Mijn verdiende Achievments vandaag: En voor de mensen die willen weten over die "top 20" Spoiler De lijst van de top 20 werdt afgelopen dinsdag gereset. Op dat moment zat ik toevallig op het forum van Xbox.com daar wilde iemand mij (maar ook andere) best helpen om in de top 20 te komen. Zo is het dus gegaan. Heb er niks voor hoeven te doen.
Heb net 2 uurtjes op live gespeeld dit spel is echt super op live vooral crashparty is erg leuk..en racen is ook vet vooral als je iemand een take down geeeft
Is zeker wel een lijp spel, maar om in de SP alles op perfect te halen, pfff...vooral de races met tijd. heb nu de eerste op perfect maar heb het spel al op 30% uitgespeeld.
oeff speel samen met een maat van me, en zag dat we samen al 52 uur hebben gespeeld, waaronder wat multiplayer gedaan. moet nog 7 onderdelen op perfect hebben, waaronder 30 takedowns wat bijna onmogelijk is. na 20 is je wagen al bijna total loss. Het is in ieder geval niet een game wat je zo maar ff uitspeel.
Vraagje: na het HD-introfilmpje bij het opstarten krijg ik geen gesproken commentaar meer te horen; klopt dit wel? De Xbox-versie had wel gesproken commentaar bij nieuwe tracks en challenges... Is het ook mogelijk om de MPH-aanduiding maar KPH te wijzigen?
Jah dit klopt en als je KPH wilt hebben ben je verplicht om het hele spel in het nederlands te spelen. Spijtig maar helaas niet anders.