1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Goude F1 wagen met zwaailichten ziet er ook wel apart uit. :+

2. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem sinds vandaag overgekocht van een jongen uit me klas.
    en ik vind dit tog egt een meesterlijk spel, maar ik snap alleen niet helemaal hoe die crashes ofzo werken je moet de 2 buttons indrukke en dan kan je 't doen tog?
    maar er zijn per weg tog 2 dingen z'n crash en nog iets, of heb ik 't verkeerd begrepen :confused:

3. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 69% heb alle stuntruns en Races al gehaald opzich vrij makkelijk Maar ik snap niks van Road Rules
    moet je op een butten drukken Om het te beginnen ofzo ? wat is Daar eigelijk te bedoeling van ?

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    D-pad omhoog. Je hebt time (offline en online) en shotime (offline en online).

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een vraagje aan de mensen die een Burnout / Elite License hebben: Als je je Burnout License haalt, worden dan alle Burning Routes ook gereset? Want ik ben ze nu allemaal voor het laatst aan het bewaren uit angst dat ik ze straks allemaal over moet doen. :9

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nee, de Burning Routes hoef je niet overnieuw te doen, dus die kan je gewoon tussendoor doen.
    Zou ze zelf ook gewoon tussendoor doen. Heb je er een gehaald, dan kun je een event doen die daar in de buurt zit. Als je tot het einde wacht met de Burning Routes blijf je constant de hele stad doorrijden om naar de events en junk yards te gaan.

7. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe begin je dan een time road rule

8. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    Snelle manier is D-pad up

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan kan je gewoon die straat afracen en dan zet je een tijd neer?

10. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    1. Je rijdt naar het einde van een straat
    2. Je drukt op D-pad Up totdat er 'Offline Time' (oid) staat
    3. Je begint met rijden.

Als het goed is begint de teller dan automatisch te lopen.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, D-pad omhoog. Als je een straat in rijdt, gaat timer lopen. Ben je aan het einde van een straat, dan stopt de timer en zie je of je de tijd verbroken hebt. Ga je een andere straat in, dan begint de timer weer op 0 voor de nieuwe straat. Aan de kleur van het straatnaambordje zie je of je een bepaalde straat al hebt voltooid qua time/showtime.

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit echt te tweifelen of ik dit spel moet halen of niet. PePzi zegt de heletijd dat ik het wel moet halen en het is ook best vet enzo (vooral online!) maar word het niet saai als je de heletijd maar door die stat tuft en een beetje door hekjes ramt. Dus wat ik eigenlijk vraag, leg me eens uit wat er zoal te doen is :p

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Hahah, het grootste probleem in BP is dat je vaak niet weet wat je moet doen omdat er zoveel te doen is. Je kan:

- Smashes zoeken (zijn er 400)
    - Billboards zoeken en proberen uit te vinden hoe je er doorheen kan rammen (zijn er 120)
    - Superjumps zoeken (die zijn vet, zijn er 50 van)
    - Events (120) doen, waaronder:
    - Races (zijn kut, ik rij iig altijd verkeerd :9)
    - Burning Routes (vallen wel mee)
    - Road Rages (zijn echt het leukst, dit is waar burnout voor staat!)
    - Marked Mans (zijn ook cool)
    - Nog eentje, ben ik vergeten :p
    Online is ook cool:
    - 350 Online challanges, van 2 tot 8 spelers
    - Je kan online ook gewoon wat kutten in de stad en elkaar neerhalen, vooral met 8 mensen is dat erg cool.

Kortom, gewoon halen dat spel! Hier ben je zeker tot GTA IV zoet mee, al is het niet langer.

PS @ Rbz NL: je inbox is vol, maak 'm eens leeg :9

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  14. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    StuntRun!!

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt me wel overgehaald denk ik :p

Ik kan hem voor 40 euri krijgen bij de Wehkamp (waardebon shit nog) dus dat is niet heel erg. Ik heb gewoon zin om die Paskwal eens flink zijn wielen onder zijn auto vandaan te rammen :p (AKA Online lijkt me vet)

16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Oja die was het :9 Klote Event vind ik, stunten ben ik niet goed in.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg hem morgen ook binnen, ben benieuwd!

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Waar eigenlijk iets op zou moeten komen is dat een challenge niet wordt afgebroken wanneer iemand weggaat. Zo vervelend als iemand loopt te kutten of vlak voor het voltooien van de challenge weggaat. Zijn ook vaak dezelfde challenges die mislukken.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben echt zeer onder de indruk van het spel. Het loopt retesoepel, is ontzettend uitgebreid en de presentatie is er eentje om je vingers bij af te likken.

Dit spel gaat het huis niet meer uit.

heb nog wel een vraagje: via de d-pad heb je allerlei modes die je kan kiezen. Ik kwam er zo snel niet uit wat het allemaal was en de uitleg was ook zeer mager. Je kan per straat iets instellen oid? En hoe werken die challenges. Als iemand licht in de duisternis kan brengen. Ik ben btw altijd wel in voor het halen van die dingen :)

edit: jumps en smashes gingen snel trouwens! Zat na een 2 uur spelen al op iets van 25 jumps, 30 billboards en 150 smashes. Het zullen de laatsten wel zijn die lastig worden :9

20. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    Via D-pad naar rechts krijg je een menu'tje, daar kan je kiezen om te freeburnen online alle opties en als je host bent kan je daar challences activeren. D-pad up kan je roadrules activeren, dan worden de straat bordjes rood, als je dan die wil beginnen moet je naar het begin van de straat rijden, dan begint de timer en die eindigd aan het einde van de straat.. en showtime topscores zien. Challenges kan je online doen van 2-8 spelers, de host moet die starten.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina