niet meer kon worden geladen. Gelukkig heb ik alles weer gehaald alleen is m'n Xbox 360 nu dood. :lol:

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Moet nog iets van 12 billboards en 75 smashes ofzo. Komen vanzelf wel. Tussendoor beetje zoeken en wat races doen en de game een beetje afwisselen met andere games.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wil vandaag mijn racing (events) achievements binnen halen.

Zijn er mensen die graag vanmiddag/vanavond potjes willen racen? Dan ben ik host en lijkt het me leuk een aantal races op te zetten. Ik weet niet of mijn verbinding snel genoeg is voor acht man, maar zes (inclusief mijzelf) moet zeker lukken. Ik race vaak met auto restricties om het startveld eerlijk te houden (niet dat beginnende spelers met een traag wrak het moeten opnemen tegen elites met formule 1 racewagens). Laat me eff weten als je interesse hebt. Ik kijk sowieso vandaag regelmatig op dit forum.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En de races serieus winnen, of elkaar omstebeurt laten winnen om de achievements makkelijker te halen? Wellicht dat ik vanmiddag/vanavond nog online kom met burnout.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Elkaar laten winnen is voor mietjes. Ik popel nu al om van jou een rival te maken en je een paar keer goed tegen de muur op te rammen. :cool:;)

EDIT: Laat trouwens maar. Heb de hele middag al kunnen spelen. Altijd leuk om met die beleefde Engelsen te kunnen gamen. Zelfs als ze schelden klinkt het nog beleefd.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  15. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beetje op XBW zitten zoeken, en google zelf. Maar kon niet echt uitmaken waar "Watt Street" Nou precies ligt, kan iemand mij helpen?

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Kan je gewoon op je kaart zien als je op back drukt! En dan op events, time road rule zetten ofzo. Maargoed ligt hier:

Time road rule starten: pijltje d-pad omhoog.

17. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoww.. net ff een avondje door paradise city gecruised. Heb alle super jumps nu. Dan krijg je echt een vette auto als beloning:thumbs:. Nu alleen nog 26 smashes en 13 billboards te gaan:emo:. Blijft een vet spel

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Weet niet eens meer welke auto je dan krijgt. Vanmiddag ook maar even verder. Wellicht tussen het verzamelen door nog eens een showtime proberen en wat road rules te rijden.

19. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij de x12 carbon of zoiets..
    Zijn er nog mensen die zomenteen burnout gaan spelen?

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Argh, ik baal er echt van dat ik juist nu m'n Xbox 360 moest opsturen. Maar goed, hier even een overzicht van de wagens die je vrij kunt spelen met het vinden van alle Jumps, Smashes en Billboards:

Jansen Carbon X12 - Stunt Class
    Awarded for landing all the Jumps in Paradise City, this astonishing X12 is stronger, lighter and faster thanks to a space-age carbon fiber construction. A Stunt Boost conversion completes the package.

Carson Carbon GT Concept - Speed Class
    Awarded for finding all the Smashes in Paradise City, this exclusive GT Concept boasts a chrome trimmed carbon fiber chasis and a Speed Boost conversion. Perfect for cruising.

Montgomery Carbon Hawker - Speed Class
    Awarded for hitting all the Billboards in Paradise City, this custom built Montgomery comes with a gorgeous carbon fiber and chrome finish and a Burnout chaining Speed Boost conversion.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina