1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Player Progress Summary
    World Rank 0
    Time played online 7h 16m
    Online races won 1
    Online races played 4
    Online races unfinished 2
    Takedowns 18
    Number of times taken down 55
    Number of crashes 225
    Events started 6
    Number of rivals 12

Offline progress
    Cars owned 75
    Road Rules Time won 64/64
    Road Rules Showtime won 64/64
    Total time in Paradise 49h 2m
    Total distance driven 2687.74 miles
    Jumps 50/50
    Smashes 400/400
    Billboards 120/120
    Takedowns 936

Last Online Race
    Time event started 1/30/2008 6:51:31 PM
    Number of rounds completed 3
    Final position 1
    Number of crashes 6
    Takedowns 1
    Number of times taken down 2
    Time in seconds 278
    Distance raced 19.37 miles
    Car used ROSSOLINI
    Tempesta

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuzus! 8)

Respect! Heb jij nog een sociaal leven? ik bedoel, DAMN!

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond / vanacht tijdje online zitten spelen. Jammer dat je maar 50 challenges met zijn tweeën kan doen en je de room daarna open moet gooien voor de andere challenges.
    Binnen no-time heb je 8 man, waarbij er geregeld eentje vertrekt of niets doet en de challenges afgebroken worden.

Daarna nog even stuntruns zitten doen en die gingen best lekker. Morgenavond de laatste 5 stuntruns en dan resten me nog wat races, burning routes en de online challenges.

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, even een vraag voor de mensen die geregeld online spelen:

wie heeft de Hotshots-achievement al? Ik heb namelijk nog 6 mugshots nodig (tijdens een race) maar moet je tegenstander daarvoor een Live-cam hebben of maakt dat niet uit? Heb namelijk geen zin om nog een aantal uur online te racen en dan nog steeds geen 1000G te hebben.

Ow, en even mijn stats van de EA-site:
    World Rank 0
    Time played online 158h 44m
    Online races won 33
    Online races played 78
    Online races unfinished 3
    Takedowns 816
    Number of times taken down 1093
    Number of crashes 3830
    Events started 81
    Number of rivals 86

Offline progress
    Cars owned 76
    Road Rules Time won 64/64
    Road Rules Showtime won 64/64
    Total time in Paradise 100h 34m
    Total distance driven 2900.46 miles
    Jumps 50/50
    Smashes 400/400
    Billboards 120/120
    Takedowns 1039

Last Online Race
    Time event started 2/27/2008 10:43:12 PM
    Number of rounds completed 1
    Final position 2
    Number of crashes 0
    Takedowns 0
    Number of times taken down 0
    Time in seconds 25
    Distance raced 2.47 miles
    Car used HUNTER
    Citizen

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daaaaaamn dude!

What's met die mensen hier met te veel tijd!

158uur Online! Mein Gott!
    En volgens mij moeten ze inderdaad een webcam hebben...

6. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, teveel tijd... Het is dat ik gewoon veel met mensen online heb gespeeld om elkaar zoveel mogelijk achievements te geven (zoals die 250 challenges) en meer van soort gedoe. Doordeweeks heb ik echt niet teveel tijd maar toen Burnout net uit was, hebben we rustig 10 tot 12 uur per dag in een weekend gespeeld.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik speel eigenlijk ook alleen maar 's avonds en lang niet elke dag. Dus het kan bijna niet kloppen!

Heb hem sinds de launch, dus ongeveer 30 dagen. 220uur/30 dagen geeft nog 7+ uur per dag! No way dat ik dat heb gedaan 8)

8. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond maar eens in de check gooien of ik wat mensen kan ronselen met een Live-cam voor een miezerige 6 takedowns... :x:x

*edit*
    En jaaaa hoor.... 1000G in de pocket...\o/\o/

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  9. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    netjes maat!

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Welcome to the club \o/

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    soooo.. deze game via xbazar gefixed.. man-0-man wat is dit vet!

Veeeel mooier als de voorgaande delen, soms nog wel een beetje hectisch.. maar erg mooi.. enne goede muziek!! :) rock on!

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Als je hem pauzeert blijft teller ook gewoon doorlopen. Heb ook wel eens gehad dat ie nog aan stond toen ik terug kwam van eten en er een paar uur bij stond.

Stuntrun ging gisteravond weer minder lekker. Score die ik moest halen was ook ineens bijna verdubbeld. Was laatste run 270.000, moest ik nou ineens 430.000 punten halen. :eek:

Nadeel van die challenges is dat deze geregeld gecancelled worden, omdat iemand vertrekt.
    Wanneer wordt nou iemand je rival?

Vanavond en van het weekend verder spelen. Hoop de resterende 24 (ongeveer) offline events te voltooien en weer wat online te kunnen spelen.

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  13. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Rival wordt je als iemand je overhoop rijdt en je pakt 'm terug.

Stuntrun's zijn een eitje (volgens mij heb ik een aantal pagina's terug een leuke route gepost).

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ging woensdag nacht wel lekker met de stuntruns, toen kwam ik zo tussen de 300 en 700k, maar gisteravond kwam ik niet voorbij de 300k, terwijl ik ruim 400k nodig had.

Dacht een paar leuke routes gevonden te hebben, maar voordat je er bent, is er al flink wat tijd weg. Uiteindelijk heb je maar 1x voor een flinke combo en zul je net zien dat je lekker op weg bent en crasht.

Ga vanavond thuis je post met die route nog eens opzoeken.

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  15. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2696053&postcount=774 :thumbs:

Wat betreft die tijd; dat wordt een steeds groter probleem naarmate je minder stuntruns overhoudt. Het enige wat er tegen te doen is, is je stuntrun-route altijd dezelfde proberen te houden en deze perfectioneren.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die Bridge gebruik ik vaak, maar is ondertussen niet meer voldoende. Heb een paar runs in de stad en dan rijd je niet zo maar even naar de mountains.

Rechts kom ik wel bij een tweetal billboards en een paar jumps, maar iets verderop crash ik vaak bij een superjump of het water. Kan ik beter ernaast blijven rijden, geen dubbele multiplier, maar wel meer zekerheid. Erna weet ik dan nog wel een jump en billboard te vinden (zover ben ik overigens nog niet in 1 run gekomen), maar daar houdt het ook wel bij op. Als ik zo ver kom, zal ik ongetwijfeld ook wel zat punten hebben.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Pfoe, nog maar 2 of 3 stuntruns en dan ben ik daar vanaf.
    Ging eerst kut, daarna lukte een paar me weer en nu gaat het weer ruk. Ben je eerst een tijd aan het rijden om bij een goed beginpunt aan te komen, is de tijd alweer voorbij. Crash je op den duur steeds op hetzelfde punt, omdat je net iets te veel op je zij komt, of door de snelheid net een schans niet goed kan nemen, of net langs een muurtje schaaft.
    Op een gegeven moment heb ik de 360 maar weer uit gezet, voordat ik nog met m'n controller ga gooien.
    En het meest frustrerende is nog wel, dat wanneer je een stuntrun niet haalt, of stopt, je wagen als een gek weg begint te rijden, vaak nog de verkeerde kant op ook. Kan je nog verder terug rijden.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nu 2k het toch over frustraties heeft: Wat zouden jullie in een toekomstige update / expansion van dit spel willen zien? Is er iets dat jullie anders zouden willen in het spel, ideeën voor nieuwe (online) gamemodes, of nieuwe leuke achievements?

Ik persoonlijk snak echt naar een pijltje die je richting aangeeft in de races en marked mans, op deze manier druk ik om de drie seconden op start om te zien waar ik heenrij. Verder lijkt me een downloadable pack met überauto's echt pwnage: Stadsbus, Firetruck en / of vuilniswagen :cool: Kan voor problemen online zorgen, maar dan maar niet online met die auto's 8)

Andere mensen nog leuke ideeën?

PS. Net trouwens eindelijk een frustrerende achievement gehaald:

Parallel Park - 20G
    Power Park with a 100% rating

Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, met dat navigeren heb ik niet zo'n probleem, alleen ik vind het systeem dat ze gebruiken wel heel onduidelijk.

Dan gaat je richting knipperen om af te slaan, maar ja, inschatten na hoeveel meter is bijna niet te doen, zeker als de afslag net achter een heuvel zit.

Een RESTART-RACE knop zou wel bijzonder goed zijn, maar waarschijnlijk too-much om in een "update" te gooien...

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Duidelijker aangeven waar je naar toe moet zou een mooie update zijn, maar verwacht niet dat ze dat als DLC aanbieden.
    In de nieuwe burnout, die er ongetwijfeld aan gaat komen, moet de restart functie ook weer terug. In het begin is het nog niet zo erg, maar aan het eind is het vervelend om steeds weer helemaal terug naar een bepaalde event te moeten rijden.
    En de glitches wegwerken, waardor je, voornamelijk tijdens events, soms onnodig crasht. Extra wagens hoeven voor mij niet zo. Een betere / grotere soundtrack zie ik ook wel zitten. Zet nu steeds mijn eigen muziek op de achtergrond maar aan.

Edit: Yeah, alle stunt runs gehaald.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina